Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv raktárnokúr :)) Hazaértünk a Mátrából, szerencsére 1ben mindenki Most meg szabadságra megyek, mikor lesz a kormánycsapágyszervíz? Kapott ott rendesen sarat meg havat is
Hali!

Nekem is fényre sötétedős volt, a ProGirppem. Én az vetem észre, hogy nagyon tűzni kellet a napnak, hogy egy kicsit sötétedjen. Alapból meg voltam elégedve a szemüveggel, szerintem kényelmes, bár a lencse nem valami karcálló pedig annak volt írva. A szivacsa az első mosásnál szétvált a ragasztásnál. 2 évet használtam, unokatesóm keresztül ment rajta oszt kuka. Most Oakleyt vettem, de nem bántam meg.
Köszi a válaszokat, közbe kiderült, hogy rosszul írták rá, ki fogják cserélni!
Persze Mindjárt megy a válasz
Szia Mester!
Írtam neked e-mailt,tudsz nekem segíteni?
3450-em van az olyan,amazt nem ismerem.Fényre hunyoríts
e-bay
nekem 3450 carbon van, de az teszi a dolgát
Az én véleményem szerint ezzel pont átb@sztak!
Srácok ha vkit érdekelne:

Hali!

Van valakinek Progrip PG 3400-as szemüvege? Azt írják, hogy fényre sötétedő lencsével van, megvettem, de ahogy kipróbáltam semmit nem sötétedik.
A dobozán meg a lencsén sincs ráírva, hogy sötétedős!

Vélemény?
Tehát összefoglalva kb. amit leírtatok az lenne a legjobb, ha vennék egy DRZ-E-t cross, és enduro gumival, és az SM gumit verjem ki a fejemből. A cross, és az enduro gumik cseréjénél kell valamit állítgatni? Méretben megegyeznek csak a felületük más, ha jól gondolom. SM guminál meg biztos kell trüközni, mert az kisebb collos. Ha csak simán cserélném, akkor előre lejtene a motor .
Szép rajta az a Yoshi kémény. Legjobb megoldás szerintem, hogy veszel egy E-s Dörzit 2 féle kerékszettel.
van ez a fim endúró gumi
teljesen jó vizes aszfalton
ki van próbálva kb 1,5 centis majrécsíkig dönthető
igaz kisebb a bütyök mint a crosson

de ilyen vegyes dolgokra a 2 kerékszett az igazi aminél még a hajtást is lehet kicsit mahinálni
A DRZ nél endúró kerékkel és gumival értendő a dual használat
SM kerék nagyon lekorlátoza felhasználást
Köszönöm! Igazából mindenhol akarom használni , ezért nehéz a döntés, de legtöbbet betonon mivel pösti vagyok. De van vidéken egy házunk, oda lejutni túramotor kellene. Viszont ott a Duna partra, és a hegyekre cross kellene. Nyáron akkorát nyaltam cross gumikkal esőben betonon , hogy azóta SM-ben gondolkodom. De szerintem a cross szett is kellene fog, hogy tudjak állatkodni , tán ilyen szempontból jobb választás lenne a DRZ. Na jó még alszok rá egyet kettőt. Most vele szemezgetek: DRZ
xt660x jóval stabilabb mint a drz sm
ellenben jóval nehezebb is, ha terepen is kellene az xt akkor érdemes gyúrni előtte és az aljáról a kipuffot máshol elvezetni
drz meg egy príma mindenes
ha terepen akarod használni akkor DRZ ha főleg terepen akarod használni akkor DRZ E ha utcán akarod használni akkor DRZ SM ha túrázásra akarod használni akkor XT
Tényleg, hogy ez nem szúrta ki a szemem . Ha SM szettel szeretnék egy DRZ-t, akkor érdemes E-t venni, és arra SM kereket? Vagy ez így hülyeség? Inkább vegyek egy SM-t, mert úgyse számít az a 10 paci. És még egy ostoba kérdés, ha már itt járok . Szerintetek drz, vagy xt660? Eddig csak xt-ket nézegettem, de erről a drz-ről annyi jót hallok, hogy elkezdtem gondolkodni .
10 LÓ
a különbség a burkolat alatt van
Sziasztok!

Mi a különbség a DRZ-E, és a DRZ-S között? Olyan egyformának tűnnek . Melyiket érdemes venni? Köszi!
Hali! Szerintem irreálsian magas összeget kérnek érte, 11000Ft-ot, kicsit sokallom is. Gondolom az előző gazdája is, egy nemszépen kivitelezett drótozással próbálta a tűt lefixálni...
Mennyit mondtak rá a Suzukiba?
üdv.
Köfi!