szia......nekem gyerekkorom óta a gépészmérnök és motorszerelő cimborám csinálja--csak is rá bízoma drz-t-----mikor eccer szétkellett szedni teljesena blokkot akkor láttam miylen gondossággal tisztította és profi módon csinálja.....előtte is de azóta meg csakis hozzá viszem----a SUZUKI REALBA DOLGOZOTT A haverom óváron....nem miatta de oda nemvittem inkább--akkor inkábba szabi haverom..közel is van és nagyonjó haverom..ha bárki kérdi mindig mindenkinek az ő számát adom mint most is..hívd bátran....SZABI.:30 97 30 869
idomszett
tank
hátsó segédváz
teleszkópok
fékek
blokk alkatrészek
mind mind olcsón és bátran kijelenthetem hogy mélyen a többi használt cucc alatt és ez nem azért van mert rosz hanem azért mert nekem csak ez az 1 motorom van bontásra és elakarok mindent adni !
csak egy tipp az ilyen aluba illő csavarok sokszor korróziálódnak be és célszerő lenne majd egy vasdörnit elérakni és megötögetni hogy ez az oxidáció mozduljon ki a rezgés hatására ! sok csavar megenged ilyenkor
Felrakható Agilára igen, egy collal kisebb mint az Agila gyárija (de a viszonylag magas gumik miatt ugyanakkora lenne mint az agila gyárija), és 2 mm különbség van az agyra való felülés szempontjából. Ez annyit tesz, hogy a 4 csavar becsavarásával állna be középre a felni. Különösebb jelentősége nincs. Ugyanúgy 4 csavaros, szélesség is egyezik.
nekem lement 3 első mire a hátsó még félig sem kopott meg
volt hogy 2 nap alatt vasig kopott egy első betét
igaz az ilyen űberfos 2500 forintos volt, meg vagy 1000km ment 2 nap alatt a hegyekben
Igen az az a pöcök, én is még tavaly ősszel tekergettem, be is zsíroztam, és úgy tekertem vissza, de most beállt. Gondolom a téli sózott utakon adott neki rendesen 1 imbusz lóf@szt lele reccsentettem, de a sünitől kapott szerszámaiddal remélem ki tudjuk majd tekerni. Péntek lesz a nyerő nap, akkor át tudok délután menni, és remélem tekergünk is ott a környéken 1kicsit
azt a pöcköt kitekerni ami tartja a betéteket?
az néha nagyon be van nőve, én kitekerem évente 2-3x mert ha egyszer beáll akkor csak kifúrni lehet, ha meg kifúrja az ember utána sok a gond vele
van faca szerszámkészletem, meg lehet próbálni
csütörtök-péntek itthon vagyok
remélem nem cseszted még szét valami teszkós szerszámokkal.....
mi baja a féknek?
megyek reggel a 2. vagonban szoktam lenni, hátul túl sok vasutas van
baszki annyi betont vertem/hordtam hogy a pöcsömet alig tudom megfogni
1. Nolan X-lite X701 versenybukó párszor használt új állapotú XL-es eladó vagy L-esre csere 45.000 ft.
2. Dainese motoros cipő 45ös (43-44lábra) 9.000 ft
3. Dunlop Sportmax D210F sportgumi 120/70-17 2010.40.heti mindenhol 2,6mm bordával 8.000 ft
4. Michelin Pilot Sport 120/70-17 2007/42. heti 3,9-3,3-3-8mm bordával 12000 ft
5. Castrol Power 1 Racing 10w50 fullszintetikus olaj 2x1L = 4800 ft
6. DRZ 400 szinter első fékbetét Lucas vagy Bendix 8000 ft/garnitúra
7. 4 db GM Opel 13” lemezfelni 6db gumival (4mm borda) az egész 15.000 ft
Meg süni múltkor a vonaton kérdezte, hogy miújság a filmjeivel..... Nem beszéltél azóta vele? Írtam mailt neked, majd olvasd el! Majhajó arra felétek a terep, garminnal meg mégjobb Írd meg, hogy mikor mehetek át egy kis pizzával, mert az első fékem egy kis szervízre szorul
Üdv kunadacsi kollégaúr! Írj már valami elérhetőséget plíz! Ez a kam meg egy buzinagy bizgentyű, valami elfogadható méretű kellene, nem ilyen. Ezt a soltszentimrei erdőben egyből lekapná egy fenyőfa
ennek egy régebbi/kisebb testvére van nekem némileg megfáradt kivitelben
sokszor segített már
Eladó még pár alkatrész kösztük
FCR karbi
440 es henger szett
prox hajtókar
Bremboo radiális felsőfékmunkahenger (eredeti)
idomszett
tank
hátsó segédváz
teleszkópok
fékek
blokk alkatrészek
mind mind olcsón és bátran kijelenthetem hogy mélyen a többi használt cucc alatt és ez nem azért van mert rosz hanem azért mert nekem csak ez az 1 motorom van bontásra és elakarok mindent adni !
elérhetőségem
email.: apriliarx125@gmail.com
tel.: 06304170233
egy egyszerü karburátor tisztítás az egész...
Felrakható Agilára igen, egy collal kisebb mint az Agila gyárija (de a viszonylag magas gumik miatt ugyanakkora lenne mint az agila gyárija), és 2 mm különbség van az agyra való felülés szempontjából. Ez annyit tesz, hogy a 4 csavar becsavarásával állna be középre a felni. Különösebb jelentősége nincs. Ugyanúgy 4 csavaros, szélesség is egyezik.
Üdv: Ádám
volt hogy 2 nap alatt vasig kopott egy első betét
igaz az ilyen űberfos 2500 forintos volt, meg vagy 1000km ment 2 nap alatt a hegyekben
az néha nagyon be van nőve, én kitekerem évente 2-3x mert ha egyszer beáll akkor csak kifúrni lehet, ha meg kifúrja az ember utána sok a gond vele
van faca szerszámkészletem, meg lehet próbálni
csütörtök-péntek itthon vagyok
remélem nem cseszted még szét valami teszkós szerszámokkal.....
Ezek az felnik Opel Agilával kompatibilisek?
megyek reggel a 2. vagonban szoktam lenni, hátul túl sok vasutas van
baszki annyi betont vertem/hordtam hogy a pöcsömet alig tudom megfogni
Van pár eladó cuccom:
1. Nolan X-lite X701 versenybukó párszor használt új állapotú XL-es eladó vagy L-esre csere 45.000 ft.
2. Dainese motoros cipő 45ös (43-44lábra) 9.000 ft
3. Dunlop Sportmax D210F sportgumi 120/70-17 2010.40.heti mindenhol 2,6mm bordával 8.000 ft
4. Michelin Pilot Sport 120/70-17 2007/42. heti 3,9-3,3-3-8mm bordával 12000 ft
5. Castrol Power 1 Racing 10w50 fullszintetikus olaj 2x1L = 4800 ft
6. DRZ 400 szinter első fékbetét Lucas vagy Bendix 8000 ft/garnitúra
7. 4 db GM Opel 13” lemezfelni 6db gumival (4mm borda) az egész 15.000 ft
Postázom is a cuccokat!
Üdv: Edem
csak a segge nő meg tőle