Igen, de haverhoz attól még el lehet vinni nem? BOSCH bizbaszuk van, az mutatta... Amúgy Szabadszálláson. De letojom, jól megy és kész........ Akinek meg nem tetszik vegyen egy rometet magának
hátsó keréken mérve 53 lóerő? öhhöhöhöhöhöeeeeee
akkor az a műszer nem mutat valós adatot. 440es hengertől sem lesz 60ló. asszem a legerősebb használható drz 57 lóerő de az 470cc, 41mm fcr, yoshi ti rendszer, nagyobb szelepek meg extrém vezérlés
K@@vára nem érdekel a véleményed, ha meg ki akarod próbálni, gyere el........ Ez a műszakin jancsiéknál akkor is annyit mutatott..... Nem kell irígykedni
leírok pár alkatrész árát hogy mégis mennyire lehet számolgatni szerintem a legolcsóbb mind közül:
-idomszett 18 ezer tökéletes állapot.
-fém tank 20 ezer sérülésmentes új fényezéssel (eggyüt 35 ezer ért elvihetőek)
-hátsó segéd váz 10 ezer
-FCR porlasztó 45 ezer
-gyári S porlasztó 20 ezer
-440 es henger szett 110 ezer Teljesen új még sosem volt beszerelve !
-Prox Hajtókar 30 ezer szintén teljesen új
-Blokk alsó része (henger, hengerfej kivételével) 80 ezer
-első teleszkóp tökéletes állapot 30 ezer
-hátsó rugós tag 15 ezer
-elsőlámpaburkolattal (yamaha WR) 8 ezer ( tökéletes fényhatás)
-hengerfej felujításra szorul 15 ezer
ilyen árakra lehet kb számítani ha valakit valami érdekel akkor keressen telefonon vagy email-ben
amik már elkeltek és felesleges keresned:
kormány, kormánymagasító, sm felniszett, ülés, 2 hűtő, duda, kézvédő, kuplung bovden, kuplung dekni (kis kör), STB.......
érdeklődj bátran árban biztos hogy megegyezünk és ha netán valami jó cserebere ajánlatod lenne akkor lehet az is érdekel
sosem dob 3 lovat az E drzn egy sima végdob.... én is amikor ráraktam örültem hogy jobban forog tőle de szerintem 1 lovat ha dob MAXIMum.....de inkább semmit. csak szebb a hangja és jobban pörög
Nem a fenét nem lehet, én 1 hete rakattam rá egy leo doboty jött ki, 53 paci+ Készülőfélben van egy wiseco 440-es feldobása is, és remélem 6-ossal kezdődnek majd a lovak
Enyém padon mérve 56 Le, úgyhogy a blokkhoz még hozzá sem lett nyúlva. /Yoshi rendszer, DynoJet / Balatonbogláron a FullGas-nál lett beállítva. 440-es hengerrel nemtudom nyennyit lehetne dobbantani.
közel laksz,hogy nem találkoztunk még merre szoktál te menni?mikor próbálgatunk?jövő héten minden delelőt ráérek.
akkor az a műszer nem mutat valós adatot. 440es hengertől sem lesz 60ló. asszem a legerősebb használható drz 57 lóerő de az 470cc, 41mm fcr, yoshi ti rendszer, nagyobb szelepek meg extrém vezérlés
mese az szédíted itt a népet ilyennel
Köszi, a mail címem:
szokincs72 kukac gmail.com
Üdv.
Dani
EXTRA A.K.C.I.Ó.S.!
leírok pár alkatrész árát hogy mégis mennyire lehet számolgatni szerintem a legolcsóbb mind közül:
-idomszett 18 ezer tökéletes állapot.
-fém tank 20 ezer sérülésmentes új fényezéssel (eggyüt 35 ezer ért elvihetőek)
-hátsó segéd váz 10 ezer
-FCR porlasztó 45 ezer
-gyári S porlasztó 20 ezer
-440 es henger szett 110 ezer Teljesen új még sosem volt beszerelve !
-Prox Hajtókar 30 ezer szintén teljesen új
-Blokk alsó része (henger, hengerfej kivételével) 80 ezer
-első teleszkóp tökéletes állapot 30 ezer
-hátsó rugós tag 15 ezer
-elsőlámpaburkolattal (yamaha WR) 8 ezer ( tökéletes fényhatás)
-hengerfej felujításra szorul 15 ezer
ilyen árakra lehet kb számítani ha valakit valami érdekel akkor keressen telefonon vagy email-ben
amik már elkeltek és felesleges keresned:
kormány, kormánymagasító, sm felniszett, ülés, 2 hűtő, duda, kézvédő, kuplung bovden, kuplung dekni (kis kör), STB.......
érdeklődj bátran árban biztos hogy megegyezünk és ha netán valami jó cserebere ajánlatod lenne akkor lehet az is érdekel
06304170233
apriliarx125@gmail.com
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Holnap küldök fotót!
Dobj 1 email címet!
üdv.
Egy E-s drz még mindig bikább.
Normális állapotú használt 41-es hátsó fogaskerék érdekelne.
Akinek van, kérem jelezze. Fotó + utána postai utánvét.
Köszönöm.