Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

13e ft ba került egy amerikai utángyártott gázbowden kecskeméten a rodeo rideba.Azelött már kicsit megszívtam vele mert 6500ft ért vettem egy szinte tök ugyan olyan mint a gyári domino bowdent és 1 cm el hosszabb volt és így nem tudtuk beszerelni.
Csáó

azért nem csináltam meg a Drz-t mert a WR amit most vettem anyira fullos hogy szinte ajándék volt.....

egyébként 60 ló körül van mert aben is kivan cserélve a vez tengely nagyobbra és kipuff rendszer...
a Drz sosem fog annyit tudni mint egy wr ég és föld a 2 motor közti külömbség mármint ezt értem futómű villaszög illetve nyomaték tehát az egész motor más..
Végülis miért nem vágtál bele a DRZ 440-é alakításába? Csak mert egy jó nyitott kipuffal, meg DynoJet-es E-s karbival, sztem lett volna olyan erős mint a nemrég vett WR-ed. Az mennyi paci is pontosan?
Halihó

A.K.C.I.Ó.S.!

leírok pár alkatrész árát hogy mégis mennyire lehet számolgatni szerintem a legolcsóbb mind közül:

-idomszett 20 ezer tökéletes állapot.
-fém tank 25 ezer sérülésmentes új fényezéssel (eggyüt 40 ezer ért elvihetőek)
-hátsó segéd váz 10 ezer
-FCR porlasztó 45 ezer
-gyári S porlasztó 20 ezer
-440 es henger szett 110 ezer Teljesen új még sosem volt beszerelve !
-Prox Hajtókar 30 ezer szintén teljesen új
-kormány 10 ezer
-kormány magasító és átalakító 7 ezer
-SM alu felni 30 ezer fékadapterrel és minden hozzá való eszközzel
-Blokk alsó része (henger, hengerfej kivételével) 80 ezer
-első teleszkóp tökéletes állapot 30 ezer
-hátsó rugós tag 15 ezer
-elsőlámpaburkolattal (yamaha WR) 8 ezer ( tökéletes fényhatás)
-hengerfej felujításra szorul 15 ezer

ilyen árakra lehet kb számítani ha valakit valami érdekel akkor keressen telefonon vagy email-ben

06304170233
apriliarx125@gmail.com
köszi srácok
okés ahogyan gondolod

de átépíteni se nagy dolog
OK! köszi várom
Köszi de még nincs meg rá a pénzem meg E-s DRZ-t akarok venni.
igen elment de csak ma sajnos mert sehogy nem érkeztem a postára
Mért nem csörgettél meg ?

a bal hűtő tetején van egy csavar illetve lenn a hengerfej előtt a termosztát előtt is van egy ugyan ilyen csavar ez a 2 hely van amit szoktak lékteleníteni !
Hello !
Szeretném kérdezni,hogy
Feladtad a "csomagot"
Köszönöm a segítséget!
Ha rendszám kell rá mért nem az enyémet veszed meg ?
most bontom a rendszámos motorom......
Sziasztok !
Az egyik barátomnak 2006-os DRZ S - re gázbowden kellene , lehetőleg új .Esetleg tud valaki "jól árasított" forrást ?
Hello!

Nem emlékszem, hogy gyári Sm-en is így van-e, de bal oldali hűtő tetején van egy csavar, azt kilazítod, és látod jönnek a buborékok vízzel... ha már csak víz könnyezik, akkor jó vagy. Utána less rá a jobb hűtőnél, hogy ,,csurig" legyen, rácsavarod kupakot és kész vagy
Bal hűtő tetején van egy kis csavar, ott lehet légteleníteni.
Azt nem tudom, de van 4 liter 5100 Motul olajom eladó, ha kell...
itt megtalálsz szinte minden alkatrészt hozzá
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Hoppá bocsi rossz linket tett be épp azt a mocit néztem előtte :DDD
Bocsi mégegszer ő lenne az enyém:

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ha esetleg érdekel vkit árban megegyezünk!

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Sziasztok !
Motul 5100 10w40
és
Motul 7100 10w40
között mi a külömbség ?
Melyik jobb ?
Persze néztem, miután megvolt az olajcsere, csak hogy tudjam mi a helyzet egy óra motorozás után, és akkor többet mutatott a nívón mint közvetlen csere után, de úgy tudom ez így normális.
Valaki azt mondta, ha a szelepszár szimeringek kopottak, akkor indításkor pöffentget füstöt, később nem...nem tudom igaz lehet-e...
üzem meleg állapotban nézted már úgy mit mutat
hello, sos,

hol kell kilégteleníteni a hűtővíz kört? kell egyáltalán vagy majd magától légtelenedik? service manualba nem leltem ilyesmi utalást abba ami nekem van
Nekem is ilyen kb. Nem füstöl, de mégis eszi. Szelepszár szimering és dugócsere. De hallottam olyat is, hogy nem komplett dugó, hanem gyűrű is elég csak. nem tudom