leírok pár alkatrész árát hogy mégis mennyire lehet számolgatni szerintem a legolcsóbb mind közül:
-idomszett 20 ezer tökéletes állapot.
-fém tank 25 ezer sérülésmentes új fényezéssel (eggyüt 40 ezer ért elvihetőek)
-hátsó segéd váz 10 ezer
-FCR porlasztó 45 ezer
-gyári S porlasztó 20 ezer
-440 es henger szett 110 ezer Teljesen új még sosem volt beszerelve !
-Prox Hajtókar 30 ezer szintén teljesen új
-kormány 10 ezer
-kormány magasító és átalakító 7 ezer
-SM alu felni 30 ezer fékadapterrel és minden hozzá való eszközzel
-Blokk alsó része (henger, hengerfej kivételével) 80 ezer
-első teleszkóp tökéletes állapot 30 ezer
-hátsó rugós tag 15 ezer
-elsőlámpaburkolattal (yamaha WR) 10 ezer ( tökéletes fényhatás)
-hengerfej felujításra szorul 25 ezer
-ülés 7 ezer
ilyen árakra lehet kb számítani ha valakit valami érdekel akkor keressen telefonon vagy email-ben
De inkább megyek kajálni, és megyek kerülök a környéken 1et, Dóricica úgyis negyed tízkor ér csak haza meg csak -5 fok van nálunk Majd utánna vagyok egy pancsi erejéig........
Nem a Tóth-ékról beszélek, mivel mondtam asszony süni, és meg lehet oldani....... Azt meg leszarom, hogy ki-merre hány méter, és teleöntöm 98-assal és megyek, és senki nem állíthat meg..... elvégre enduro. Árkon-bokron át ez eddig is elment és ezután is elfog......... Hameg csekket küldenek, akkor intézzük
ahol vizsgáztattad ott nemrég volt ellenőrzés reggel 6 kor, ugyanaznap du 4 kor és még másnap reggel 6 kor is
szóval addig lesznek baszogtatva amíg megunják
nagyon osztogatják az 1 hónapos felfüggesztéseket
kecskemétről leállítják a rendszert aztán már mennek is kutakodni
Különben is nekem is csak azért kellett rendszám, mert nekem van 17 colos SM kerekem, és azzal járok fel néhanapján pestre melózni. Nekem is csak 1 éve van rendszámom, előtte enduro kerekekkel jártam a terepet, és próbáltak megállítani a sünök, integettek, és meg visszaintegettem nekik A buzgálkodósabbik fajtájuk néha utám is jött de a fenyőerdőben a skoda nem nyert hangszórót......
Nananana azért ez nem így működik raktárnokúr......... Láttad az enyém is E változat és rendszám is szorult a hátuljára, pedig se tükör, se index nincs rajta..... Megvan a hivatalos trükkje neki, csak szólni kell nekem, itt le tom vizsgáztatni, de legelőször egy eredetiségvizsgálat kell, meg forgalomba kell helyezni........ Ez mind sok-sok zseton, de a sünök nem ugatnak, mert minden oké
előbb-utóbb cumi lesz az E-típusúaknak, már egy csomó helyen le sem vizsgáztatják
maradék vizsgabázis meg majd annyit lesz szopatva hogy leszoknak ők is róla
pedig ez a szám a jó, nemrég cseréltem haver gépében
szerintem a tiéd más gyártó
amit írtam az hifiltro típus
melléképület meg motorgarázs lesz.... 15 méter hosszú, nagy terveim vannak
karbi már faca, csak össze kellene rakni a gépet, nagyjából meg is pontozgattam a kipufogót, már csak hátul füstöl
több szerviz nem lesz, elkúrtam már azt a pénzt is amit januárban fogok kapni
E típust lehet két személyre vizsgáztatni , vagy ha veszek egy érvényes magyar okmányost, ha arra teszek S-es lábtartót akkor azt lelehet még 2 szeméylre?
Köszönjük Emese......... Minek az a melléképület? Diszkólkodni akarsz? Inkább dobj fel vmi szalonképes dobot, meg a szelepszárszimeringjeidet csináltasd meg............ Az a füstfelhő meg indításnál ne kakálj be majd bemelegszik..... A karbiddal mizu van? Szétkaptad? Abban volt a bibi amikor kiakasztottad és leállt? De szerintem az olajlehúzód gyűrűcserére érett a füst miatt..... Így nem jöhetsz erdélybe, mert teleftőüstölöd az egész erdőt , a parasztbácsik meg odahordják a kolbászt meg a szalonnát felfüstölni, azthiszik ez a felfüstölő.. Amúgy az olajszűrő típusod nem cukor, mert valami D betű is van benne, nemtom miféle szörnyszülemény lehet, de majd átcsusszanok a szerelőmhöz, és megvizuálja. Ez van ráírva: SSB-HIDROKOMOL-33-LV7
Szabó Bélus SUZUKI kereskedő : 20/772-06-36.
Vas Ákos AUNER GYŐR :309591021