Hát nemtom kiazmiaz, de még vadászok a neten, egyenlőre véleményt várok, hogy mit érdemes venni. Nekem olyan kellene, ami kibír egy 6 napos bakonyi hóeséses túrát a helyekben akár -15 fokban, meg nem veszi zokon ha gazdájával együtt betakarózik gépestől a mohás sziklákon.......
szia.....aham óvári vagyok----motorozhatunk de csak jövőre......megígértem dokimnak meg anyámnak hogy nem ülök motorra 2012ig----februárban talán vagy kicsit később amikor jobb idő van....még gyógyulófélben vagyok...de szivesen..nekem is csak 2 motoros cimbim van egy tt 600 e...meg egy dominator 650 es cimbi--nekik meg szerencsére kvados haverjaik vannak ők szigetbe szoktak menni csapatni--összezsedjük magunkat aztán nekiálunk páran azt gó szigetköz! haérdekela dolog akkor addig maradjunk kapcsolatban aztán összehaverkodunk!
kaptam egy mailt valakitől amin dollárban vagy euróban vannak beírva az áruk csak igazánn nem vágom teljrssen hogy mi van melyik lámpa mire való és én előre szeretnék tenni kiegészítő lámpát vagy lámpákat
mennyiért lehet ilyen lámpákat venni mert nekem is drz s-em van aztán nagyon szarul világít!és hol lehet venni?párba kell megvenni vagy különkülön.írj légyszi :duks77@freemail.hu
nekem meg pont a burkolat nem kell csak a belső része ha akarsz venni írjál és én megveszem a belselyét ha lehet halogénes legyen és így mindketten jól járunk.az e-mail címem:duks77@freemail.hu
Szia, bár nekem E verzió van , van tapasztalatom láncszett kérdésben , utcán 17 colos sm felnikkel 15/43 al 3. fokozatban gázra kerékre állt a gép, az utazó úgy nézett ki az egészséges hang ami kijött a blokkbóül 90-95 körüli utazónál volt itt a fogyasztásom egy 400km es túra alkalmával kijött FCR karbival(mondom E verzió) 4,2-4,5 között. Most a a napokban tettem szert egy újabb SM szettre amin most 15/40 es áttétel van a változás legjelentősebb része az hogy mostmár használom a 4. fokozatot lakott területen, eddig nem volt szükség még erre sem. Kerékre már csak erős testi rásegítéssel jön fel 3.ban, az utazó kb 10-15 km /h val növekedett, és én is várom már a tavaszt :) és azthiszem még egy foggal kisebb lesz hátul...
Nagyon röviden pár tapasztalat a 15/44-ről 15/41-re való cseréről (S).
- a gyorsulási dinamika érezhetően nem romlik
- 1-4-ben jól gyorsul, hosszabbak az egyes fokozatok, átlagosan 8-10 km/h-val feljebb kell csak váltani, mint 15/44 esetén
- a kényelmi zóna felmegy 105-110-re (úgy éreztem a 15/44-gyel inkább 90-100 volt)
- az ötödik kicsit "overdrive" szerepet tölt be, itt érezhető némi lomhaság a 15/44-hez képest
- emelkedőn induláskor kicsit nagyobb gáz kell neki egyesben, de ennyi
- valsz a 15/41-nél kisebb áttétel már nagyon nyúlós lenne, ill. talán fel sem lehetne tenni, mivel már most is határon van, hogy a lánc hozzáér a villavédő műanyag vezetőhöz
- a láncból ki kellett vennem két szemet (patentszem vissza)
- nekem nagyon bejön ez a verzió, bár már nem tereporientált (soft enduróztam pár km-t, és a nagyon jó, élénk gyorsulás + erő 1-4-ig ugyanúgy megvan)
Most csak egy rövid (20 km) kört mentem a ma felrakott fogaskerékkel, de kíváncsian várom a fogyasztási adatokat tavasztól. Bízom benne, hogy nagyon gazdaságos lesz.
Végszó: aki cserélni akar S-en, szvsz nem megy mellé a 15/41-gyel, ha inkább aszfaltban / túrázásban / eseti soft endurózgatásban gondolkodik.
Szóval ami olcsó aránylag és jó is, bírja a sarat,vizet, meg az egyéb pottyanásokat
Jófajta cucc kellene, nem valami kínai sz@r
Látom Pécsi vagy adsz egy elérhetőséget?
Ha valami kell DRZ-hez keress!
20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Örülök hogy tetszik!
üdv.
- a gyorsulási dinamika érezhetően nem romlik
- 1-4-ben jól gyorsul, hosszabbak az egyes fokozatok, átlagosan 8-10 km/h-val feljebb kell csak váltani, mint 15/44 esetén
- a kényelmi zóna felmegy 105-110-re (úgy éreztem a 15/44-gyel inkább 90-100 volt)
- az ötödik kicsit "overdrive" szerepet tölt be, itt érezhető némi lomhaság a 15/44-hez képest
- emelkedőn induláskor kicsit nagyobb gáz kell neki egyesben, de ennyi
- valsz a 15/41-nél kisebb áttétel már nagyon nyúlós lenne, ill. talán fel sem lehetne tenni, mivel már most is határon van, hogy a lánc hozzáér a villavédő műanyag vezetőhöz
- a láncból ki kellett vennem két szemet (patentszem vissza)
- nekem nagyon bejön ez a verzió, bár már nem tereporientált (soft enduróztam pár km-t, és a nagyon jó, élénk gyorsulás + erő 1-4-ig ugyanúgy megvan)
Most csak egy rövid (20 km) kört mentem a ma felrakott fogaskerékkel, de kíváncsian várom a fogyasztási adatokat tavasztól. Bízom benne, hogy nagyon gazdaságos lesz.
Végszó: aki cserélni akar S-en, szvsz nem megy mellé a 15/41-gyel, ha inkább aszfaltban / túrázásban / eseti soft endurózgatásban gondolkodik.
Köszönöm a gyors és korrekt szállítást + ajándékot!
Üdv,
Danez