Olyan gondom van, hogy a mocim mintha kajálná az olajat.
2004es S verzió, 33000km-el.
500kmen megeszik kb 2-3 dl-t.
Ami fura, nem füstöl egyáltalán, vagy csak nem veszem észre...
A szintet néztem alul a forgattyúsháznál, egészen meg kellet dönteni, hogy jöjjön belőle valami.
Volt a gyári ajánlott 3-4perc járatás, 3-4 perc pihi után szintellenőrzés, és akkor meg 500 km után bele sem ért a nívó az olajba. 500 km-rel ezelőtt volt olajcsere szűrővel együtt, 1,9 litert öntöttem, bele, ahogyan az írva vagyon.
Hová lesz az olaj? Nem értem, mert nem füstöl...
Valaki segítsen, mert idegbajt kapok...vagy szervízszámlát...
Köszi
sziasztok volt már Pár motorom a közeljövőven szeretnék venni egy Endúrót nagy a gondom hogy mi lenne a jó a DRZ ből az E betűs érdekel mit megy ez terepen ? erő ? tartósság ? mennyi üzemórát megy el ? stb
Sziasztok!
Ismerősöm drz400-as án mértem szelephézagot, két szelep tűresen belül van, az egyik kipu 0,6mm az egyik szívó 0,05mm. Ezt még ki lehet lapkázni, vagy valami nagyobb gáz is lehet ilyen kopásnál?
Hali! Nagyobb féktárcsát szeretnék rakni a DRZ-re! tudja valaki h mekkora megy fel rá és milyen motoré passzol rá?! Féknyereghez adaptert lehet kapni vagy azt csináltatni kell? Az én féknyergem jó lesz majd a nagyobb tárcsához?
Végső esetben fogok cserélni, mindenki a pézt szereti a markában tartani amit arra költ amire akar, ezzel én is igy vagyok..meglátjuk hogy alakul most hétvégére is várok egy érdeklődőt
Igen valóban ez egy EXC 450-es 2007-es modell utcai F változatának a cucca, de ha effektíven ilyenre tartasz igényt, akkor hívd fel, őket ( amiket reggel elkülddtem)
szeva az kérdésem hogy drz-re valo a összekötöcsö
és hogy mennyire alkuképes a ára
én komoly érdeklödö vagyok nem vagyunk egy mástol messze
akkor ki is ugranék vagy találkozunk féluton
ha jó a matek
Olyan gondom van, hogy a mocim mintha kajálná az olajat.
2004es S verzió, 33000km-el.
500kmen megeszik kb 2-3 dl-t.
Ami fura, nem füstöl egyáltalán, vagy csak nem veszem észre...
A szintet néztem alul a forgattyúsháznál, egészen meg kellet dönteni, hogy jöjjön belőle valami.
Volt a gyári ajánlott 3-4perc járatás, 3-4 perc pihi után szintellenőrzés, és akkor meg 500 km után bele sem ért a nívó az olajba. 500 km-rel ezelőtt volt olajcsere szűrővel együtt, 1,9 litert öntöttem, bele, ahogyan az írva vagyon.
Hová lesz az olaj? Nem értem, mert nem füstöl...
Valaki segítsen, mert idegbajt kapok...vagy szervízszámlát...
Köszi
Épp szelep csere előtt állok. Esetleg tudnátok ajánlani nekem egy-két oldalt ahonnan betudom szerezni őket és tűrhető áron?
Ismerősöm drz400-as án mértem szelephézagot, két szelep tűresen belül van, az egyik kipu 0,6mm az egyik szívó 0,05mm. Ezt még ki lehet lapkázni, vagy valami nagyobb gáz is lehet ilyen kopásnál?
mert ezek a rimek , , ,
http://youtu.be/6_MDgf6Ac9E
Csak érdeklődés szinten kérdezem, hogy nincs-e 41-es fogszámú, új vagy újszerű hátsó fogaskereked? Nem cápafogas használt is érdekelne.
Üdv.
Elérhetőségem az adatlapon.
és hogy mennyire alkuképes a ára
én komoly érdeklödö vagyok nem vagyunk egy mástol messze
akkor ki is ugranék vagy találkozunk féluton
ha jó a matek
nagy.david@kalocsakom.hu
06-20-5-636-213