DRZ 400S első fékkel nem igazán vagyok megelégedve. Több forgalmi szituációban erősödött meg bennem ez az érzés (meg persze előző saját és más nem saját motorokkal is összehasonlítottam). Az eddigi 15/44-es áttételnél kb 100km/h-s tempónál nem valami nagy a hatás, mondhatnám igencsak határeset, alig lassul a gép. Kicseréltem az amúgy is vastag és jó minőségű fékbetéteket vadi új Gold Fren betétekre, valamivel jobb de messze van a jótól. Fém fékcsővel sem az igazi. A tárcsa hibátlan állapotban van, még a gyári.
Köv. szezonban 15/41-es áttételt fogok használni, tehát a motorfék még kevesebb lesz, és 100km/h alatt se nagyon lehet menni főutakon, így javítanom kell az elsőféken.
Estelge többdugattyús (több mint a gyári 2) féknyereg létezik erre a típusra? A tárcsa átmérője nem nagyobbítható a fix féknyereg miatt.
Még annyit, hogy 118 kg vagyok, plusz ha barátnőt is viszem és a túradoboz is rajta van elégtelen minősítést kap nálam az elsőfék egy nagyobb lélegzetvételű (600km-s) túrán elég idegesítő tényező tud lenni a nem megfelelő fékhatás.
Bontom a DRZ-m olcsóság van !
az alábbiakon kívül minden megvan még !
- Hütők
- blokkvédő müanyag
- kuplung bovden
- hátsó fékmunkahenger
- duda
- kuplung kar
- fék kar
- motor blokk körüli váz
továbbá van még eladó teljesen új Prox hajtókar ! és 440 es henger SZETT !
DRZrider
[54192] tegnap 18:07
Sziasztok! Szerdán lesz egy 2004-es évjáratú DRZ400E gyári kipuffom (csak dob) eladó illetve cserélhető okosságra Nincs baja, csak felröppentettem egy M.I.V.V.-et Cukor a hangja, de akkor is olyan jellegzetes dörözös Reméleim a szelepeim nem fognak szidni Minden DRZ-s cumó érdekelhet, vagy bármi..... Ne kíméljetek, de sajnálom kidobni
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem: Vettem egy Leo Vince SBK-CX2-es dobot 50mm a lyuka, és a gyári U alakú kivezetésig kellene valami összekötést kreálni ( ami a blokk mellett végződik 47 mm-es átmérővel). Szóval ha tud valaki csőhajlítgatós tagot, az plíz írja meg! Lényeg az, hogy össze kellene hozni a kettőt. A gyári dobot meg még oda is adom neki ajándékba
Bár inkább ne gyere, mert ugyanezt tudom elmondani, és max csak megnézheted, hogy tüdővel, meg süniékkel hogyan szoktunk mi menni....... Az motorozás, amit ti csináltok az állatkodás........
De engem már nem is érdekel.......
Biztos találkozunk még arrafelé elvétve, de ez van..............
További szép napot......
Ez van. Ez a filmes szakma ilyen, és a 15 éves 2 kerekes múltam ilyen... vannak elveim és elvárásaim, aki ezek tudja teljesíteni azokkal megyek, (csodával határos módon vannak ilyenek) aki meg nem azzal nem. Mindenki megvan a saját kis világában........... De azért gondolkozz el amit írtam mailben...... Ha meg nem értenéd 3 fele gyere ki hozzánk a dankó villával szemben lévő homokbányába és személyesen elmondom..........
DRZ 400S első fékkel nem igazán vagyok megelégedve. Több forgalmi szituációban erősödött meg bennem ez az érzés (meg persze előző saját és más nem saját motorokkal is összehasonlítottam). Az eddigi 15/44-es áttételnél kb 100km/h-s tempónál nem valami nagy a hatás, mondhatnám igencsak határeset, alig lassul a gép. Kicseréltem az amúgy is vastag és jó minőségű fékbetéteket vadi új Gold Fren betétekre, valamivel jobb de messze van a jótól. Fém fékcsővel sem az igazi. A tárcsa hibátlan állapotban van, még a gyári.
Köv. szezonban 15/41-es áttételt fogok használni, tehát a motorfék még kevesebb lesz, és 100km/h alatt se nagyon lehet menni főutakon, így javítanom kell az elsőféken.
Estelge többdugattyús (több mint a gyári 2) féknyereg létezik erre a típusra? A tárcsa átmérője nem nagyobbítható a fix féknyereg miatt.
Még annyit, hogy 118 kg vagyok, plusz ha barátnőt is viszem és a túradoboz is rajta van elégtelen minősítést kap nálam az elsőfék egy nagyobb lélegzetvételű (600km-s) túrán elég idegesítő tényező tud lenni a nem megfelelő fékhatás.
Köszi előre is a javaslatokat.