Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

2004 év eleji DRZ400S-em van. Hangolgatnám a futóművet, a leírás szerint a hátsó rugóstag alsó részén kellene lenni egy visszaút-csillapítás(rebound) állító csavarnak (a 2002 utáni S-ben).
Én viszont nem látok ilyet a tagon.
Tévedek, vagy az előző tulaj tagot cserélt benne egy régebbire?
Gáz, mert elég lassan jön vissza a hátulja...
Valaki meg tudná mondani hogy télen tényleg olcsóbbak a motorok?:D
gyá ez hogy sikerült ?
meg ez a gyári cső ?
éjszakai felvétel telóval....
csáó majd mesélek priviben.....
Csá!
Szerintem vegyél 440-es dugót,meg nyomass bele egy perselyt.Kb fele,mint a 120e Ft.
Mire gondolsz a méréshatár alatt? 199-ig biztos mér. Anno ezzel szerelték a KTM enduro modelljeit.
Mennyi a méréshatára és meddig mér?
Jah és mennyi az irányár? :D
Van egy kifogástalan állapotú műszerem, komplett. Ha esetleg valakinek kell...
jövöhéten rád csörgök!
a-a nem az a bibi
Nem recseg, nincs ennek semmi kúl hangja, csak egyszerűen harmadikban nem megy. Na letojom, majd tavasszal megcsináltatom. Télire kapott új gumikat, meg 2 hetes olaj van benne. Megyek majd havat lapátolni a szántóföldekre meg az erdőbe. De most pedig dórikámmal az ágyikóba............
Majd holnap reggel vagyok........... jóCCCCCakát nektek.........
azt tudom hogy 5 sebesség enyém dr350 volt, csak gondoltam hasonló volt a probléma
akkor kicsit recsegne menetközbe sztem...
Nemnem ez 5 sebességes, a lényeg, hogy mindegyikben megy mint a barom, de harmadikban semmi............ Nem a kuplunggal van a ibi, hanem sztem a fogaskerékcsoportom a harmadikboz tartozó fogak picit kakósak sztem..............
sztem is megcsúszik, nekem is volt hasonló jelenség. 3 vagy 4-ben magas fordulaton csúszott meg egy pillanatra, meg 6ból 5be visszarakva, és nagy gáz akkor egy pillanatra. de nálam olajcsere megoldotta
Na mindegy, így is tok addig menni vele, remélem nagyobb bajt nem csinálok vele, mostpedig megyek dórikámmal csicsikálni :
Hát valami nemtom...... sztem tavasszal elviszem szervízbe, és ott megcsinálják, de tisztára olyan, mintha a harmadik is csak második lenne, nem húz......
lehet ott éri el a nyomatékcsúcsot és ott megcsusszan, de ha nem akkor pasz
jójó ezzel tisztában vagyok, de miért csak 3-adikban csinálja? A többiben faszául megy
a fordulat növekszik miközbe nem gyorsul a gép? mert akkor csúszik a kuplungod.
Hát nemtom mi a zacsi van vele, tavasszal még nem csinálta. 15/47 fogas, és az utóbbi 1 hónapban csinálja. Sztem a fogaskerékkel vagy a kuplunggal van vmi......... Szét kellene bontani és megvizuálni....
hello nem tudom hogy az E ben van e ilyen fokozat tiltás ezt még valamiko régen levi71 tette fel ezt a kiiktatást nem tudom veszed e valami hasznát e ha te nem akkor azok akiknek S vagy SM van
"Elkészült a tiltás blokkoló!

Hát, japcsik kicsit komolyabbra vették a figurát. A gyújtó modul pontosan tudja hogy hanyadikban van a gép. A váltóban lévő kapcsolóból 3 szál vezeték jön.

1. Fekete / Fehér - test
2. Kék - üres fokozat ( N )
3. Rózsaszín - fokozatok jele

A rózsaszín szálon mérhető feszültségek :

1 - 1,78V
0 - 5V
2 - 1,38V
3 - 4,57V
4 - 4,11V
5 - 3,25V

Ezek után, úgy gondoltam, ha állandóan 5 fokozatról tud a gyújtó elektronika, akkor talán nem tilt.
A ki-iktatás nem túl bonyolult. Egy 3kOhm ( kiló ohm ) -os ellenállás kell hozzá."
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy miért van az, hogy 1-2 ben húz rendesen, 3-asban viszont dettő 2-esben megy szinte, 4-5 ben pedig szintén rendesen húz. Valamiért harmadikban nemigazán muzsikál a paripa valami fényesen.......... De csak abban az egyetlen fokozatban. Van valakinek valami tippje?