Távolságnál 1 km-en kb 200 m-t csal lefelé. A lényeg, hogy 1.25-el kell beszorozni mindig, és akkor kapok pontos értéket. Gondoltam ha valaki ugyanilyen cipőben van, csak neki plusszos a csalás, cserélhetnénk km-órát!
Mennyit csal?
Ha jól emlékszem benne van a msz-be hogy a kilométeróráknak a valóságos sebesség helyett maximum 10% al lefele KELL csalnia!
A valóságban ezt 50-re szokták pontosan belőni,ott a legpontosabb, de motoroknál direkt nagyobb a "tűrés" mert 1mm-t mozdítasz a markolaton és már 60km/h fölött vagy. és jön a bünti!
Ktm duke 690-nél pl 8-at csal direkt lefele!
Sziasztok, van egy gyári DRZ 400 E fehér fejidomom, izzókkal, mindenestől. A bömcimre Egy RMZ 450-esét zizzentettem föl. Tehát aki igényt tartana esetleg rá az hívjon ezeken a számokon: 30-468-50-40 vagy 30-937-40-27 sajnálom a kazánba bedobni, de nekem sem kell! Pesten ferencváros nevű vasútállomásra fel tudom vinni, vagy eljön a delikvens Szabadszállás nevű településre a Pipacs u. 8. szám alá, és máris viheti ingyen és bérmentve :-D
Km-órát / műszerfalat cserélnék olyan DRZ tulajjal, akinek az órája PLUSZ-ba csal! (merthogy az enyém kevesebbet mutat, mint a valóságban, és gondolom ez a dolog másként nem korrigálható...
Érdeklődni itt , vagy priviben!
Ezt töltsd le , angol szervizkönyv,ebben megtalálod ak arburátor résznél, a lényeg az hogy le kell húzni a TPS szenzort, az alapjárati csavart vissza kell csavarni teljesen és ellenállást kellene mérned a multiméterrel a TPS szenzor 3 kivezetése közt a leírás szerint, megvannak az értékek, mikor áll jól alaphelyzetben. Amúgy a szenzor a gyújtásba szól bele...
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu