Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
Van-e Sm főfékhengered? ha van mennyiért méred? az se baj ha a tartály is rajta van
Ahham szóval pizzázol is? Soltszentimrén az erdőben tegnap nem mondtad........ Sör az nincs, mert a rendőrbácsik akkor elveszik a kis műanyag kártyát Amúgy sikerült visszaszerelnem fasza 4-es laposvassal a rendszámáblát, amit elhagytam a hegymászókázásban Ez már nem fog leesni. Olvass mailt, írtam neked az előbb!
elhozod erre aztán egy pizza meg egy sör aztán lecseréljük
ha én megyek akkor 2 pizza
Szia! Nem akarok beleszólni de egy hartai tag van, akinek solton van a műhelye, DRZ specialista ő mindenben tud megoldást találni. Itt a száma: 70/332-05-54
Sziasztok! Tud valaki segíteni, illetve tanácsot adni, hogy 2005-ös e változatból hogyan lehet kioperálni az első kereket, mert a gumi cserére érett.......
Uhh, azzért ennyire nem vagyok alapon, csak egy másik uilyen gép, sokkal könnyebben jndul, hamarabb bemelegszik stb. Ez meg kb 3szor annyi ideig fulákol...
Bakker elfelejtettem lefényképezni neked kell még a kép ? egyébként mi érdekel belőle? nem tudod össze rakni ?
A hideg motor ellenállása nagyobb, ezért nagyobb alapjárattal kell járatni hidegen, dúsabb keverékkel....Karbit részletesen nem magyaráznám.... Ez a rövid lényege
Nagy Dávid .hu Neki van
Bár így belegondolva a hátsó tengely nehézkes lenne a láncfeszítővel
Esztergáltass egyet :D
Vagy ha nagyon jó fej akarok lenni megkérdem fateromat, hogy mennyiért esztergálna neked egyet az én tengelyem alapján. De nem tudom mennyiért csinálna egyet.
Szerintem a legegyszerűbb ha a megfelelő adatokkal elmész szépen egy csapágyboltba és ott veszel megfelelő méretekkel
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni hogy tudna e valaki DR-Z 400 S-be az enduró kerekekhez tengelyt szerezni! Mert sm kerekekkel vettem de annak a tengelye nem jó mert csak18mm átmérőjű! Aki tud segíteni az írjon email-t: figemilan@vipmail.hu! Vagy ide is jó ha ír! Már az is nagy segítség lenne ha csak helyet mondtok hogy honnan tudok szerezni a szalonon kívűl mert ott nagyon drága! Köszönöm!
Üdv.
ott a pont
szia sajnos nem
most ültem vissza motora nem rég
és amugy se nagy tudásból felejtetem gazdagon
most ez a év igy telet
jövöre többet tudokhajtani remélem
de áll a garázs mühely
Azt írtad "nem bírja a henger" miért?
Te jössz a DRZ Kupa-találkozó-ra
Én ezt az oilt használtam a drz-be.
Nekem és más drz-nek is bejött itt felénk.
1000km enként cseréltem az oilt.
üdv.
Igen- igen elment a háta. Nem fékeztem, csak a motorfék hatására csúszott meg a hátsókerék. Belekezdett egy kígyózó mozgásba (ami látszik is a videón, h az első kerékkel ellenkormányzok) és már így is közel voltam az út poros széléhez. Nem kizárt, h azon csúsztam meg eredetileg.
Alszom rá egyet. Nekem alapvetően nem lenne sürgős,mert még Készülőben az A-s jogsim,de ezt kár lenne kihagyni.
melyik a te régi géped már megnézném én is hogy néz ki
Ha van pénzed ne hagyd ki!
Nagyon egybe van a kis gép!
1-2 nap és eladja itt egy emberkének.
üdv.
Ha jól értem megszűnt a hátsó kerék tapadása?
Múlt héten velem is történt hasonló a Mecsekben,bár a saját figyelmetlenségemnek köszönhetően.
Én kb 70-80-al mentem be egy hasonló árokba,szerencsémre nem volt így kimélyítve és kibetonozva.Még nagyobb szerencsémre ki is jöttem belőle esés nélkül.
én is ezt néztem mert egyszer csak alindul a segge aztnán vissza és már ott a kanyar

nekem is volt ilyen hogy mentem felfelé szlovenszkában egy jókis szakaszon vissza fordítós kanyar egyszer csak nap a szemembe sütött és megváltozott a kanyar íve is és nézem jön az árok és akkor toltam egy satu hátsót hogy ne az eleje mennyen le és megúsztam éppenhogy