Hát ha tényleg fullosra akarod a gépet csinálni, akkor tudok egy műhelyt Hartán, ahol olcsón, és becsületesen megcsinálják neked, alkatrészük is van, ha jó gépet akarsz, akkor a zsebbe kell nyúlni keményen......... Az én bömcimet is ott csináltattam, és megy mint a rakéta......
Nekem E van és 11e km van benne, 2000 km enként cserélem az olajat, bajom nincs vele, a segédváza rövidebb mint az S nek és gyárlag sincs rajta utaslábtartóü, elvégre egy versenymotor, bár én megmondom az őszintét 20 km nél többet nem üldögélnék utasként egy iylen vasalódeszkán, abszolut nem 2 személyezésre való szerintem ez a motor...Ha érdekel esetleg a motorom Nekem is eladó, meg lenne egy ajánlatom ha megadod a számot felhívlak...
pár hete már olvasom a fórumokat és azt írják hogy az e változat jobban kivan hegyezve és nem birja addig. ja és hogy a hátul utazónak nem olyan biztonságos mert a váz nem úgy van vagy nem tudom pontosan. ez mind butaság?
igazából igen ez is lehet egy ok generálra de a legfőbb az hogy mennyi km van benne...de ha új motort veszel ugyse fogod tudni hogy mi kopott benne szóval jó kérdés amit kérdezel valaki amikor motort vesz elviszi egyböl egy szerelőhöz és az átnézi neki meg megmér mindent hogy mi ment tönkre és mi lehet cserés de ha már eszi az olajat olyan mértékben hogy kéket füstöl a géped akkor valószínű hogy vagy gyűrű vagy szelepszár szimering kell, meg ilyen apróságok
a másik tanácsom
hogyha drz-mellet vagy akkor minden féle képpen az 50 lovas verziót vedd meg tehát az E betűset mert szinte semmivel se kell többet ráköltened és néha igen csak jól jön az a + 10 paci
Sziasztok. Honnan lehet tudni hogy egy 400as drz s-re ráfér egy motorgenerál? eszi az olajat és elmegy az erő? mennyibe fáj egy generál? motorvásárlás előtt állok és drz s-t akarok vagy egy sv-t és most szedem össze az infókat. előre is köszönöm
hát persze hogy többet mutat mivel az enduro kerekek kerülete nem egyezik az sm felniével mert az enduro 21 col az sm 17 és ezért van az eltérés......és ez szar ügy mert a drz nél gyárilag nem lehet átírni ezt az adatot de csak pl átprogramoztatod az sm km órájára akkor fog mérni jól ha nem érthető amit írtam akkor szolj és leírom részletesebben
Nekem pedig pont kevesebbet mutat! Ki tudnád számolni nagyjából, hogy nálad "mennyi az annyi"? A hozzáértőktől kérdezném: ebben az esetben 1 km-óra csere megoldaná mindkettőnk problémáját?
Amikor kicseréltem az enduro kerekeket sm-szettre azóta nekem is csal a km-órám,nem gyengén.Jóval többet mutat a valósnál.
Nem tudom hogyan lehetne ezt orvosolni.
csáó még nincs készen várom az alkatrészem november első 1-2 hetében lesz új fejlemény de viszont elméletileg ennek már megvan a hellye és több féle fcr van de 1 tuti amikor mentem kipróbálni 6 km et tudtam menni és NAGYON ÁLLAT !
De,valahol a menüjében be lehet állítani mindent.
Korábban már volt itt róla szó hogyan is kell beállítani a helyes kerékadatokat,hogy pontosan mérjen.....
a másik tanácsom
hogyha drz-mellet vagy akkor minden féle képpen az 50 lovas verziót vedd meg tehát az E betűset mert szinte semmivel se kell többet ráköltened és néha igen csak jól jön az a + 10 paci
mint pl.: müszerfal átprogramozása, tiltás kiiktatása...ami nagyon egyszerű , és hasonlóak
Akkor ha hazaérsz jelezd légyszives.Ha ide írsz akkor majd figyelem.
Köszi előre is .
nem tudok ajánlani, mert magamnak szoktam csinálni. november elején megyek haza. esetleg akkor tudok segíteni.
Nem tudom hogyan lehetne ezt orvosolni.
Korábban már volt itt róla szó hogyan is kell beállítani a helyes kerékadatokat,hogy pontosan mérjen.....
Sikerült megoldani a karbit? Jó lett? Én is gondolkozok benne.
Keresek 310-es fékadaptert és Leo Vince X3 dobhoz tartóbilincset!