Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hívj fel és megdumáljuk!
06-20-5-636-213
A vázvédő megvan még esetleg?
Hali!érdeklödnék hogy e-s drz hez napi kilométerszámláló meghajtó spirál mennyiért lenne nálad?
Mondjuk, ami most van fent, azon is a biztilemez egyik fele folyton kipattan, olyan gyenge, hogy ujjal hajlítgatom...persze így nem használœm, az új lánc préselős, ahhoz meg senkinek nincs szerszáma a környéken...majd szépen nekiállok kalspáccsal meg satuval vagy mittom én...
a biztosító lemez? ilyent sem hallottam
a kgst láncokon mindig a csap kopott el..... mondjuk akkor még nem volt gyűrűs lánc felénk......
nem a csap fog elkopni hanem a biztosító lemez a végén én is cserélgetem a szetteket, van bekészitve mindig tartalék patentszem mert sose lehet tudni mikor gondolja ugy h. ledobja...
Hát látom, nem egyszerű ez a lánc kérdés...megcsinálom kardánosra
ugyanmár
1 patent sokkal nagyobb eséllyel szakad el mint 2
el is mondom miért:

megveszed a láncot felteszed és leszarod mi van vele
patentszem meg kopik-kopik és elpattan

ha meg van ilyen cserebere, azért évente jópárszor szétszeded és látod is hogy kezd a csap kopni, ilyenkor lecseréled

amúgymeg ha rendes a patentszem és rendesen zsírozva van feltéve nemigen kopik

nekem volt ilyen konstrukciójú motorom, egy év alatt semmi látható kopás nem volt a csapokon
nem jó ötlet, 2x akkora az esélye a láncszakadásnak, mert a patentszemes láncok mindig a patentszemnél szakadnak el.... havernak benyomta a blokkot a lánc mikor elszakadt, engem meg majdnem hátbavágott, aztán rácsavarodott a hátsó kerékre és satuzva álltam meg....
Pizzaevő bácsi akkor holnap mikor találkozunk délelőtt szentimrén? Írtam mailt ism de a levelezőprogramod egy rakás sz@r. Jó lenne időben közölni, mert ezt a sok göncöt időbe tart felvennem
Nem akarok beleszólni, biztos nem rossz megoldás, de azért egy plusz hibalehetőséget viszel be a rendszerbe, ami lehet hogy egy nagy tempónál történő láncszakadásnál nem kicsi kárt okoz. Nem okoskodni akartam, csaj megjegyzés.
Na, ez jó ötlet, köszi!
nekem egy pótlás láncdarab volt betéve amikor a terep/országúti hajtás közt váltottam
szóval ne adj ki 2 láncra zsetont vegyél egy hoszabbat aztán 2 patentszemmel megoldod
csak mindig kend be a patentszem csapjait szereléskor
Jóóó! SM keréken úgyis kisebb lánkerék lesz, ahhoz meg rövidebb lánc kell, tehát két lánc csereberéjéről lenne szó, itt már értelmet is nyer a patentszem...
520as o-ring rk-hoz van patentszem, haver gépén amikor cseréltem láncot az volt a csomagban
olvasd már el amit pheonix kolléga írt
nem kell szétszedni azt a láncot nekem is ilyen láncom van egyszerűen megfogod meglazítod a spanolót félre rakod a láncot kerékcsere, vissza teszed a láncot a lánckerékre és megspanolod ennyi az egész nem kell ehez szétszedni
Oké, köszi, találtam webshopokban RK patentszemet is, eddig kettő reàgált a megkeresésre, hogy már nincs nekik, és nem is lesz...azért jó lenne, mert tervezem sm szett beszerzését, aminél ugye szívás a nittelt lánc... :/
azt felejtsd el h. más féle márka patentszemmel teszed fel, nem egyforma a csap átmérő, ha defektet kapsz nem kell levenni a láncot, kilazitod a spanolóját és le tudod venni a lánckerékről a láncot és ki tudod venni a kereket.
Hello!
RK o-ring láncot tennék fel a drzmre(a láncot már megvettem)
de nittelős szem van hozzá...és akkor defektnél mi lesz? Bonthatom meg?
Patentszem kéne...mit javasoltok?
Univerzális?DID?CZ?
a lényeg, hogy ne legyen gyenge szar gondolom, de mondjuk egy DID kompatibilis az RKval?vagy egy CZ elég erős?
Válszokat köszi!
110szemes bőven elég, még venni is kell belőle ki párat
igen Ő a haverom, és cserélné már elfele, mutatta h. a tied lenne az egyik kiszemelt de nem tudom hogy dönt, cserélnéd 1-1be?
Sziasztok.
1) 15/41-es áttételhez hány szemes új lánc kell?
2) Van valakinek tapasztalata országúton ezzel az áttétellel S verzió esetében? Esetleg két személlyel?
Köszönöm.
ok!szerintem 5 w-s lesz nekem is köszi a segítséget!
phoenix87 szia, kérdezném a haverod Smarius-nak van SV je? mert szóba jött hogy cserélné DR-z re, ma nem értem el telón, hirdetésben találtam a gépet...