Nekem motul félszintetikus 5W-s van benne, ez viszonylag softosabb olaj, nekem ez vált be, most utcán használom gyári beállítással az E-s dörzit nekem teljesen megfelel...
Nem írtál hülyeséget Dzsilo!
A DRZ többek között orr nehéz, ezért sűrűbb olajra cserélte a szerelőm és lényegesen jobb lett, középre (gyári értékre) állítva felül és alul is a rugózást! Azelőtt pattogott a kezemben a kormány...
De, hogy milyen olaj volt...? Nem tom...
hát most én úgy írom le hogy az s hez mi kell szerintem nem lesz 60 ló csak közeli érték olyan 56 58 körül ha minden igaz de majd bekellesz méretni
és az S szériába fog nekem menni 440 es henger, FCR karbi, Vezérműtengely, kipuff rendszer, és még talán egy tuning gyujtás de még ez nem tuti a lányege az egésznek ugyis az lesz hogy mindent össze kellesz hangolni szépen és 1-2 helyen lehet plusz 1-2% okat szerezni ami később összeadva sokat fog adni
Ne szidjátok már annyira azt a szegény drz-t! Aki egy ilyen motort tart, és rendszeresen használja, mint én is, az számoljon vele, hogy mindig van mit berhelni rajta. Pilisi havernak kötömöje van, és ahhoz 3x az alkatrész, mint ehhez. Én is most költöttem rá 120 ezret+ műszakira 11.490-et. De nálunk a bömcim családtagnak számít, valamikor éjszaka is kimegyek az erdőbe vele asszonyozás helyett. Korához képest nagyon jó gépezet, nagyon sok helyre elvitt és hazahozott minden gond nélkül. Tényleg egy igénytelen szerkezet bonyorult felépítéssel, de ha megadja a gazdi a tiszteletet akkor ő is szépen dorombol. Én spec 50 üzemóránként cserélem az olajat benne, szűrővel együtt! Jó paripa, de mint bármilyen mocira költeni kell, mintúgy erre az állatfajra is, itthon könnyen beszerezhetőek az alkatrészek, de generálozáshoz inkább szerelőhöz viszem hozzáértés és szerszámhiány miatt
Igen igen 4 kiló hát most erre mit mondjak neked megfordult nekem is a fejemben hogy lecseréljem egy ktm re vagy egy bergre de most ha átgondolod milyen motort vennél ? arra is csak költeni kell és kitudja mit veszel meg.....erröl legalább tudom hogy patent blokk szép külső és az enyém :) no meg tényleg mit vennél erőben már ez is ott lessz a topp moccok között
majdnem 60 pacit fog tudni a kicsike és nekem ennyi bajom volt csak az s-s kiadással hogy gyenge volt de mostmár nemhiszem hogy erőhiányom lesz
Azt a q***a,ez barátok között is 4 kiló.
Ebből eladásnál nem sokat fogsz látni sajnos.Lehet érdemesebb lett volna szétdobni és eladni azt,ami még használható belőle.
egy tipp csak de kicsit tedd esztétikusabbá és csábítóbb motornak így matrica nélkül leharcoltnak tűník de ez csak az én véleményem ! szerintem kicsi diesing kellene rá és kapósabb lenne ;)
A DRZ többek között orr nehéz, ezért sűrűbb olajra cserélte a szerelőm és lényegesen jobb lett, középre (gyári értékre) állítva felül és alul is a rugózást! Azelőtt pattogott a kezemben a kormány...
De, hogy milyen olaj volt...? Nem tom...
most vettem a gépet, még nem értek hozzá :-)
és az S szériába fog nekem menni 440 es henger, FCR karbi, Vezérműtengely, kipuff rendszer, és még talán egy tuning gyujtás de még ez nem tuti a lányege az egésznek ugyis az lesz hogy mindent össze kellesz hangolni szépen és 1-2 helyen lehet plusz 1-2% okat szerezni ami később összeadva sokat fog adni
de majd pontos adatot a padon mérve meglátjuk
majdnem 60 pacit fog tudni a kicsike és nekem ennyi bajom volt csak az s-s kiadással hogy gyenge volt de mostmár nemhiszem hogy erőhiányom lesz
Ebből eladásnál nem sokat fogsz látni sajnos.Lehet érdemesebb lett volna szétdobni és eladni azt,ami még használható belőle.