Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PROX nem sok jót hallottam róla
Hali!ha megkérdezhetem mennyiért sikerült eladnod a mocit?csak mert én is árulom de nincs valami sok jelentkező
kb 5 év vagy 30e km után.... + atól függ mennyire hajtották meg
Akkor én nem is mondok most semmit se hogy nekem mennyibe lessz benne habár én tuningolom a vassat hogy több paci legyen benne de mindenképpen megéri

440 es henger dugó gyűrű tömítés = 120 ezer
hajtókar = 40 ezer
főtengely csapágy 2db = 25 ezer
hengerfej felujítás = 40 ezer
vezérműtengely = 40 ezer
szerelési költség = 20 ezer
kipuff rendszer = 70 ezer
fcr karbi = 45 ezer


remélem hogy más nem kellesz a motorba már mert ez nem kevésbe fog kerülni nekem
Ma eladtam a DRZm, nagyon sajnáltam de manapság nem lehet kocsi speed enduro minden.. remélem jó kezekbe került. Bár már a kisbuszba rakáskor letörték a tükröt, úgyhogy vannak aggályaim.
dugattyú (prox) 38e
hajtókar (prox) 41e
vezlánc 12e
szimeringek 20e kb

nekem ezeket kellet cserélnem és mindig odafigyeltem az olajcserére és nem gyilkoltam a gépet észnélkül.
N3kem az E-be 6 év intenzív motorozás után kellet egy komplett generál de most olyan mint újkorában:D de mindez sokba fájt de ha leosztom a 6 évvel akkor már nem is olyan húzós..
csak jó lenne tudni hogy hány km után kell hozzányúlni a drz-hez. és ha hozzá kell akkor mennyibe fáj:D
De kemény seggűek 1700km-es túrát is mentek drzvel és fognak is.
Hali! Megkaptad a mailokat? Márcsak azért, mert nem írtál vissza.... Kedden nem dolgozok, ha gondolod kimehetünk a homokbányába mászókázni egy kicsit :)
sv 650 csak akkor ha sokat túrázol, drzvel ha túrázn iakarsz kb 2-3 4-500kmes túrát ki lehet bírni vele évente... munkába járni és szórakozni is alkalmasabb motor a drz, föleg h. ezzel könnyen meg lehet tanulni kerekezni, meg pályamotorozni is mehetsz vele mert nem kell félteni h. törik az idom, mert le se ér a drz-n....
Köszönöm szépen a tanácsokat:) én szerintem a drz mellett fogok dönteni. melóbajárni is alkalmasabb. ha óvatosan megy vele az ember kevsebbet is eszik. csak szerintem kis kölcsönre lesz mjad szükségem hogy valami fiatalabbat vegyek. nincs kedvem belenyúlni a tutiba:D
túrázni egy xt600 a legjobb
az bírja a terepet és az aszfaltot is 2 személlyel is kényelmesnek mondható
lehet pakolni az égig, nagy az olajcsere intervallum
nem sokkal nehezebb mint a drz
már elnézést hogy a drz ellen beszélek
Igazából szerintem elsőnek dönsd el hogy milyen motort akarsz :) turázni drz nem jó ! csak úgy ha megáltok néha nézelődni is...... mert egyébként kényelmetlen de mondjuk ki mit szokik meg mert én akor mindíg álva motorozom és megyek tovább

SV 650 el csináltam a motor jogsim szerintem nem egy rossz szerkezet de igazából nem tetszik a V2 hangja sem illetve az se hogy egy nagy dög nehéz motor a drz ezzel szemben nem olyan nehéz és mozgékony szerkezet és akár télen is lehet használni no meg ha szerzel egyet kipróbálod a pályázást és onantol kezdve beleszeretsz
Ja sárral.
Ti le szoktátok kenni télre valamivel a kipufogó csövet meg hasonlókat páralecsapódásból adódó rozsdásodás ellen?
Csakis Yoshimura :)
van valami tanácsod hogy mit nézessek át rajta vásárlás előtt? nagyon vacilálok hogy sv 650-et vegyek. túrázni nem tudom alkalmas e egy drz supermoto szettel. csak az bánt az sv-ben hogy télen baszhatom hogy van motorom... drz cross gumival csak alkalmas télen:)
Leo Vince X3
Hali.
Hivatkozz rám!
Tibi:06-70-33-20-554
üdv.
Üdv, megtudná adni valaki a hartai drzguru elérhetőségét?
köszi! :)
Hát az én sztorim az elég fura meg egy széthajtott szart sikerült venni és inkább nem írom le hogy mennyit kültöttem már rá.....

nekem S van de most fogom kihegyezni a blokkják fullosra

a másik kérdésed pedig az volt hogy mennyire bírják az E betűsök...hát szerintem hogyha időben van cserélve minden itt az olajra illetve szűrő, vez lánc meg kopó alkarészek ha ezeket cseréled akkor semmi baj se lehet

a másik kérdésed volt hogy utazása veszéjesebb ?! hát annyi esetleg hogy az E betűsnél hátul a segéd váz nem megy ki egészen a farok idom végéig tehát az ülés végénél véget ér a másik szerintem zagyvaság hogy nem biztonságos az utas ugyis beléd kapaszkodik nem hátrafelé.....
Ja meg tud valaki tippet adni, hogy a gyári (2005)-ös dobot mire érdemes lecserélni?