az egyik californiai modellekhez van a másik usa modellekhez, ha jól látom.
If you are buying a DRZ for performance, you are best off purchasing a 2000-2006 DRZ-400E (2000-2003 for California models). This model was equipped with a Keihin FCR 39mm
szóval sztem az egyik kit fcr-hez van, a másik a sima s-eséhez
Igy van:) a biztositékot megnéztem....a relénél össze érintem a két vezetéket indul lámpák is égnek...és a gyujtáskapcoslo is jo mert eltekrem akk le is áll...nem tudom a mi a szar lehet vele...
Nekem már régóta emelt kompressziós dugattyú van benne (dr-z s)
Észre lehet venni a különbséget főleg eleinte, de nem eget verő, csak nem sokkal volt drágább, mint a sima, ezért került bele.
szia dávid azt hallotam hogy televagy drz alkatrészel! nekem egy e s drzém van müszakis redszámos és a hátso sárvédö nagyon mozog az utszainak kellene a sárvédötarto kerete hogy stabilabb legyen nameg hátso lábtarto is kéne hozzá. meg esetleg egy idomszett . meg egy hütöventilátor. ha tudsz segiteni elöreis köszi !
így van tulajdonképpen nekem ami erősebbé teszi majd mint egy e betűst az csak a 440 es henger és a kipuff rendszer lesz többi mind ugyan az habár a vezérlés és lehet egy picit spécibb cucc lesz...
Nekem az erejével nicns bajom az E-s nek csak hogy utcán használom igy a 6. fokozatot hiányolom egyedül, amúgy nagyon jó kis gép ebben az árszegmensben...
jajam nekem szakadt le a szelep és igazából cserélni kell a dugót hengert hajtókar is tuti kapott és csinálni kell a henger fejet
és igazából ami + költség lesz az a kipuff a karbi meg a vezérlés a többiböl ugyis újj kellesz
a másik meg az hogy önmagában tetszik a drz de az ereje volt mindíg kevés így meg lesz erő is és motor is marad
NEm aprózod el a tuningot az már biztos :) Te vagy akinek leszakadt a szelep? mert ha működik a motor én biztos nem szedném szét csak hogy tuningoljam aztán beleöljem a sok lét...
Ezt oszt jól megaszondtam elnézést félre olvastam amit írtál nekem sok minden lesz cserélve a moccon....... lesz vezérlés henger dugó hajtókat csapágy kipuff rendszer karbi szal minden ami kell
ahham nekem úgy van hogy az a kék izémizé kihúzható és az alsó részén is van egy kifelé nyíló rész mire szintén nem tudom mi megy rá
egyébként a srácnak a emeltkompressziós dugót bírnia kell simán úgy mint a többi cumót is csak olajcserére kell oda figyelni nagy tuning után mint ahogy nekem is lesz most
Plusz erő okés de akkor a hajtókarod is jobban kapja a kiképzést, ha cserélsz hengert dugót én leeht azt is cserélném.
Az én karbim nem teljesen iylen, a kék "gomb" nem is tudommi lehet, leeht a levegő keverékhez van köze nem tudom gondolom az is kihúzható és nem csavarós állítás...
Ami a henger irányába áll cső az meg a hengeren lévő szívócsatornára csatlakozik...a tuningos linken a nagy piros nyillal jelölt rész, nah azt ott ők "ledugózták" egy csavarral.
Szerintem megéri, igaz nekem saját tapasztalatom nincs mert én 440 es hengert rakok meg ilyenek de úgy tudom hogy ad egy kis pluss erőt és ha már ott van akkor úgy vedd hogy a henger talp tömítés vagy a henger fej ezt nem tom pontosan de a véknyabb kell nem a 3 rétegű és az is kis + energy
hátha eladta :D a karbira meg nézek neked cuccost, amúgy a csövek nagy része a gyorsító fúvóka lesz ami akkor kell mikor hirtelen odarántod akkor egy bizonyos mennyiségű benzin bespriccel...
If you are buying a DRZ for performance, you are best off purchasing a 2000-2006 DRZ-400E (2000-2003 for California models). This model was equipped with a Keihin FCR 39mm
szóval sztem az egyik kit fcr-hez van, a másik a sima s-eséhez