én most tudnék neked mert dirib darabban van a motor most per pill
de nem értem mi érdekel belőle az egyik szár a hátra felé eső az levan fogatva alul egy csavarral, a másik szár ami előre felé esik az pedig úgy van hogyha fenn van a henger akkor kell betenni van neki egy vájat amiben bele ül a hengerfejet itt már egy picit nehezebb feltenni de utánna kerül fel az
ha érdekel valami akkor pontosan írd le és készítek neked képet róla.
legegyszerűbb karbi kiszedés...... tank ülés oldal idom le... utánna benn a alu váz illetve a vas váz összetételénél a csavart kiveszed és így ketté tud nyílni a motor ottés könnyedén kivehető a karbi...
attol hogy dobot veszel rá az nem sokat fog fobni rajta hogy a lgjobb legyen ahoz kellene egész rendszer a hengertől......
ha veszel rá egy fcr karbit tuti joban fog menni, a légyszűrő hülyeség...., lehet még tuningolni vezérmütengelyel is, gyujtással is..... sok minden van még én most csinálom éppen ezeket 1 hónap és elvileg készen is lesz majd írok mennyire lett bika a gép
Szia! mennyibe kerül egy ilyen dob? Meg esetleg aki tapasztaltabb mondja mar meg egyáltalán érdemes befektetni egy ilyen dobra, ha gyári sm-be gyári karbi van és Athena 440 hengerszett. Vagy akkor mar kell E-s karbi sportlégszúró stb stb...
DRZ KUPA TALÁLKOZÓ Gyertek el minél többen,Szupermoto-sok is,+persze minden terepmotoros,
(Szerveztétek a Fórumos találkozót,ITT az alkalom) Gyertek ide
Kérnék egy kis segítséget. Pár napja van csak DRZ-m. Ma mostam a motort, és mellette a betonon találtam egy alkatrészt. Nem biztos, hogy a motorból való, de ha igen, ti biztos felismeritek:
nagy átlagban a motoroknál a dugó-henger ilesztési hézaga(amit furat mérőórával tudsz megmérni) 0,03 és 0,09 között van-furat löket fordulatszám függő-, álltalában az 1 tized már kopottnak számít, persze van ahol ez megengedhető. természetesen ezek az értékek a dugattyú szoknyájának alján érvényesek, mert a dugattyú kúpos kialakítású. nem hiába vannak gyűrűi, inkább azok tömítenek mint a dugó. teljesen új rendszernél is a gyűrűk 2-3%ot átengednek az olajból. 4-5%már soknak számít
mondtam neked én is ezt már hogy elég lenne a gyűrűket, viszont akkor szerintem cseréld ki a dugót is, ne tedd vissza a régit... szerintme szánj rá egy picit és lesz egy új motorod amivel nem lesz baj. ha szét van szedve meglátod hogy kell e vezérműláncot vagy bármit is cserélni! én így tennék
egyébként nem rosz ötlet de a legjobb ha megméred hogy mennyi a kopása a dugó-henger között tehát nem-e kopott már a cucc
mert ugyebár mindenki a gyűrűt szidja de a legnagyobb tömítésért a dugattyú felel a gyűrű csak a finom
de nem értem mi érdekel belőle az egyik szár a hátra felé eső az levan fogatva alul egy csavarral, a másik szár ami előre felé esik az pedig úgy van hogyha fenn van a henger akkor kell betenni van neki egy vájat amiben bele ül a hengerfejet itt már egy picit nehezebb feltenni de utánna kerül fel az
ha érdekel valami akkor pontosan írd le és készítek neked képet róla.
legegyszerűbb karbi kiszedés...... tank ülés oldal idom le... utánna benn a alu váz illetve a vas váz összetételénél a csavart kiveszed és így ketté tud nyílni a motor ottés könnyedén kivehető a karbi...
ez csak kifogás
ha veszel rá egy fcr karbit tuti joban fog menni, a légyszűrő hülyeség...., lehet még tuningolni vezérmütengelyel is, gyujtással is..... sok minden van még én most csinálom éppen ezeket 1 hónap és elvileg készen is lesz majd írok mennyire lett bika a gép
(Szerveztétek a Fórumos találkozót,ITT az alkalom) Gyertek ide
Segítséget szeretnék kérni.
Sürgősen kellene egy jobb oldali hűtő drz-Emre.
Már lassan egy hónapja, hogy darabokban hever szegény.
Szeretnék elmenni jövőhétvégén Kiskunmajsára, mert tavaly is nagyon tetsztett és ezért lenne sürgős.
Kérem aki tud, segítsen!
Előre is köszönöm szépen!
Kérnék egy kis segítséget. Pár napja van csak DRZ-m. Ma mostam a motort, és mellette a betonon találtam egy alkatrészt. Nem biztos, hogy a motorból való, de ha igen, ti biztos felismeritek:
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen olajat vegyek a motorba, mert eljött az olajcsere ideje? (DRZ 400E 2007)
Azért ebben nem lennék olyan biztos, pont, hogy a gyűrűk felelnek a tömítésért...
egyébként nem rosz ötlet de a legjobb ha megméred hogy mennyi a kopása a dugó-henger között tehát nem-e kopott már a cucc
mert ugyebár mindenki a gyűrűt szidja de a legnagyobb tömítésért a dugattyú felel a gyűrű csak a finom