Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Egy szerelő olyan mondott nekem a héten, hogy ha eszi az olajat, lehet elég cserélni (persze a szelepszárszimmeringeken kívül) csak a gyürüket is, nem muszáj dugót!
Szerintetek ez milyen megoldás, hogy nem dugóval együtt cserélni a gyürüket?
Hello!

Nekem E van viszonylag rövid áttétellel 14-44 szal gond nélkül feljön 2ben, 3ban már nemigen tudom gázra... ott kuplunggal lehet.

Krossz szett 14-47el 3ban még könnyedén jön gázra.

Nincs tuning a motoron, talán egy dob segíteni még az erejében
kevés benzinnel gázra feljön ha tele van akkor kettőbe pici kövér gáz bebókol és megrántod felfelé:D csak fosok mióta elestem:D
Segítsetek! DR 650-em hátulja puha. két személlyel nem is tudom használni, mert ül. Supermoto és utcára jobb lenne ha kemény lenne. A rugó max.-ra összetekerve, a teló 5 bar-ra felfújva, és semmi olyan mint a lipityóka. Aki tud valami megoldást kérem írja meg ! köszi.
Dávid !
Mikor hivjalak a kilóméteróra spirál ügybe ?
ez mind szép és jó, már csak annyi felesleges zseton kéne hozzá nagyobb karbira esetleg késöbb még be is ruházok lehet... most csak egy dob van rajta a többi gyári....
rosszul van beállitva az első teleszkóp vagy kemény a gumi, nekem 150 felett se szitál, nekem is mikor megvettem szitált erős gázra, vissza kell venni a keménységből, alul felül, 4 kis tekerő, 19 fokozatba állitható vagy 24, nem emléxem a közepes beállitásból induljatok ki, attól lehet keményebb de ne tulságosan és nem fog szitálni, de attól is függ hány kiló vagy...
120 felé nem szitál a kormány?
ami havenak van sm drz annak beszitál, pedig nincs 3000km a gépben
165/55 vágottslick, 15-39 hosszú áttétel, 440 athena hengerszett, fcr karbi, 3.ba fel lehet venni kerékre, utazó 120
Hello!

biztos h jó lesz a 150/60, /70el ledönteni se lehet a motort, hátul már elfogy a gumi elől meg még marad 2 centi majré...

Ügyes vagy ha azzal az áttétellel kerékre veszed 2ben gázra...
150/70 et nekem is kajálta a lánc:D ma rendeltem 150/60at kivi leszek rá milyen lesz áttét meg 15/41! kettőbe egykerék kevés benzinnel meg főleg:D
Akármilyen áttételt ráraksz, akkor se lesz olyan kicsi a fordulat 100nál, hogy rázzon
Áttétellel óvatosan, nem mindegy hogy S vagy SM.
Kicsit más lesz a kerékátmérő miatt ugyan az áttétel a két motoron!
Sziasztok!

Még mindig a gumira visszatérve.

Gyári sm-be gond nélkül elfér a 160/60 utcai vagy 165/65 vágott slick ez tuti mert használtam.

De E-be rakott már valaki 150nél szélesebb gumit? 150/70es van most nekem gyári sm szetten és 2 személlyel darálja a lánc a szélét kicsit... 1el minimálisan hozzáér.

Rakott már valaki E-be 150nél szélesebb gumit? áttétel 14-44.

Edem
Keverék/levegő csavaron kell állítani kb fél fordulatot!
mien felni van a motorod alatt nekem sem fűzött széles kerék és mégsem ér bele
Nekem a 160/60 beleér a láncba elég durván!
Hali

Szerintem nyugodtan teheted hátra a 160/60 ast nekem álltalában az szokott lenni ritka mikor a 150 es szerintem könnyebb kanyarban döntögetni mert picit púposabb a gumi annyi annyi hátrány viszont van hogy azért kell használni kanyarokban, mivel púposabb jobban kopik a közepe de szerintem annyira nem lenne észrevehető.....

az áttételre vissza térve nekem 15-44 van fenn most előtte 15-41 volt és szerintem a 15-41 el is eléggé jól kapdosta az elejét illetve nem is pörgött annyit de ! 15-44 el 100 110 el szoktam menni és én nem érzem hogy nagyon pörögne a motor gázt is alig kell húzni és már ott is van azért azt ne várjátok hogy 2 pöffenés-t haljatok csak mint a chopper-eknél
Szia nekem lenne egy bele való sm kerekem ha gondolod adok elérhetőséget és csörgess meg

email.: apriliarx125@gmail.com
tel.: 06/30-41-70-233

vagy facebook Zeher Tamás a nevem....

üdv
most, hogy olvasgatom a gumis meg az áttételes hozzászólásokat bennem is felmerül pár kérdés.
lassan alktuális lesz mind a hátsó gumi csere ill a láncszetté is.

a motor 2005-ös gyári SM.

szinte csak aszfalton van használva, nagyobb részt is csak városban.

jelenleg 150/60-as Dunlop GP van hátul... de ha beférne a 160-as akkor azt venném bele... ki melyiket javasolná?

az áttételhez meg olyan tipp kellene, hogy az utazója legalább 100-110 felé legyen de 2ben kerékre jöjjön van ilyen megoldás?
láncba az 520-as did-et néztem a max75 lóerőset.

vélemények?
minél kisebb a fordulat annál jobban rázza magát az egyhengeres.... szóval nem biztos hogy az a jó ha pici a fordulat 100nál......
ellenben nem lehet vele kereket pumpálni, meg port/brigéciolt stb fújni
régebben 2 utcányi gyerek focijaiit fújkáltm
szóval jó egy kompresszor a háznál
Kösz a tippeket.
Sajnos be kell fejeznem a terepezést (eddig főleg soft enduróztam), mert kiakadt a térdem. Úgyhogy most átállok az aszfaltos túrákra + eseti földutas kirándulás. Azért gondoltam a 15/41-re, hogy 100-as tempónál (nálam utazó) kevesebbet forogjon. Nem tudom, mit tapasztaltatok, de a gyári 15/44-gyel úgy érzem inkább a 90-et szereti. Majd beszámolok, ha meglesz a láncszett. Üdv.
Üdv! Valaki meg tudja mondani hogy drzbe supermoto kerékszett milyen való ami nem drótküllős?

Választ kösz
hűt ööö tulajdonképpen annyiban jobb hogy minnél nagyobb gumit pakolsz rá annál púposabb lesz és minnél nagyobb a púp annál nagyobb az oldalt lévő tapadó felület illetve könnyebb bedönteni kanyarban gondolj bele a gumi alakjába és megérted mit akarok magyarázni