már hogy a viharban ne tudnák még a 165/55 ös is fel fér simán gond nélkül általában sm en vagyis a drz sm en is 160/60 at szoktak használni vagy 150/60 nekem most per pill utóbbi van fenn
Én is ezt az áttételt fogom használni jövőhéttől a gyári 15-44 helyett.
Nem kaptam még én sem infót, hogy milyen is lesz.Annyit tudok, hogy az sm-eké ez az áttétel. JT katalógusban is csak annyit láttam, hogy a végsebesség 167km/h S-s dr-z esetében.
Ahogy gondolom nem lesz probléma semmivel, kicsit hosszabbak lesznek a fokozatok, végül is ez a cél nálam is, aszfalt barátabb legyen.
vki tudna nekem abban segíteni,hogy drz400S-em van gyári sm kerekekkel! gyári gumija 140/70! a 150/60 az befér még a villa közé? feltudják tenni a felnire? előre is köszi a segítséget!
Sziasztok,
A gyári S (15/44) áttételemet akarom lecserélni 15/41-re, hogy aszfaltbarátabb legyen a bringa. Kinek van tapasztalata ezzel? Mennyire válik "nyúlóssá" a gyorsulása meg hegymeneti kigyorsításnál a 15/44-hez képest?
Kösz a tippeket.
Elektromos kulcs!
18000 Ft volt.
Oda-vissza forog,kb akkora mint egy nagyobb fúrógép.
Van hozzá erősített dugókulcs-készlet.
Autószerelő vagyok,és sokszor nincs levegő vételi lehetőség..ÁRAM VISZONT MINDIG...
Sziasztok, rákerestem a gondomra, másokkal is volt ilyen, de megoldást nem találtam.
Következő a panasz:
2004 DRZs, néha nem esik vissza az alapjárat és pörög mint a barom. Egyébként gázfröccs után is lassan esik vissza a fordulat...(bár nem tudom, hogy ez abnormális-e)
Gázbowden?
Karbipucolás-beállítás?
Gyertya?
szia..remélem hogy tudtam segítteni vele és értetted h hogyan mondtam.....
egyszer jártam úgy hogy még a 90 es évek végefelé vettem magamnak az első szimóm után egy 1987 es dt 80 lc 2-t és mikor kellett hozzá cucc akkor betelefonáltam a suzuki realba győrbe h motorszám után kéne cucc nekem mociba és mikor bemondtama számot..mondta afickó h igen megvan ez egy 1984 es dt lc 2 ! mondom 84 es? aztmondja h jah halálbiztos! na szóval átbasztak gyerekként nemmintha sokat számított volna neki anyagilag hogy nem 86 000 ft lett volna hanem 80----na mindegy ..a léyneg h alkatrész vásárlásnál kiderül h hány éves a gép....
nem írja mennyi levegőt tud termelni
a 8 bar elég a légkulcsnak, meg úgy általában mindenhez
festeni meg gondolom amúgy sem akarsz
festéshez nekem 2 db 100 literes tartály van összekötve
praktikerben meg kell nézni a kinzo gyártmányú cuccokat, elég olcsók és tapasztalataim szerint nem olyan rossz cuccok, 2 éves garival nekem valami ilyesmi kompresszor termeli a levegőt
mondjuk én 5000 ért vettem........
40 literes autógáztartályt meg tudok ingyen is ha kell
kértem kölcsön légkulcsot, kompresszort meg akartam már ugyis venni öcsémmel közösen, ez szted elég teljesitményre tartályméretre barkácscélra meg néha néha légkulcsozáshoz? http://www.praktikerwebshop.hu...
már hogy a viharban ne tudnák még a 165/55 ös is fel fér simán gond nélkül általában sm en vagyis a drz sm en is 160/60 at szoktak használni vagy 150/60 nekem most per pill utóbbi van fenn
Én is ezt az áttételt fogom használni jövőhéttől a gyári 15-44 helyett.
Nem kaptam még én sem infót, hogy milyen is lesz.Annyit tudok, hogy az sm-eké ez az áttétel. JT katalógusban is csak annyit láttam, hogy a végsebesség 167km/h S-s dr-z esetében.
Ahogy gondolom nem lesz probléma semmivel, kicsit hosszabbak lesznek a fokozatok, végül is ez a cél nálam is, aszfalt barátabb legyen.
nincs nyomaték kulcsom és ez jólenne annak ha lehet álítani
A gyári S (15/44) áttételemet akarom lecserélni 15/41-re, hogy aszfaltbarátabb legyen a bringa. Kinek van tapasztalata ezzel? Mennyire válik "nyúlóssá" a gyorsulása meg hegymeneti kigyorsításnál a 15/44-hez képest?
Kösz a tippeket.
18000 Ft volt.
Oda-vissza forog,kb akkora mint egy nagyobb fúrógép.
Van hozzá erősített dugókulcs-készlet.
Autószerelő vagyok,és sokszor nincs levegő vételi lehetőség..ÁRAM VISZONT MINDIG...
Tekerd kicsit lejjebb az alapjáratot talán segít.
Edem
Következő a panasz:
2004 DRZs, néha nem esik vissza az alapjárat és pörög mint a barom. Egyébként gázfröccs után is lassan esik vissza a fordulat...(bár nem tudom, hogy ez abnormális-e)
Gázbowden?
Karbipucolás-beállítás?
Gyertya?
S
egítsetek légyszi, kezdő vagyok...
Elvileg van.
Csütörtök du.cseregj rám.
üdv.
egyszer jártam úgy hogy még a 90 es évek végefelé vettem magamnak az első szimóm után egy 1987 es dt 80 lc 2-t és mikor kellett hozzá cucc akkor betelefonáltam a suzuki realba győrbe h motorszám után kéne cucc nekem mociba és mikor bemondtama számot..mondta afickó h igen megvan ez egy 1984 es dt lc 2 ! mondom 84 es? aztmondja h jah halálbiztos! na szóval átbasztak gyerekként nemmintha sokat számított volna neki anyagilag hogy nem 86 000 ft lett volna hanem 80----na mindegy ..a léyneg h alkatrész vásárlásnál kiderül h hány éves a gép....
a 8 bar elég a légkulcsnak, meg úgy általában mindenhez
festeni meg gondolom amúgy sem akarsz
festéshez nekem 2 db 100 literes tartály van összekötve
praktikerben meg kell nézni a kinzo gyártmányú cuccokat, elég olcsók és tapasztalataim szerint nem olyan rossz cuccok, 2 éves garival
nekem valami ilyesmi kompresszor termeli a levegőt
mondjuk én 5000 ért vettem........
40 literes autógáztartályt meg tudok ingyen is ha kell
8e.ft.
Postai utánvétel szoktam küldeni.
Kompletten.
üdv.