Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyforma a villa, sm-é tér el kicsit, de csak a láncspanolásban, szélességre, hosszúságra ugyanaz...
jah meg nekem ez S egyforma az S meg az E hátsó villája?
köszi már a segítséget!:D és jobb pl 160 assal? kanyarokban jobban lehet csapatni?:D
háh lekéstél én már leírtam xD
még a 165/55 vágott slick is befér jelentem, ma tettem be

már hogy a viharban ne tudnák még a 165/55 ös is fel fér simán gond nélkül általában sm en vagyis a drz sm en is 160/60 at szoktak használni vagy 150/60 nekem most per pill utóbbi van fenn
danez!

Én is ezt az áttételt fogom használni jövőhéttől a gyári 15-44 helyett.
Nem kaptam még én sem infót, hogy milyen is lesz.Annyit tudok, hogy az sm-eké ez az áttétel. JT katalógusban is csak annyit láttam, hogy a végsebesség 167km/h S-s dr-z esetében.
Ahogy gondolom nem lesz probléma semmivel, kicsit hosszabbak lesznek a fokozatok, végül is ez a cél nálam is, aszfalt barátabb legyen.
vki tudna nekem abban segíteni,hogy drz400S-em van gyári sm kerekekkel! gyári gumija 140/70! a 150/60 az befér még a villa közé? feltudják tenni a felnire? előre is köszi a segítséget!
hali! 110 utazó kb 150/160 végsebesség nyomaték marad jól gyorsul! kettőbe keró megrántva az elejét! nekem is ez az áttétem van sm kerekekkel!
tudnál erröl linket mutatni megnézném hogy mégis mien

nincs nyomaték kulcsom és ez jólenne annak ha lehet álítani
Sziasztok,
A gyári S (15/44) áttételemet akarom lecserélni 15/41-re, hogy aszfaltbarátabb legyen a bringa. Kinek van tapasztalata ezzel? Mennyire válik "nyúlóssá" a gyorsulása meg hegymeneti kigyorsításnál a 15/44-hez képest?
Kösz a tippeket.
Ja és a nyomaték is digitálisan állítható azthiszem 350Nm-ig
Elektromos kulcs!
18000 Ft volt.
Oda-vissza forog,kb akkora mint egy nagyobb fúrógép.
Van hozzá erősített dugókulcs-készlet.
Autószerelő vagyok,és sokszor nincs levegő vételi lehetőség..ÁRAM VISZONT MINDIG...
Hello!

Tekerd kicsit lejjebb az alapjáratot talán segít.

Edem
Sziasztok, rákerestem a gondomra, másokkal is volt ilyen, de megoldást nem találtam.

Következő a panasz:
2004 DRZs, néha nem esik vissza az alapjárat és pörög mint a barom. Egyébként gázfröccs után is lassan esik vissza a fordulat...(bár nem tudom, hogy ez abnormális-e)
Gázbowden?
Karbipucolás-beállítás?
Gyertya?

S
egítsetek légyszi, kezdő vagyok...
Megnézem.
Elvileg van.
Csütörtök du.cseregj rám.
üdv.
festeni biztos nem fogok vele nagyobb dolgokat ha a légkuclsot meghajtja akkor már jólesz nekem
szia..remélem hogy tudtam segítteni vele és értetted h hogyan mondtam.....
egyszer jártam úgy hogy még a 90 es évek végefelé vettem magamnak az első szimóm után egy 1987 es dt 80 lc 2-t és mikor kellett hozzá cucc akkor betelefonáltam a suzuki realba győrbe h motorszám után kéne cucc nekem mociba és mikor bemondtama számot..mondta afickó h igen megvan ez egy 1984 es dt lc 2 ! mondom 84 es? aztmondja h jah halálbiztos! na szóval átbasztak gyerekként nemmintha sokat számított volna neki anyagilag hogy nem 86 000 ft lett volna hanem 80----na mindegy ..a léyneg h alkatrész vásárlásnál kiderül h hány éves a gép....
nem írja mennyi levegőt tud termelni
a 8 bar elég a légkulcsnak, meg úgy általában mindenhez
festeni meg gondolom amúgy sem akarsz
festéshez nekem 2 db 100 literes tartály van összekötve
praktikerben meg kell nézni a kinzo gyártmányú cuccokat, elég olcsók és tapasztalataim szerint nem olyan rossz cuccok, 2 éves garival
nekem valami ilyesmi kompresszor termeli a levegőt
mondjuk én 5000 ért vettem........
40 literes autógáztartályt meg tudok ingyen is ha kell
Köszi szépen
kértem kölcsön légkulcsot, kompresszort meg akartam már ugyis venni öcsémmel közösen, ez szted elég teljesitményre tartályméretre barkácscélra meg néha néha légkulcsozáshoz? http://www.praktikerwebshop.hu...
Dávid! Eltört a kitámasztóm a 2rugó közül a kisebbik(ami belül van) Van olyanod esetleg?
Szia! Utcára kellett volna igazából..ha lesz esetleg írj lszi!
Hali.
8e.ft.
Postai utánvétel szoktam küldeni.
50eft.
Kompletten.
üdv.