drz400 sm oldaltámasza rövidebb mint az e,s típusoké?
havernak feltettünk enduro kerekeket aztán majd felborul úgy meg van dőlve
sm kerekekkel egész jól állt.....
oooooooooooooooooooooo drága nem ugy megy az hogy csak bemondom hogy igy meg ugy
majd leelenörzöm te kis pdeván de érzem a eröt .
szimbiozisba vagy már a motorodal
Drz vásárlás előtt állok. S de inkább SM-et szeretnék. Esetleg valaki tud a Balatontól nem drasztikus távolságra jót eladót? Ja és meg tudnátok mondani nekem légy szíves, hogy egy SM-ra gumi garnitúra kb. menyibe kerül? Előre is, köszi.
Képzeld Patrik bácsi! Már tudok ügyesen kanyarodni, akkorákat döntök, hogy csak na Meg mentem már sorok között is és nem félek a fém tárgyaktól sem A végén még jobb leszek Nálad
szijjjja Patriiik
Túramocit (ami bírja a hosszú távot, kényelmes és sok cucc fér rá) majd nyárra szeretnék
Most jön a rossz idő és nem akarom terepen legyilkolni az új DR szépségemet Kezdem megszeretni ezt a motorkát. Ezért szeretnék valami olyat, ami bírja terepen a gyűrődést... addig DR-t teljes átalakításnak vetem alá, hogy tavaszra még szebb motorka legyen
Sziasztok!
Körülnéztem a garázsban és rájöttem, hogy hiányzik még egy krossz moci a képből. Valami olyasmit szeretnék, ami nem túl drága, működőképes, nem kell, hogy papíros-rendszámos stb legyen... csak ősszel-télen dagonyázni szeretnék vele az erdőben. Olyan kellene, aminek nem árt a sár, hó, fagy.. egyszóval strapabíró kis gépre vadászom Van valami tipp?
Hello mindenkinek most vettem egy DR125 se-t
azt szeretném kérdezni hogy a tuning pufogon kívül esetleg más kisebb/nagyobb tuningot lehet rá dobni hogy kicsit jobban menjen?
Szia! Igen ezt magyaráztam a páromnak, hogy nem véletlen csináltak rá 6 lábat. Most elküldtük tekercselő mesterhez a gt.-t előtte széthúzgált sprayzett minden vezetéket de akkor sem volt rendben. Betolni is próbálták de úgy sem ment. Ha jó lesz a tekercs utána lehet megint próbálkozni a szakival. Csak azért írtam fórumra hátha volt már valakinek hasonló problémája és akkor nem keresgetnénk hetekig, hogy mi a csoda lehet. Nem szép látvány oldalra borítva a drz a garázsban! Azért köszi a segítséget.
Hello!
Megtudnátok nekem mondani az E -változat első teleszkópjának a nyomócsillapítási és húzócsillapítási erő gyári értékeit?
Esetleg azzal is tökéletesen beérem ha valaki lefényképezi a használati kézikönyv ide vonatkozó részét
Nem tudom, próbáltátok-e önindítózás helyett hátsókerékről beindítani (betolni), vagy egyszerűen csak szikrát ellenőrizni.
Általában a csatlakozók nem véletlenül vannak úgy megcsinálva, hogy mindig csak egy féle képpen lehet csak összedugni őket. Ha 6 helyett csak 4-et nyomsz össze tuti bukta, eleve nem lehet jó, tönkre vág valamit, ez mindig így van. Szerinte kontakthibátok van valahol. Minden csatit széthúzni, kontakt spray aztán mehet össze. Gyanús helyeken csiszolni is érdemes. (testeléseket főleg)
Na ez így nehéz lesz, nekem 'S' dr-z m van,'E'-t még nem szereltem,és így elég nehéz kinyomozni mi az a 6 lábu valami.
Talán az 'E'-s kolegák jönnek este és segítenek!
80 ropit még rákell verni és fullos, kivétel gumi láncszett
de azok még bőőőven jóók