Sziasztok! Hát hogy is mondjam....elcseréltem imádott drz-met egy cross-ra srácok. előtte éjjel komolyan mondom potyogtak a könnyiem. bevallom férfiasan. Lélekben mindig drz-s voltam, vagyok és szerintem leszek is.
Hali!
Valakinek van tapasztalata arról,hogy milyen a DRZ-be a dynojet fúvókaszett? Egy LTZ-s ismerősömnek van benne,de neki egy kalap szart nem ért,pedig márkaszervízben tették neki bele állítólag...
Sziasztok
Érdeklődnek hogy mennyire lenne igény Békés megyében egy új motokrossz pályára. Én magamnak mindenféleképpen megépítem,de a további látogatok száma nagyban befolyásolná a pályát.
A pálya pontos helye még nem biztos, de Csorvás és Békéscsaba között lenne a 47-es mellett. A pálya esetleg ha lesz rá érdeklődés akkor gvad pálya is lenne egyben.
Szevasz Danez!
Ok majd beszélünk még! Nagyon jó volt a túra! Marosvásárhely mellett a barátnőm nagyapjának van egy vendéglője, vendégház 12 halastó tele pisztránggal, jó bór , pálinka...lehet szeptemberbe még lemegyek egy hétvégére ha valaki majd jön bagóért van szálas a halat amit kifogsz meglehet este sütni..., az öreg szereti a fiatalokat nagy dumás ..szerintem több a pia amit hoz megiszol vele mint amennyit fizetsz a szálasért:))Szóval a tél előtt még egyszer lecsavarom oda!
Valaki rakott már fel KTM-re való keihin fcr 39-es karbit dr-z 'S'-re?
Tudok egyet nagyon jó áron,de szerintem a cserélhető légszűrő oldali szívórész miatt nem jó a Dr-z be,túl hosszú:(
a karburátor az kizárható, mert amikor belerakták a szervízben az új tekercset, akkor karbiállítás is volt, ott került bele a 147-es főfúvóka is, meg ki lett takarítva az egész, elég sokáig vacakoltak vele , a légszűrő vadiúj, akkor ezek szerint maradt a szivató Annak más tünete nincsen, csak a fogyasztás?
Ismerősnek pl. a szivató nem zárt vissza rendesen és attól.
De lehet koszos légszűrő vagy valami dugulás a karbiban, vagy akár a rosszul beállított benzinszint is...
egy gyors kérdés: magas fogyasztást mi okozhat? Full gyári jelen pillanatban a motor, egyedül a főfúvóka 147-es a karbiban, de attól még nem kéne 7 litert ennie 100-on SM üzemmódban
Szevasz Karesz,
Nagyon jók a képek, állati frankó endurós helyeken voltál.
Ősszel még megyünk egy olyan kört, mint a múltkor.
Most alakulnak a dolgaim munka fronton, majd hívlak vagy írok itt.
üdv!
Sziasztok!
Tegnap sikeresen, és épen meg érkeztem az Erdélyi túráról.Kár , hogy egyedül kellett meg tennem , mert nagyon nagy élmény volt.
2500 KM összesen 1500 oda-vissza meg még 1000 ott körbe kereken.
A gép tökéletesen működött, 2 deci olajat kellett utána öntsek miután meg érkeztem.Egyéb semmi gond.
Bridgestone BT-45 sport túra gumikkal jártam meg, de teljes elismerésem, esőbe meg szárazon is tokéletes a tapadás.Szerpentineken meg csodálatos , hogy mit ki lehet hozni egy DR-Z -böl. Kár, hogy Magyarországon nincsenek olyan táljak ahol több száz kilométer aljon rendelkezésünkre a kanyargós szerpentines utakból(Valamikor a miénk volt de....sajnos)
14-41 es áttétellel jártam meg, kanyargós úton tökéletes de unalmas egyenes úton jobb lett volna a gyári 15-41 (SM) 110 fölött én úgy éreztem kicsit bőg már a motor így csak ölezésekbe kergettem 120 fölé.
A kényelemről annyit, hogy nem szabad 15-20 kilométernél többet ülni, fel kel 1-2 percre állni és akkor a 100 km-tert simán ki lehet bírni.10 perc szünet és mehet tovább. A Szerpentineken még 100 után se akartam meg állni:)
Tehát aki azt mondja nem lehet túrázni egy DR-Z vel az akkor még nem járt Erdélybe! Azt szerintem egyszer mindenkinek ki kellene próbálni semmi mással nem lehet összehasonlítani max a Mátra, de az sajnos rövid.
Na szóval Danez! Itthon vagyok újra úgy,hogy ha lesz valami mocizás erre arra szóljál nekem is.
Képeket raktam fel az adatlapomra.
Valakinek van tapasztalata arról,hogy milyen a DRZ-be a dynojet fúvókaszett? Egy LTZ-s ismerősömnek van benne,de neki egy kalap szart nem ért,pedig márkaszervízben tették neki bele állítólag...
Érdeklődnek hogy mennyire lenne igény Békés megyében egy új motokrossz pályára. Én magamnak mindenféleképpen megépítem,de a további látogatok száma nagyban befolyásolná a pályát.
A pálya pontos helye még nem biztos, de Csorvás és Békéscsaba között lenne a 47-es mellett. A pálya esetleg ha lesz rá érdeklődés akkor gvad pálya is lenne egyben.
Ok majd beszélünk még! Nagyon jó volt a túra! Marosvásárhely mellett a barátnőm nagyapjának van egy vendéglője, vendégház 12 halastó tele pisztránggal, jó bór , pálinka...lehet szeptemberbe még lemegyek egy hétvégére ha valaki majd jön bagóért van szálas a halat amit kifogsz meglehet este sütni..., az öreg szereti a fiatalokat nagy dumás ..szerintem több a pia amit hoz megiszol vele mint amennyit fizetsz a szálasért:))Szóval a tél előtt még egyszer lecsavarom oda!
Tudok egyet nagyon jó áron,de szerintem a cserélhető légszűrő oldali szívórész miatt nem jó a Dr-z be,túl hosszú:(
De lehet koszos légszűrő vagy valami dugulás a karbiban, vagy akár a rosszul beállított benzinszint is...
megnézem!
Aprilia tuareg tankot+idomokat+ülést lehet rá varázsolni valahogy. Ezen így van: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_drz_400_e-4076740
kiírás
Szép kanyar volt! Na igen, a Transzfogaras...lehet gyakorolni a visszafordítókat.
Ismerős most hétvégén szervez egy Erdély off-road túrát:
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3378&session_id
=3wx2PzfCZio38
Nagyon jók a képek, állati frankó endurós helyeken voltál.
Ősszel még megyünk egy olyan kört, mint a múltkor.
Most alakulnak a dolgaim munka fronton, majd hívlak vagy írok itt.
üdv!
Tegnap sikeresen, és épen meg érkeztem az Erdélyi túráról.Kár , hogy egyedül kellett meg tennem , mert nagyon nagy élmény volt.
2500 KM összesen 1500 oda-vissza meg még 1000 ott körbe kereken.
A gép tökéletesen működött, 2 deci olajat kellett utána öntsek miután meg érkeztem.Egyéb semmi gond.
Bridgestone BT-45 sport túra gumikkal jártam meg, de teljes elismerésem, esőbe meg szárazon is tokéletes a tapadás.Szerpentineken meg csodálatos , hogy mit ki lehet hozni egy DR-Z -böl. Kár, hogy Magyarországon nincsenek olyan táljak ahol több száz kilométer aljon rendelkezésünkre a kanyargós szerpentines utakból(Valamikor a miénk volt de....sajnos)
14-41 es áttétellel jártam meg, kanyargós úton tökéletes de unalmas egyenes úton jobb lett volna a gyári 15-41 (SM) 110 fölött én úgy éreztem kicsit bőg már a motor így csak ölezésekbe kergettem 120 fölé.
A kényelemről annyit, hogy nem szabad 15-20 kilométernél többet ülni, fel kel 1-2 percre állni és akkor a 100 km-tert simán ki lehet bírni.10 perc szünet és mehet tovább. A Szerpentineken még 100 után se akartam meg állni:)
Tehát aki azt mondja nem lehet túrázni egy DR-Z vel az akkor még nem járt Erdélybe! Azt szerintem egyszer mindenkinek ki kellene próbálni semmi mással nem lehet összehasonlítani max a Mátra, de az sajnos rövid.
Na szóval Danez! Itthon vagyok újra úgy,hogy ha lesz valami mocizás erre arra szóljál nekem is.
Képeket raktam fel az adatlapomra.