ismételten hozzátokfordulok
lenne egy motor ami kb 1 éve már áll...vezérműlánc megnyúlt,átugrott-állítólag nem menet közben-
nézelődtem 16k feszítőkkel
kérdés hogy meglenne ennyiből a gond,vagy számítsak másra is?
Suzuki dr500-ról lenne szó,többi rész mind épp.
esetleg mi pénzt ér meg bontva?(mennyit lehet kiárulni?)
ja és azt még tudni kell hozzá h mikor hivtak alig hallottam vmit a térerö miatt de abban teljesen egyetértek veled hogyha elszáll egy vezmülánc v tengely attol még nem lesz nagyobb kompresszió a gyári értéknél.
"colt72" nem mondasz hülyeséget, nekem is elég gyanús volt h mit hadoválnak már össze. lehet a vezmülánc ment rottyra aztán azt akarták kibökni és félreértettem. de nem is ez a lényeg majd arra leszek kiváncsi mien végösszeg lesz a kiállitott számlán....
Sziasztok!
Van valakinek ötlete/tapasztalata, hogy Drz S kilométeróráját hogyan lehet hozzákalibrálni a 17-es supermoto kerékhez hogy a pontos sebességet mutassa?
Lehet hogy nem ártana beszélned másik szerelővel is,mert szerintem ezek csúnyán átvernek téged. Mi az,hogy elmozdul a vez tengely? Hogyan,merre? A vezérműtengely forog...........max így mozdul el! És úgy,hogy a vezérműlánc átugrik egy két fogat.
Ha rosszul marnak ki egy vez tengelyt,attól nem lesz 3x akkora a kompresszió. A kompresszió a dugattyú,a gyűrűk,a henger,és a hengerfej állapotától függ. Az hogy nehezen forgatja át az önindító,az lehet lemerült aksitól,rossz önindítótól,és hibás automata dekompresszortól is.
Nem okoskodni,és megbántani akartalak,csak amit neked mondtak,az szerintem egy nagy hülyeség!
Köszi az infókat! Deklivédőm az szerintem nincsen, csak ilyen kisebb védővalami van a váz mindkét oldalán a blokk előtt, szeintem a vízpumpát védi az eggyik. Meg a csavarok beragasztását is tervezem mindenképp, mert nemszeretném ha odaverne a tekercsnek.
Ja,és Motul 5100 szerintem is jó neki.Én sokáig Castrol Actevo-t használtam,az fogyott.Motul nem fogy sm-es pályázáson sem.Tudom,hogy egy olaj nem ettől jó,de ez sem mellékes szerintem.
Peace
Ha nincs deklivédőd azonnal tegyél rá,meg ha 2005 (ha jól tudom) előtti,ragaszd be a generátor állórész csavarjait!
Kösz szépen! én nem versenyzem, csak télleg a viszkozitásra voltam kíváncsi. Meg a szelephézagra, mert körülbelül negyed gáznál hallok valami kis ciripelést a vezérlés felől (alapjáraton és nagyobb gáznál meg semmi hangja nincsen). nemtudom ez normális jelenség?
Sziasztok!
A hétvégén, hosszas keresgéls után vásároltam végre egy DRZ-t. Tudnátok segíten abban hogy a 400E -nél mennyi a szelephézag? és milyen viszkozitású olajat vegyek bel? Már egy jóidelye rendszeresen olvasom a fórumot, és tudom hogy többször volt már ez téma, de visszakerstem és nemtalálom Azt tudom hogy a félszintetikus olaj jobb neki, csak jólenne tudnom a számát is.
Köszi, Üdv!
Szia!
Gratulálok az uj mocidhoz!Szerintem meg fogod bánni haveromnak pont olyan van mint amilyet te vettél most de már szivesen cserélne velem,de nekem nem kéne négyhengeres!Magánvélemény volt,nem akarok megbántani senkit!
Jo mocizást mindenkinek!
ismételten hozzátokfordulok
lenne egy motor ami kb 1 éve már áll...vezérműlánc megnyúlt,átugrott-állítólag nem menet közben-
nézelődtem 16k feszítőkkel
kérdés hogy meglenne ennyiből a gond,vagy számítsak másra is?
Suzuki dr500-ról lenne szó,többi rész mind épp.
esetleg mi pénzt ér meg bontva?(mennyit lehet kiárulni?)
Köszönöm előre is Urak
Van valakinek ötlete/tapasztalata, hogy Drz S kilométeróráját hogyan lehet hozzákalibrálni a 17-es supermoto kerékhez hogy a pontos sebességet mutassa?
Ha rosszul marnak ki egy vez tengelyt,attól nem lesz 3x akkora a kompresszió. A kompresszió a dugattyú,a gyűrűk,a henger,és a hengerfej állapotától függ. Az hogy nehezen forgatja át az önindító,az lehet lemerült aksitól,rossz önindítótól,és hibás automata dekompresszortól is.
Nem okoskodni,és megbántani akartalak,csak amit neked mondtak,az szerintem egy nagy hülyeség!
Peace
Ha nincs deklivédőd azonnal tegyél rá,meg ha 2005 (ha jól tudom) előtti,ragaszd be a generátor állórész csavarjait!
A hétvégén, hosszas keresgéls után vásároltam végre egy DRZ-t. Tudnátok segíten abban hogy a 400E -nél mennyi a szelephézag? és milyen viszkozitású olajat vegyek bel? Már egy jóidelye rendszeresen olvasom a fórumot, és tudom hogy többször volt már ez téma, de visszakerstem és nemtalálom Azt tudom hogy a félszintetikus olaj jobb neki, csak jólenne tudnom a számát is.
Köszi, Üdv!
köszi :) Nem bántasz meg. Nekem eddig bejön. Jó hazudnék ha azt mondanám hogy nem hiányzik a drz, de 2 mocit nem tudok fenntartani.
Gratulálok az uj mocidhoz!Szerintem meg fogod bánni haveromnak pont olyan van mint amilyet te vettél most de már szivesen cserélne velem,de nekem nem kéne négyhengeres!Magánvélemény volt,nem akarok megbántani senkit!
Jo mocizást mindenkinek!
Küldenél róla méretet, és képet a klmszabi@gmail.com-ra.
Köszi.