vennék egy drz-t de nem tudom melyiket? S, E vagy SM!? Tulajdonképp földútra használnám + sok aszfalt. Nem akarok kerekezni, ugratni stb. Nem tom, hogy az S gyenge e ehhez, vagy az sm kényelmesebb, vagy a az E, ami ku.va erős....szóval mit mondtok?
attól függ hogy használod. ha kened a száját érdemes sűrűn cserélni az olajat mindkét változatban, 1-2 ezer km-enként.
hogyha horgászni jársz vele vagy ilyesmi, akkor S. ha hajszolnád akkor inkább E. különbség a karbi, vez.tengelyek, kompresszió, kipuf átmérő.
ÜDV.!
Közeljövőben szeretnék venni egy DRZ 400-at és az érdekelne hogy az S és az E változat közt mi még a külömbség mert azt tudom hogy az E-s erősebb. De az E-s szervizigélnyesebb is? Vagy az üzemórás? Mert nekem rendszámos kellene és 90% ban közúton akarom használni a többi 10 is max csak földes.
én sehova nem kötöttem ez a hozzászólás a fórumról van levéveamúgy a rózsaszínbe van bekötve úgy hogyel van vágva és a gyújtásdoboz felé menő részére van rá cinezve az ellenállás másik vége testen van a fokozatkapcsolóbol feljövő szál szabadon marad.
Mi az ugyanaz?A szelepek is csak szemre egyformák,5 század különbség van a száraik között.Vezetőt,tányért,rögzítőt stb.mindent kell cserélni,hogy belemenjen helóka Duma nem kell,itt van pócon
Helló!
Tudok neked olyan profilt csináltatni, ami a GasGas-ból 60 lovat hoz ki, és gari is van rá!
Mint tudjuk ezeknek ugyanaz a hengerfejük!
Saját tervezés, ha nem tetszik visszakapod az előzőt, nem kell fizetned érte!
Van készen is, csak a próba idejére egy kis munkadíjat kell fizetni, ki-beszer, hézagolás!
Adsz neki egy csomó benyát és Rakenról!
4-be is fel tudod majd küzdeni, nem kell kuplung!
:-)
jól hangzik
csak amit te tuningra költöttél, azt én arra, hogy tökéletes, gyári állapothoz közeli legyen a motor ezt már nem érné meg feltuningolni, így is bukok rajta, de am. nem feltétlenül eladó, valaki úgyis elviszi drágán is a 24kW-os papír miatt, mert az ritka mint a fehér holló
szóval 800 ezer, ha valaki alkudni akar akkor 850-ről lealkudhatja 800-ra
Én is így voltam E kéne stb stb mióta fent van az fcr+a E cdi azóta nagyon jó még 1 tengelyt kap télen(átköszörültet) Nem nagy lóvé
15-20 ezer
2be gázra tudok vele kerekezni 3.ban kuplungal
14:41 Számomra hihetetlennek tűnt gogy 3.ban megy de ez van
először nem is figyeltem hogy 3.ban vagyok csak mikor raktam tovább... hoppá nincs csak 2 fokozat akkor megint visszaraktam 3.ba és megint feljött.. Ez nekem elég Na jó azért a tengej még +lesz .
hogyha horgászni jársz vele vagy ilyesmi, akkor S. ha hajszolnád akkor inkább E. különbség a karbi, vez.tengelyek, kompresszió, kipuf átmérő.
Közeljövőben szeretnék venni egy DRZ 400-at és az érdekelne hogy az S és az E változat közt mi még a külömbség mert azt tudom hogy az E-s erősebb. De az E-s szervizigélnyesebb is? Vagy az üzemórás? Mert nekem rendszámos kellene és 90% ban közúton akarom használni a többi 10 is max csak földes.
megválnék szeretett drz-mtől, mert egyáltalán nem használom mostanában.
ha érdekel valakit
ugyanitt használt cuccok:
airoh S4 bukó L-es szürke 15e
sixsixone pressure suit protektoring XL-es 15e
fox forma pro csizma 45-ös 15e
akkor jó ahogy van.....
esetleg magyar nyelvű kezelési utasítást tud valaki hozzá?
abban kellene víznek lenni? mert most épp van valami az alján
hűtő tele van
És itt vagyok a szomszédba Kalocsán.
DRZ 400 SM gyári teló kompletten!
DRZ 400 E-S-SM enduró és supermoto kerekek!
06-20-5-636-213
14-én szombaton Dömösön (Duna-kanyar) extrém enduró cirkusz (patak + épített pálya) 9:30-tól.
Jön valaki?
Üdv!
Tudok neked olyan profilt csináltatni, ami a GasGas-ból 60 lovat hoz ki, és gari is van rá!
Mint tudjuk ezeknek ugyanaz a hengerfejük!
Saját tervezés, ha nem tetszik visszakapod az előzőt, nem kell fizetned érte!
Van készen is, csak a próba idejére egy kis munkadíjat kell fizetni, ki-beszer, hézagolás!
Adsz neki egy csomó benyát és Rakenról!
4-be is fel tudod majd küzdeni, nem kell kuplung!
:-)
csak amit te tuningra költöttél, azt én arra, hogy tökéletes, gyári állapothoz közeli legyen a motor ezt már nem érné meg feltuningolni, így is bukok rajta, de am. nem feltétlenül eladó, valaki úgyis elviszi drágán is a 24kW-os papír miatt, mert az ritka mint a fehér holló
szóval 800 ezer, ha valaki alkudni akar akkor 850-ről lealkudhatja 800-ra
15-20 ezer
2be gázra tudok vele kerekezni 3.ban kuplungal
14:41 Számomra hihetetlennek tűnt gogy 3.ban megy de ez van
először nem is figyeltem hogy 3.ban vagyok csak mikor raktam tovább... hoppá nincs csak 2 fokozat akkor megint visszaraktam 3.ba és megint feljött.. Ez nekem elég Na jó azért a tengej még +lesz .