na emberek, jelentés: az új tekercsem tökéletesen teszi a dolgát, még a benzin-levegő arányt kell jól eltalálni az új fúvókaszettel, és holnap már hozhatom is el a gépet.
és ha már itt tartunk a Nyíregyházán vagy környéken lakóknak meleg szívvel ajánlom az Orosi úton a Motor Centert, mert nem dolgoznak drágán, plusz a szerelőjük Suzuki szakszervizes volt.
ha valakinek szüksége van új tekercsre, akkor szóljon bátran, 40ezerért hozok, 6 hónap garival
Van pár ELADÓ CUCCom:
- 3 hibátlan gyári index + 1 repedt, de működik (1500/db, a sérült 500)
- 1db hátsó lámpa (2000)
- 1 db használt dugó, új gyűrűk rá és fasza ;) (5000)
- 1 db henger, sérült, de még menne szerelő szerint csak némi olajfogyasztással... ezért HÜVELYEZNI kell, írj és az árról megeggyezünk!
képet tudok feltenni igény esetén.
phoenix87@gportal.hu
Szia!
Bocsi, hogy beleszólok, de szerintem is hidegen üres a kiegyenlítő..
Vagyis inkább tágulási tartály..
HA oda már nem fér víz ha zingeled, akkor kimegy a levegőbe ..
Különben ha csak annyi fogy akkor azt te még az olajban sem veszed észre, mert olyan hamar elpárolog, a forró blokkban, hogy szépen távozik a kartercsövön..
Igazából szerintem semmi baja, de ha mondjuk a tömszelence vagy a hengerfejtömcsi kakil, akkor nemsokára úgyis megtudod...
Ha olyan hangja lesz mint egy tárcsás mosógépnek, akkor a tömszelence beereszti a vizet...
Ha hengerfejes, akkor meg egyszer csak rúgdoshatod, tekertetheted, nem fog indulni..
De szerintem a tágulásiból vegyél le vizet.
Hu... ezt kerestem régeben, de milyen tiltást lehet ezzel felodani?
Hogy kipörögjön a motor a teljes fordulatszém tartomámányban sebesség fokozattól függetlenül?
köszi
Hát, japcsik kicsit komolyabbra vették a figurát. A gyújtó modul pontosan tudja hogy hanyadikban van a gép. A váltóban lévő kapcsolóból 3 szál vezeték jön.
1. Fekete / Fehér - test
2. Kék - üres fokozat ( N )
3. Rózsaszín - fokozatok jele
Ezek után, úgy gondoltam, ha állandóan 5 fokozatról tud a gyújtó elektronika, akkor talán nem tilt.
A ki-iktatás nem túl bonyolult. Egy 3kOhm ( kiló ohm ) -os ellenállás kell hozzá.
egyik ismerősöm beszerzett egy 2006os drz400sm-t
tud valaki kezelési utasítást hozzá?
olajcsere intervallum, milyen olaj kell bele és mennyi, olaj&légszűrő típus stb stb
időszakos karbantartások zsírzás vagy ilyesmik érdekelnék
köszi!
és ha már itt tartunk a Nyíregyházán vagy környéken lakóknak meleg szívvel ajánlom az Orosi úton a Motor Centert, mert nem dolgoznak drágán, plusz a szerelőjük Suzuki szakszervizes volt.
ha valakinek szüksége van új tekercsre, akkor szóljon bátran, 40ezerért hozok, 6 hónap garival
Van pár ELADÓ CUCCom:
- 3 hibátlan gyári index + 1 repedt, de működik (1500/db, a sérült 500)
- 1db hátsó lámpa (2000)
- 1 db használt dugó, új gyűrűk rá és fasza ;) (5000)
- 1 db henger, sérült, de még menne szerelő szerint csak némi olajfogyasztással... ezért HÜVELYEZNI kell, írj és az árról megeggyezünk!
képet tudok feltenni igény esetén.
phoenix87@gportal.hu
Ne nyúlj hozzá!
Az akku 12,8 voltos, ha még jó, 13,5-el soha nem lesz baja!
Bocsi, hogy beleszólok, de szerintem is hidegen üres a kiegyenlítő..
Vagyis inkább tágulási tartály..
HA oda már nem fér víz ha zingeled, akkor kimegy a levegőbe ..
Különben ha csak annyi fogy akkor azt te még az olajban sem veszed észre, mert olyan hamar elpárolog, a forró blokkban, hogy szépen távozik a kartercsövön..
Igazából szerintem semmi baja, de ha mondjuk a tömszelence vagy a hengerfejtömcsi kakil, akkor nemsokára úgyis megtudod...
Ha olyan hangja lesz mint egy tárcsás mosógépnek, akkor a tömszelence beereszti a vizet...
Ha hengerfejes, akkor meg egyszer csak rúgdoshatod, tekertetheted, nem fog indulni..
De szerintem a tágulásiból vegyél le vizet.
Hogy kipörögjön a motor a teljes fordulatszém tartomámányban sebesség fokozattól függetlenül?
köszi
Hát, japcsik kicsit komolyabbra vették a figurát. A gyújtó modul pontosan tudja hogy hanyadikban van a gép. A váltóban lévő kapcsolóból 3 szál vezeték jön.
1. Fekete / Fehér - test
2. Kék - üres fokozat ( N )
3. Rózsaszín - fokozatok jele
A rózsaszín szálon mérhető feszültségek :
1 - 1,78V
0 - 5V
2 - 1,38V
3 - 4,57V
4 - 4,11V
5 - 3,25V
Ezek után, úgy gondoltam, ha állandóan 5 fokozatról tud a gyújtó elektronika, akkor talán nem tilt.
A ki-iktatás nem túl bonyolult. Egy 3kOhm ( kiló ohm ) -os ellenállás kell hozzá.
Tud-e valaki 2002-es DRZ 400 S-hez tuning gyújtáselektronikát? Az eredeti nyitott dobbal túl hamar leszabályoz.
Szóval a motorom mind alapjáraton, fordulaton, lámpával lámpa nélkül is 13,35öt tölt.
Ez elegendő lenne egy új akksinak? Vagy mit tudnék csinálni?
Edem
értem...
kb mennyiből lehetne egy ilyen hiba után "harcképessé" tenni?
tud valaki kezelési utasítást hozzá?
olajcsere intervallum, milyen olaj kell bele és mennyi, olaj&légszűrő típus stb stb
időszakos karbantartások zsírzás vagy ilyesmik érdekelnék
köszi!
Megszerelted motorkád? Mikor lehet megcsodálni?