megjött a tekercsem Angliából, holnap megyek érte a postára, és bele is kerül a motorba, ha minden jól megy este már a tesztköröket futhatom, és leírom tapasztalataim
Másodjára: nem érdemes drágát venni, Herikém!
Kínait vettem fél éve, 10 ezer pénz volt, és műxik.
A gyári felejtős, mert 30 ropi körül megy. Annyival meg nem tartósabb. Ha a japán teszem azt 3 évet bír, akkor már megéri kínait venni akár évente. Ugyanott vagy. Az sincs kizárva, hogy a kínai is bír 2-3 évet.
Akinek van tapasztalata az segíthetne kicsit, milyen hibákat érdemes keresni és hol, ha nincs töltése a gépnek?
Alapjáraton-fordulaton 12,24V a feszültség az aksinál.
Hi!
Nekem olyan kérdésem van, h milyen tapasztalatotok van akksival kapcsolatban milyet érdemes venni, hol mennyiért? Mennyivel jobb a drágább?
Ses DRZn én a szivatót fordulatszám-hang alapján állítom, ha rajtv van a szivató és elkezd emelkedni a fordulatszám visszább tolom, melegben elég hamar megy.
Azt szeretném kérdezni , hogy ha hidegen indítom a motorom (Drz-400e) akkor meddig járassam szivatóval meddig melegitsem? ? kb. mennyi idő?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Próbáld ki az enyémet! Patent a gép, sok extrával. Bazi olcsón megválnék tőle, mert egy másik mociba kellene gyorsan az ára. http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Köszi, a probléma nem az, hogy hol vegyek DRZ-t, mert rengeteg van eladó, hanem az a problémám, hogy nem ültem még soha DRZ-n és lehet nem is tetszene, akkor meg felesleges eladni a mostani motoromat. (Amúgy meg most nagyon nehéz motort eladni.)
A KTM Zsemberynél a DRZ az enyém, abban tényleg nincs semmi átb@szás. Az a motor amióta nálam van „2007” kb. 300-400 km-t mentem vele, és azt is főleg aszfalton melózni.
Azzal a gumival vettem 2007-ben ami most rajta van. Tavaly október óta áll nem használom, és én vagyok a második tulaj.
Hát nemtom, én egyet néztem meg DRZs haverommal, egyből meg is vettem még márciusban. 2002es +es volt 17000kmel, állítólag túrázásra használva terepen. 500k volt az ára, de az előző tulaj vállalta az átírás költségeit. idomok kicsit harcoltak voltak, meg egy kis horpadás a tankon. Haverom szerint jó állapotú volt. azóta semmi gond nem volt, de most lehet behalt az aksi, legalábbis remélem, h csak az....
Am ítt forumon is hirdette az eladó.
Motort ajánlgatni nagyon nem tudok, de annyit tudok mondani, hogy elég illúziórombólók a hirdetésben szereplő motorok élőben. Volt 2005ös SM-em, most van egy K4es E-m. Jópárat megnéztem mire ezt találtam a legjobbnak. Pécsen van egy most akciósan 598ért, utánajártam 5 tulaja volt, full terepen ment, az olajleeresztő visszahegesztve az alján stb, amikor gyárinak hirdetik.
Ha viszonylag olcsón szépet és jónak tűnőt akarsz, szerintem nézd meg Törökbálinton a KTM Zsemberinél azt a K5ös E-t, 680ba adnák oda. Mentem vele, frankó. Csak olcsóbbat kerestem, találtam, így nem mentem vissza érte oda.
Sokan szidják azt a szalont, én nem vettem nagyon észre turpisságot, az SM-em is onnan hoztam.
estét esetleg ha van valakinek kedve velünk hajtani SM-be akkor nyugatinál találka a gomba alatt 13 órakor
cél.: Lepence szerpentin kanyargás parkolóba játék és vissza
Nagy kérésem lenne a DRZ tulajokhoz.
Fontolgatom, hogy lecserélem a mocimat és nagyon sok jó állapotú DRZ-t lehet látni a hirdetésekben. Viszont én még soha nem mentem DRZ-vel szeretnék kipróbálni egyet, hogy egyáltalán tetszene-e ha ilyet vennék. Sajna egy ismerősömnek sincs DRZ-je.
Ha valaki lenne olyan jófej és felajánlaná, hogy mehetnék egy kört a DRZ E-jével akár fizetek érte, vagy mehet cserébe az én gépemmel akkor nagyon hálás lennék neki. Terepen vagy aszfalton az mindegy.
Köszi! Üdv.: adykag
Köszönöm!
jó gép nagyon. Bár eddig nem tudtam kitapasztalni. Jogsi meg csak félig van meg...
Sajnos csúsztak vele ezt bevallotta az előző tulaj. de kijavították.. csak 1-2 helyen látszik nagyon apró nyom.
Remélem lesz benne sok örömöm.
Le vannak írva a mérések benne.
Kínait vettem fél éve, 10 ezer pénz volt, és műxik.
A gyári felejtős, mert 30 ropi körül megy. Annyival meg nem tartósabb. Ha a japán teszem azt 3 évet bír, akkor már megéri kínait venni akár évente. Ugyanott vagy. Az sincs kizárva, hogy a kínai is bír 2-3 évet.
Akinek van tapasztalata az segíthetne kicsit, milyen hibákat érdemes keresni és hol, ha nincs töltése a gépnek?
Alapjáraton-fordulaton 12,24V a feszültség az aksinál.
Nekem olyan kérdésem van, h milyen tapasztalatotok van akksival kapcsolatban milyet érdemes venni, hol mennyiért? Mennyivel jobb a drágább?
Ses DRZn én a szivatót fordulatszám-hang alapján állítom, ha rajtv van a szivató és elkezd emelkedni a fordulatszám visszább tolom, melegben elég hamar megy.
Azt szeretném kérdezni , hogy ha hidegen indítom a motorom (Drz-400e) akkor meddig járassam szivatóval meddig melegitsem? ? kb. mennyi idő?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Nem akar valaki DRZ-t cserélni Kawa Z750-re? Értékegyeztetéssel.
E-mail az adatlapomon!
link
Próbáld ki az enyémet! Patent a gép, sok extrával. Bazi olcsón megválnék tőle, mert egy másik mociba kellene gyorsan az ára.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A KTM Zsemberynél a DRZ az enyém, abban tényleg nincs semmi átb@szás. Az a motor amióta nálam van „2007” kb. 300-400 km-t mentem vele, és azt is főleg aszfalton melózni.
Azzal a gumival vettem 2007-ben ami most rajta van. Tavaly október óta áll nem használom, és én vagyok a második tulaj.
Am ítt forumon is hirdette az eladó.
Motort ajánlgatni nagyon nem tudok, de annyit tudok mondani, hogy elég illúziórombólók a hirdetésben szereplő motorok élőben. Volt 2005ös SM-em, most van egy K4es E-m. Jópárat megnéztem mire ezt találtam a legjobbnak. Pécsen van egy most akciósan 598ért, utánajártam 5 tulaja volt, full terepen ment, az olajleeresztő visszahegesztve az alján stb, amikor gyárinak hirdetik.
Ha viszonylag olcsón szépet és jónak tűnőt akarsz, szerintem nézd meg Törökbálinton a KTM Zsemberinél azt a K5ös E-t, 680ba adnák oda. Mentem vele, frankó. Csak olcsóbbat kerestem, találtam, így nem mentem vissza érte oda.
Sokan szidják azt a szalont, én nem vettem nagyon észre turpisságot, az SM-em is onnan hoztam.
Sok sikert! Edem
cél.: Lepence szerpentin kanyargás parkolóba játék és vissza
Nagy kérésem lenne a DRZ tulajokhoz.
Fontolgatom, hogy lecserélem a mocimat és nagyon sok jó állapotú DRZ-t lehet látni a hirdetésekben. Viszont én még soha nem mentem DRZ-vel szeretnék kipróbálni egyet, hogy egyáltalán tetszene-e ha ilyet vennék. Sajna egy ismerősömnek sincs DRZ-je.
Ha valaki lenne olyan jófej és felajánlaná, hogy mehetnék egy kört a DRZ E-jével akár fizetek érte, vagy mehet cserébe az én gépemmel akkor nagyon hálás lennék neki. Terepen vagy aszfalton az mindegy.
Köszi! Üdv.: adykag
jó gép nagyon. Bár eddig nem tudtam kitapasztalni. Jogsi meg csak félig van meg...
Sajnos csúsztak vele ezt bevallotta az előző tulaj. de kijavították.. csak 1-2 helyen látszik nagyon apró nyom.
Remélem lesz benne sok örömöm.