Szép! Gratulálok. Én nagy KAWASAKI fan vagyok, én is ilyen gépen gondolkodtam sokáig, de én inkább csak városban motorozom, napi kétszer tolom ki- be a motort a garázsba a kocsi mellett, nálam csak az SM jöhetett számításba. Egyébként nekem is ilyen gépem lenne.
sziaszto!
nekem 2009es rmz450 van, hasznaltan vettem, eddig meg nem volt vele semmi gond.
szerintetek megerne elcserelni egy 0 kilometeres 2008 rmz re?
köszi srácok most olvastam miket irtatok;) ránézek arra a gyujtótekercsre. a dugóra egyenlőre nem gyanaxom viszont lehet h a vezérléssel lesz gond. valameik tipp csak bejön mostmár! széles utat!
Helló!
Én is így jártam, csak nekem nem állt meg egyből. Olyan volt, hogy néha nem akart kipörögni és ha kicsit húztam neki akkor megállt. Egy darabig így járt és úttanná ment rendesen, aztán kb 5perc múlva megint.
Nekem most szerelőnél van és azt mondta hogy a dugóra rásültek a gyűrűk és nem volt kompresszió. (valószínűleg a kiskunmajsai dagonyában ellet meg) Kb 60-70 000Ft csak a blokk megcsináltatása (dugó,gyűrűk, vezérműlánc, henger javítás)
A szelephézagot is megnézte és az jó volt mind a 4.
Egész nyáron ezért dolgoztam, hogy összeszedjem a pénzt rá. De biztos most tuti lesz a gép
Remélem tudtam segíteni !
sziasztok srácok:) egy elég kellemetlen helyzet lépett fel. fél éve vettem a képen látható dr-z 400 e t. namost elmentünk motorozni semmi gond nemvolt egyszercsak mindenféle előjel nélkül megállt. semmi hangot nem adott mintha simán kifogyott volna a benzin vagy levettem volna a gyujtást:( öntöttünk bele egy kis benzint hátha beröffenik de úgy sem indult. az öninditó is elég gyatrán akart hajtani mivel szépen lemerült az aksi az inditgatástól. ezért megbikáztuk. az öninditó hajt rendesen auspuffon jön ki a levegö de nem indul el. cseréltünk egy gyertyát szikra van benzin is folyik de mégcsak nem is gyujtott el egy cseppet sem. szombaton viszem be szervizbe aztán megcsináltatom de mondom megkérdezem mert nagyon kiváncsi vagyok rá mivan vele. szelepbeállitás? gyujtáselektronika? gondolkoztam h ad szikrát de lehet h terhelés alatt meg mégsem úgy adja ahogy kéne. szóval majd irjatok ha van valami tippetek! viva off road!
Hoztam egy E drz-t K4-est az Sm-em helyett. szereztem hozzá két sv 650 kereket, majd megy bele, de egyelőre enduró.
14-47es áttételt módosította valaki 13-47-re? csak mert 13as kerekem van, a mostani gyári 14es elég leharcolt. A gyárival milyen utazótempó javaslott?
Mivel másabb ennek a karbija, így állás után milyen indítási módot igényel?
Motul 5100 olaj, vagy castrol power 1 racing? Tudom, hogy teljesen más a kettő, de ilyen van itthon
Legyen benne sok örömöd!