Sziasztok!
Mindenkitől kérdezném aki motort hirdet, hogy érdeklődött-e nálatok vételi szándékkal Londonból valaki? Mert nálam igen. Ez felettébb furcsa...
Most nem volt valami nagy durranás de amúgy néha vannak fasza gépek na ha jó idő lesz lehet én is mocival megyek :) múltkor +jött a kedvem hozzá csak a környékről senkit nem birok+fűzni hogy 2-en menjünk
az a csati nekem is szabadon van, de nekem működik minden rendesen, szerintem üzemóra számláló csatlakozhat hozzá esetleg, de nem biztos, másra nem tudok gondolni igy hirtelen...
Üdv. Meg tudja valaki nekem mondani, hogy ez a csatlakozó mi célt szolgál? vagy mi lehet. A km óra alatt van. Mert az óra nem működik rajt(ami az időt mutatja).
Meg lesz köszi! Nekem muszáj motorral mennem mert otthon leszek két hét szabit mit kezdenék motor nélkül? Aztán , ha Erdélybe nincs ahol menni egy DR-Z vel akkor sehol a világon majd dokumentálom az utat és beszámolok itt. Kár , hogy senki nem vállalkozik még a tavaly mikor meg említettem jó páran benne voltak, de most úgy látszik a válság belénk csapot mint a mennykő!
Elmennék én, csak valószínű nem tudnám finanszírozni a költségeket, plusz a mocim csak hétfőn készül el (18.000-es nagyszerviz+teleszkópjavítás, szimering ugye ). De azért neked jó gurulást
Szevasz! Te... végül-is nem tudtam el menni , gebaszok vannak, voltak a munkahelyemen, rám akartak sózni vmit. amit a tervező kürt el...tisztáztuk... szóval most hétvégén megyek ha gondolod gyere! Bele a Motult aztán gázt neki:)
Csá Karesz!
Erdélyben vagy még? Vagy ha már itthon vagy, milyen volt?
Amúgy nekem most is Motul 5100 10w40-es olaj kerül bele a gépbe, meglátjuk milyen lesz vele
Ámen!:)) Én a Castrol power1-el jártam így, volt úgy , hogy semmi a pálcán egy óra motorozás után se! le engedtem, 1.7 volt benne vissza tettem megint egy óra motorozás, megint semmi a pálcán:)) Kezdtem gondolkodni, hogy nincs olajnyomás...... aggódás, méreg stb.
Lecseréltem motul 5100 10w 40 minden ok! 1500 után hozzá semmi nem hiányzik a pálca mindig mutassa menni van benne!
Eddigi tapasztalataim a Motul 300 V-ről és a Repsol moto Off Roadról: (Mindkét olaj 10w 40-es)
A Motult tettem bele tavaly nyáron, azóta most cseréltem le nemrég. A Motult úgy ette, hogy egy 200-250 km-es motorozás után a nívópálcán egy csepp olaj nem volt még betekerve sem! 4000 km alatt utána kellett öntenem 2 literrel! A motorban 14000 km van jelenleg és 2005ös. Mióta lecseréltem a Repsolra, amiből 4 liter volt 10000 Ft(Motulból az utúbbi időben már 6000 Ft felett volt literje), 250 km-t mentem és egy csepp nem hiányzik belőle! Csak ennyi a különbség a két olaj között! Azért tettem bele tavaly a 300 V-t, mert mindenki azt szajkózta, hogy ez a legjobb olaj...Meg akartam adni neki a legjobbat. De NEM ez a legjobb a DRZbe, sőt egyátalán nem 1 hengeres enduróba, crossba, supermotoba való! Nem rossz neki, viszont eszi rendesen! Szerelő még az 5100as Motult ajánlotta DRZ-be, az félszintetikus!
Mindenkitől kérdezném aki motort hirdet, hogy érdeklődött-e nálatok vételi szándékkal Londonból valaki? Mert nálam igen. Ez felettébb furcsa...
Na mind1 :) Lehet legközelebb.
Erdélyben vagy még? Vagy ha már itthon vagy, milyen volt?
Amúgy nekem most is Motul 5100 10w40-es olaj kerül bele a gépbe, meglátjuk milyen lesz vele
Adjatok nekem elő egy suzuki dr 650-es tulajt !
MOST :D
thx
Lecseréltem motul 5100 10w 40 minden ok! 1500 után hozzá semmi nem hiányzik a pálca mindig mutassa menni van benne!
nekem is 2000 alatt már a 3. flakon fog jönni utánatöltésnek.
A Motult tettem bele tavaly nyáron, azóta most cseréltem le nemrég. A Motult úgy ette, hogy egy 200-250 km-es motorozás után a nívópálcán egy csepp olaj nem volt még betekerve sem! 4000 km alatt utána kellett öntenem 2 literrel! A motorban 14000 km van jelenleg és 2005ös. Mióta lecseréltem a Repsolra, amiből 4 liter volt 10000 Ft(Motulból az utúbbi időben már 6000 Ft felett volt literje), 250 km-t mentem és egy csepp nem hiányzik belőle! Csak ennyi a különbség a két olaj között! Azért tettem bele tavaly a 300 V-t, mert mindenki azt szajkózta, hogy ez a legjobb olaj...Meg akartam adni neki a legjobbat. De NEM ez a legjobb a DRZbe, sőt egyátalán nem 1 hengeres enduróba, crossba, supermotoba való! Nem rossz neki, viszont eszi rendesen! Szerelő még az 5100as Motult ajánlotta DRZ-be, az félszintetikus!
Vagy kuplungal vagy anélkül és rakom továv ameddig sikerül vagy amíg az út engedi :)