Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én szoktam. vagyis mikor kimegyek mindig azt csinálom :D
gyári kerekek meg áttétel is 1be gázra fel és így pakolom fel 5ig vagy 2őbe kuplunggal fel és így 5ig. kuplung sztem jobb 2őbe csak nekem úgy nagyon eszi az olajat ezért csak gázra csinálom.
Megtaláltam!
de a feje pár mm el nagyobb mint a gyári,a hossza meg ilyesmik az jó!
Nem valami jó hasonlat,az XR nem cross ,hanem enduro.
Különben is a saját DRZ -hez hasonlította.
egyértelmű hogy 40 lovas krosszal (ami megfelelően robbanékony,nem pl egy xr 400) sokkal gyorsabban lehet menni,mint egy nála legalább 20-30 kilóval nehezebb géppel,aminek a futóműve sokkal olcsóbb..........
kezelhetőségen múlik minden
Érdemes körülnézni a világban mert
Mindenhol olcsóbb de a legdrágább itthon!
Igen ez magyar ország ! És ezt nagyon nem szeretem benne
Aszem 136,140,150,155,160 +a tű aminek másabb az emelkedése mint a gyárinak +2rugó
jól jártál
annak lesz szerencséje, aki tőlem vesz motort előzőt is teljesen felújítva adtuk tovább, pedig elment volna kopott dugóval is. ez van, vannak a becsületes emberek, akik vigyáznak az értékeikre, és vannak a hanyagok, akiknek mind1, csak pénzt lásson belőle
már megoldottam, Angliából rendelek, unión belül nincs vám + olcsóbb a posta is
amúgy az ajándékként feladós módszert ismerem, és egy magánszemélytől rendelve lehet bejön, de egy ilyen nagyobb cégnél már nem nagyon foglalkoznak ilyen pitiáner problémákkal, hogy én nem akarok vámot fizetni, még az e-maire se válaszoltak
Hali,le tudnád írni mekkora fúvókák vannak az FMF-kittben?
KÖSZI!
Vbandit,mi van a 150-essel?
néztem képed, és ezt a gépet énis nézegettem, h jó lenne nekem, de végül egy másikat vettem meg. 2002est, és semmi baja eddig lekopogom. Olaj, meg szűrőcserék voltak és ennyi.
Nem bosszantásból, de gondoltam megosztom. :D
Marco nem voltam fórumközelben a vámmal kapcsolatban úgy jó ha ajándékként adják fel akkor vámmentes elméletileg 1 ismerős így komplett blokkot vett jó ajándék lehetett :)
Voltam pénteken gyorsulásin ( legálison) cinkotán volt 2drz is ! :)
Talán valaki innen!?
mire visszamegyek Pestre szeptemberben pont kész lesz
ha holnap felhívom őket, megrendelem, és holnapután feladják, és 1 hét alatt itthon van, akkor még nyaralás előtt pont el tudom juttatni a szerelőhöz, hogy beleerőszakolja a motorba, és mire visszajövök aug. 22-23 körül, addigra kész lesz, és még tudok 8 napot motorozni nyáron.
a motorozás egy teljesen stresszmentes, pénztárcakímélő sport, mindenkinek csak ajánlani tudom
ha készlesz majd össze kéne hozni 1 hajdú bihari DRZ talit már...
SM-el: 15-41-es gyári áttétel, 17es kerék, 1esben gázra kerék, 3ig fel is tudom rakni.... egyelőre még nem holtpont de majd alakul
Aki tud segítsen már. Szokott valaki S-es DR-Z-vel egykerekergetni?Milyen átételeket szoktatok használni?És hány colos kerekek vannak a motor alatt?
jaja, úgy néz ki marad, nincs kedvem még1x végigjátszani ezt az egészet még1 használt motorral
viszont tekercset Angliából rendelek, mert a gyári árából 3-at veszek onnan postaköltséget, adót, cakompakk beleszámolva
akkor csak meghagyod? azt irogattad h. eladod ha kész... mondjuk ha már mindent kicserélsz rajta akkor nem érné meg eladni mert akkor van 1 új motorod
dehogy jó
nem tudom eldönteni, hogy Angliából rendeljek utángyártottat, vagy vegyem meg a gyárit, kerül amibe kerül de szerintem gyári lesz ebből, úgyis hosszú távra tervezek
jó padvan , ,
jó már a motorod? vagy alkatrészre vársz még?
halihó
lesifotóztam kicsit, aki véletlenül ráismer a motorjára az írjon
Ha lenne egy ilyen kis Keeway-em biztos nem cserélném el egy DR600-ra. Ha csak endúrózni használod akkor szerintem többet számít a súly mint az erő, hamar megbánnád a cserét. A fogyasztása kb. a duplája lenne a mostani motorodnak. Egy 20 éves gépről van szó, bármikor előjöhet akár komolyabb baja is, amit zsebpénzből javítani nem egyszerű. Szerintem gondold át még egyszer.