Hali!
Ehehz csak annyit fűznék hozzá hogy szerintem nyugodtan megveheti az E-t.... láttam már a környéken olyat amire a gyári fejidomnál be volt kötve tompított ( mert ha jól tudom gyárilag a reflektok van rajta) meg irányjelzőset is láttam bár az NEM kötelező... szal felesleges vele bajlódni... a lényeg legyen rajta féklámpakapcsoló, féklámpa meg tompított... ha nem akar 2 személlyel járni akkor lábtartó sem kell... Uh. szerintem vegyél egy E-t ... CSak jól nézz körül itt a fórumon is hirdettek pár szép darabot...
Am az hogy vigyen magával hozzá értő embert... az a baj hogy a blokkba ő sem lát bele... max meghallgatja de abból nem szűrhető ki minden..
A legjobb az ha egy 60 éves öreg bácsitól veszel egyet... ( Ami sajnos nincs)
utcára S, terepre E, mi ebben olyan bonyolult? az E-vel többet kell törödni, viszont erősebb, viszont nincs rajta semmi utcai kellék (indexek, reflektor, hátsó lábtartó, km óra) hacsak ha nem olyat veszel amit már vki felszerelt
Árban: minél újabb annál drágábbak persze a régiek közül is ki lehet fogni biztos jót, de vigyél magaddal 1 hozzá értő drz-st vásárlás elött nehogy úgy járj mint én meg még sokan mások itt fórumon
sziasztok!
Nemrég adtam el szeretett dt-met és új motor vásárlása előtt állok.
Mindenképpen sm 4T-ben gondolkozok és ezeket a dr-z ket eléggé régóta nézegetem. Meiket érdemes venni? Az "S"-t vagy az "E"-t?
Illetve tapasztalatok alapján mennyire ajánljátok? Illetve mien évjáratot érdemes venni belőle, és ezek kb mien árba mozognak?
Huhh... elsőre ez így elég sok lett....
A válaszokat előre is köszsönöm
a Hotcams, a Yoshimura, meg az E-s DRZ vez.tengelye majdnem ugyanaz. nincs igazán különbség. szóval aki megveszi a Yoshimurát, az nem normális. legjobb, ha találsz bontott E-s tengelyeket. onnan ismerhető fel, hogy A és B betű van beleütve. az S vagy SM tengelybe meg D és E betű
Az a fickó aki a dugócserét csinálta nekem a 2 vezérműtengelyt 110-ért cserélte volna ki vmi fulltuningra. Mondta, hogy a Yoshimura kb. 160-ért lenne bele( úgy emlékszem ennyit mondott), de ez van olyan jó, márkára már nem emlékszem.
Ehehz csak annyit fűznék hozzá hogy szerintem nyugodtan megveheti az E-t.... láttam már a környéken olyat amire a gyári fejidomnál be volt kötve tompított ( mert ha jól tudom gyárilag a reflektok van rajta) meg irányjelzőset is láttam bár az NEM kötelező... szal felesleges vele bajlódni... a lényeg legyen rajta féklámpakapcsoló, féklámpa meg tompított... ha nem akar 2 személlyel járni akkor lábtartó sem kell... Uh. szerintem vegyél egy E-t ... CSak jól nézz körül itt a fórumon is hirdettek pár szép darabot...
Am az hogy vigyen magával hozzá értő embert... az a baj hogy a blokkba ő sem lát bele... max meghallgatja de abból nem szűrhető ki minden..
A legjobb az ha egy 60 éves öreg bácsitól veszel egyet... ( Ami sajnos nincs)
Árban: minél újabb annál drágábbak persze a régiek közül is ki lehet fogni biztos jót, de vigyél magaddal 1 hozzá értő drz-st vásárlás elött nehogy úgy járj mint én meg még sokan mások itt fórumon
E-s déerzére keresnék végcsövet/rendszert megvehető áron. Ha tudtok szóljatok légyszives!
köszke
Nemrég adtam el szeretett dt-met és új motor vásárlása előtt állok.
Mindenképpen sm 4T-ben gondolkozok és ezeket a dr-z ket eléggé régóta nézegetem. Meiket érdemes venni? Az "S"-t vagy az "E"-t?
Illetve tapasztalatok alapján mennyire ajánljátok? Illetve mien évjáratot érdemes venni belőle, és ezek kb mien árba mozognak?
Huhh... elsőre ez így elég sok lett....
A válaszokat előre is köszsönöm
köszi a válaszodat
Nekem van E-s vezérműtengelyem+E-s karbi(FCR).
Elérhetőség az adatlapomon!
linknek is örülni fogok
köszi szépen
Csak azt szeretném meg kérdezni hogy a drz-400sm-et milyen kategoriás jogsival lehet vezetni?