ha meg azért mer má bele van rohadva a menetbe akkor már nem is tudsz még akkorát se fogni a csavaron.
ütögesd meg kalapáccsal a csavarhúzó végét, vagy a másik h krova kulcsba fogj be 1 bitfejet a motort döltsd el és nehezkedj rá hátha úgy sikerül és nem ugrik ki
lehet kicsit érthetetlenül írtam le de hátha nem
Az lesz a vége, hogy leszedem a másik gyárit, és feldobok két egyforma 6-os csavart, aztán csókolom. Az a nyűgöm, hogy a meglévő gyári olyan állat módon bele van tépve, hogy a vastagnyelű csillagcsavarhúzóval sem tudom megmozdítani, pedig nem 40 kiló vagyok. Azt találtam ki, hogy lefúrom a fejét, ekkor leugrik a láncvédő, megszűnik (elvileg) a feszültség a csavarszáron, és egyszerűen kitekerem a csonkot fogóval vagy kézzel, és megy vissza a két egyforma 6-os. Mit gondoltok a megoldásról?
üdv.
+ volt a próbakör elősszor elszomorodtam nem forgott ki erőtlen volt ....
a karbi bal oldalán van 1 mágnesszelep ami 1 gumicsővel a légszűrőházhoz van kötve na ezt le kell dugózni és már megy is
Kicsit másképp tilt de szerintem jobban is veszi a lapot lehet az előgyújtás karakterisztika is másabb 1 kicsit :)
Már csak 2 vezérműtengely kéne +1 Fcr karbi
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy nem lenne-e valakinek S-re a láncvédőhöz egy elfekvő, normális állapotú gyári csavarja, amit sikerült elhagynom. Természetesen megvenném utánvéttel.
Üdv!
Nem a benzin miat mert már a szezon kezdete ota igy müködik, alacsonyabb fordulaton semmi baja, és ezen a fordulaton is egy olyan 15 másodperc után kezdi csinálni. Ugy csinál mindha venném le a gyujtást és adnám vissza.
Már megy is köszi az infót képet nem csináltam mert most nincs teló
Amibe sok vezeték megy abból kell ....... megyek is 1 kört a faluban +nézem hogy tilt
Én tankoltam egyet és utána megjavult,lehet te is rossz benzint tankoltál?
Én 8 Liter gázolajos benzinre tankoltam 12L sima benzint a 20L es kannába és nagyon rángatott, mikor megnéztem mi volt abban a kannában, csodálkoztam hogy beindult vele a motor egyáltalán...
All of the DRZ CDI's can be swapped, but when the E,K CDI's are used on a S model, you need to slide the green wire out of the 8 pin CDI connector or it won't fire.
Utánaolvastam vagy 2 napja, és ezt írták, nekem még nem volt alkalmam azóta megnézni, hogy élőben hogy is van ez. Elvileg a CDI-be megy be egy zöld vezeték, és azt kell kicsúsztatni, vagy elvágni.
Nekem is ugyan ezt csinálta hétvégén a dr-z.
De én több dolgot állítottam rajta (időszűke miatt) pedig tudom,hogy nem szabad!
Ki van vágva légszűrőd nyilásod nagyobbra?
Na hát az nagyon fasza:) 1 haver összedugta nem ment neki vele
én +mondtam adja nekem mert van 1 ismerősöm aki elektronikákkal foglalkozik én +nézi mi van vele... ennek már 2 éve és azt monta őt már nem érdekli a cucc mert már más motor van neki....
Így hát
És a dobozon belül kell elvágni valamit vagy az sm kötegében?
Sziasztok! Van egy Suzuki DR 650 SE motorom. Az a probléma vele hogy egy bizonyos fordulatnal (3-asba ugy 90km/h körül) elkezd szaggatni a motor, mindha kihagyna a gyujtás. De ezt csak egy adott fordulaton csinalja. Mi lehet ennek az oka?
Ha esetleg valakinek szüksége van rá.