semmi extra, 1 anya, 1 biztosító alátét, de az anyát szerintem 1-2 csepp menetrögzítóvel tedd vissza, nekem mindig kilazult még így is h. rá volt verve rendesen a biztosító lemez! írással kifele kell feltennni, de szerintem ez egyértelmű! (márha van rajta írás) (vagy pedig nézd meg hogy volt rajta a másik amit levettél)
Nem kell hozzá semmi speckó szerszám, de vigyázz mert kétféleképpen tudod felrakni és ha nem jól teszed fel megeszi a láncot. Nekem ezért szakadt el. Asztem szétb@sz az ideg mikor megláttam.
Köszi az infót
Más: az első lánckerék leszedéséhez kell valami speckó szerszám, vagy egy anya és egy rögzítő alátét fogja? Szerintem az S és az SM ebben megegyezik
Sziasztok!
A mai etap kerek 100 km volt. Teszteltem a hátsóm a donovali túrára... hát nem lesz egyszerű, de küzdök.... pár kép a gázlóról, ahol nem kockáztattam az átkelést, inkább fotóztam....
Más: az első lánckerék leszedéséhez kell valami speckó szerszám, vagy egy anya és egy rögzítő alátét fogja? Szerintem az S és az SM ebben megegyezik
csak mindenki üzemórázik akinek nem E-je van
ennyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
A mai etap kerek 100 km volt. Teszteltem a hátsóm a donovali túrára... hát nem lesz egyszerű, de küzdök.... pár kép a gázlóról, ahol nem kockáztattam az átkelést, inkább fotóztam....
tiszta vicc az egész
1000-1500 között olajcsere és elvisz akárhová
azthiszem
bár ha lightosan használod akkor kitolható az üzemóra szerintem de nem tudom
nekem utcai van
de jövőre kivonom forgalombol drága minden rá