Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én ma szigorlatoztam le mechanikából nincs több vizsgám már nyárra
nekem meg a holnapi vizsgán múlik a szülői megtámogatás, úgyhogy lépek is vissza tanulni
de kéne, de nicns rá píz ha csak nem egy 10es lenne
nekem most lett lánckerék cserélve a dugóval együtt, csak van még rajta
én meg lehet veszek E CDI-t meg egy tekercset, itt a fórumon hirdetett bontott E blokkból. neked nem kéne véletlenül egy E karbi az Athenához?
akkor csoda h. nem hagytad el még az anyát de amugy vki mesélte h. nézett 1 drzt és azon már az anya se volt ugy jártak vele
ma elszakadt a km óra spirálom, meg elhagytam 1 idom rögzítő csavart mindig lehet erre a motorra költeni már nem igaz...
nekem ilyen biztosító lemez nincs is rajta
semmi extra, 1 anya, 1 biztosító alátét, de az anyát szerintem 1-2 csepp menetrögzítóvel tedd vissza, nekem mindig kilazult még így is h. rá volt verve rendesen a biztosító lemez! írással kifele kell feltennni, de szerintem ez egyértelmű! (márha van rajta írás) (vagy pedig nézd meg hogy volt rajta a másik amit levettél)
Okés, majd óvatosak leszünk, köszi a tippet
Nem kell hozzá semmi speckó szerszám, de vigyázz mert kétféleképpen tudod felrakni és ha nem jól teszed fel megeszi a láncot. Nekem ezért szakadt el. Asztem szétb@sz az ideg mikor megláttam.
Köszi az infót
Más: az első lánckerék leszedéséhez kell valami speckó szerszám, vagy egy anya és egy rögzítő alátét fogja? Szerintem az S és az SM ebben megegyezik
Vagy csak óra szerint van benne annyi, vagy nagyon rossz élete volt eddig...
Mi is motoroztunk tengnap
Sziasztok! Tudja v.ki, hogy a DRZ 400 SM elsőtelójába mennyi és milyen olaj kell? (fordított)
nem neked írtam......
csak mindenki üzemórázik akinek nem E-je van
ennyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sziasztok!
A mai etap kerek 100 km volt. Teszteltem a hátsóm a donovali túrára... hát nem lesz egyszerű, de küzdök.... pár kép a gázlóról, ahol nem kockáztattam az átkelést, inkább fotóztam....
elnézést hogy bátorkodtam megkérdezni... de nekem is furcsa volt ez a dolog, ígyhát gondoltam megkérdezem a hozzáértőket.
Bp.
felejtsük már el ezt az E üzemórás dolgot......................
tiszta vicc az egész
1000-1500 között olajcsere és elvisz akárhová
Csinád meg
mivel nincs kilométeróra az üzemórás gépeken az E-DRZ-n csak számláló van
azthiszem

bár ha lightosan használod akkor kitolható az üzemóra szerintem de nem tudom
nekem utcai van
de jövőre kivonom forgalombol drága minden rá
Hát sztem az E-ben is ugyanúgy Shova van és teljesen ugyanaz...Max annyi különbség lehetséges, hogy máshogy van szelepelvel...
ezzel nem nagyon terpezek sot inkabb munka es varosba es tura olyan gumi is van rajta .Mar total fel ujitotam de lehet eladom ugy ahogy van
voltam arra igaz nem ma de total ell van turva nincs dob ,ma meg oninditom szarakszik