nekem dugócsere, vezlánc-csere, szelephézegolás, szelepszár-szimering +2lánckerék+szerelési költség = 107ezer, múlt héten lett kész. hengerfejről nem sok mindent tudok mondani.
Az E verzió meg abban különbözik az S-től, hogy erősebb 10 lóval és jobb a futóműve, meg üzemórás, meg nincsenek rajta alapból az utcai forgalomhoz szükséges cuccok, mint index, refis világítás, ilyenek.
üdv!
kinéztem egy drz/s-t
az S és az E kivitel miben különbözik?
mennyire húzós a szervizelése? mert az eladó szerint hengerfejes(erről nincs több info) 50-60ezret ír javítási költségnek
ami meglepő hogy még 20ezer sincs a gépben
köszi!
Igazából látnod kéne.
Hol vagy heileg?
Ferihegy környékére megy ma valaki?
Az E verzió meg abban különbözik az S-től, hogy erősebb 10 lóval és jobb a futóműve, meg üzemórás, meg nincsenek rajta alapból az utcai forgalomhoz szükséges cuccok, mint index, refis világítás, ilyenek.
kinéztem egy drz/s-t
az S és az E kivitel miben különbözik?
mennyire húzós a szervizelése? mert az eladó szerint hengerfejes(erről nincs több info) 50-60ezret ír javítási költségnek
ami meglepő hogy még 20ezer sincs a gépben
köszi!
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Milyenek?
Használt, slick, sima, vágott, Dunlop, 160-as!
Nekem mikor lenne jó kb?
Tudja valaki miben jobb a szinterezett fékbetét? Érdemes-e azt venni, 1000-1500-al drágább, mint a sima..