Persze, hogy a blokkban marad, de ahogy beleöntöd az új olajat az a vázból egyszerre a blokkba folyik, csak ott nem fér el annyi, egyrészt mert maradt némi régi, másrészt meg nincs még olajnyomás,tehát nem jut el mindenhova az olaj..ezért feltöltéskor nívóig felöntöd, járatod kicsit,meglátod,hogy lejjebb fog menni a szint,ahogy az olajnyomás miatt eljut mindenhova(persze eddig alapjáraton menjen csak) és akkor újból felöntöd a szintig! Ez minden négyüteműnél így van! kocsinál is!
igen de inkább a blokkban marad ha marad, mert ott szétverődik a kis üregekben jobbra balra. de a vázban az csak egy tartály az alján egy lyukkal. legalábbis szerintem. Nekem még sosem maradt a vázban olaj.
A motul 300v nekem minden héten tudott valami újat mutatni. Egyébként valószínűleg nem folyik le az olaj a blokkba. nézd meg hogy ha kitekered a blokk-olaj leeresztőjét akkor folyik e onnan olaj.
3 csacaron folyt le és a szűrő fedél is nyitva volt, persze melegítettem előtte!
Az olajszintet pedig csere után néztem hidegen és már úgy is túl sok volt benne, ez a bajom
Honnan jött a + olaj
paypal-al legegyszerűbb fizetni neten. nem von le semmi plussz pénzt a vevőtől. ezen kívül ebay.com-ra kell regisztrálni. ott a keresőbe beírod: DRZ shifter és ott vannak. például
ez az msr teljesen kifogástalan minőség és nekem jobb hogy hosszabb kicsit a 47-es csizmához
Ezt a lehetőséget ajánlotta már más is. Te honnan rendelted tudsz elérést linkelni ahol ezek a karok vanna? Hogyan megy ez, interneten keresztüli bankszámla átutalással oldod meg a fizetést?
A kar egybként milyen jó minőségű, bevált? Jobb, hogy egy kicsit hosszabb?
Már a létező mindenkit felhívtam, de csak gyári sebváltókar van 15000 Ft körüli áron + postaköltség Parillánál lenne nem gyári, de posta költséggel együtt az is 10000Ft-re jönne ki.
Ezért egy kicsit jegeltem a témát, de azért nem adom fel lehet beruházok még arra a Parilla féle váltókarra.
Heló!
Hogy van az hogy teljesen leengedtem az olajat, minden nyílás nyitva volt, kivettem az olajszűrőt is,dűtögettem jobbra-balra, mindezt melegen...Feltöltöttem 1700ml olajjal és a nívó szerint sokkal több van benne mint kellene!
palacsinta@citromail.hu
Az olajszintet pedig csere után néztem hidegen és már úgy is túl sok volt benne, ez a bajom
Honnan jött a + olaj
ebay-re írd be: trailtech vapor
paypalon hogy lehet rákeresni Drzhez információs kijelzőre? Állítólag 30 pénzért lehet venni.
például
ez az msr teljesen kifogástalan minőség és nekem jobb hogy hosszabb kicsit a 47-es csizmához
A kar egybként milyen jó minőségű, bevált? Jobb, hogy egy kicsit hosszabb?
én msr márkájút vettem, ami 2.5 centivel hosszabb, de van gyári hosszú is többféle
Ezért egy kicsit jegeltem a témát, de azért nem adom fel lehet beruházok még arra a Parilla féle váltókarra.
Járattad mielőtt megnézted a szintet vagy egyből nézted?
Már mindenből van tartalékom csak kuplung bowden meg váltókar hiányzik!
Köszi
Hogy van az hogy teljesen leengedtem az olajat, minden nyílás nyitva volt, kivettem az olajszűrőt is,dűtögettem jobbra-balra, mindezt melegen...Feltöltöttem 1700ml olajjal és a nívó szerint sokkal több van benne mint kellene!
SM , 2005, 300v factory