Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

'reggelt
Jah igen, bocsi, fáradt vagyok :)
Én azt hittem hogy járatta és úgy is magas az olajszint, de ha nem akkor nyilván járatni kell.
Persze, hogy a blokkban marad, de ahogy beleöntöd az új olajat az a vázból egyszerre a blokkba folyik, csak ott nem fér el annyi, egyrészt mert maradt némi régi, másrészt meg nincs még olajnyomás,tehát nem jut el mindenhova az olaj..ezért feltöltéskor nívóig felöntöd, járatod kicsit,meglátod,hogy lejjebb fog menni a szint,ahogy az olajnyomás miatt eljut mindenhova(persze eddig alapjáraton menjen csak) és akkor újból felöntöd a szintig! Ez minden négyüteműnél így van! kocsinál is!
igen de inkább a blokkban marad ha marad, mert ott szétverődik a kis üregekben jobbra balra. de a vázban az csak egy tartály az alján egy lyukkal. legalábbis szerintem. Nekem még sosem maradt a vázban olaj.
Na ugye, de a nívónál elég sokat számít egy deci!
1 decinél nem marad több benne, mert a könyve szerint teljes motorgenerál után kell bele 1,9 l .
A motul 300v nekem minden héten tudott valami újat mutatni. Egyébként valószínűleg nem folyik le az olaj a blokkba. nézd meg hogy ha kitekered a blokk-olaj leeresztőjét akkor folyik e onnan olaj.
Mert nem tud tökéletesen kifolyni a régi!
pár ezer kilóméter múlva meg örülnél ha pluszba lenne benne az olaj nem minuszba....
Kipufogók készítését olcsón vállalom!

palacsinta@citromail.hu
3 csacaron folyt le és a szűrő fedél is nyitva volt, persze melegítettem előtte!
Az olajszintet pedig csere után néztem hidegen és már úgy is túl sok volt benne, ez a bajom
Honnan jött a + olaj
ne paypal-on keress, azzal csak fizetsz az ebay-en.
ebay-re írd be: trailtech vapor
Köszi crácok. Most már csak az érdekelne, hogy a paypal az mi és hogyan lehet fizetne vele.
Hali
paypalon hogy lehet rákeresni Drzhez információs kijelzőre? Állítólag 30 pénzért lehet venni.
paypal-al legegyszerűbb fizetni neten. nem von le semmi plussz pénzt a vevőtől. ezen kívül ebay.com-ra kell regisztrálni. ott a keresőbe beírod: DRZ shifter és ott vannak.
például
ez az msr teljesen kifogástalan minőség és nekem jobb hogy hosszabb kicsit a 47-es csizmához
http://global.ebay.com/drz_400... a több mint 2000 termék között bizti van váltókar is.
Ezt a lehetőséget ajánlotta már más is. Te honnan rendelted tudsz elérést linkelni ahol ezek a karok vanna? Hogyan megy ez, interneten keresztüli bankszámla átutalással oldod meg a fizetést?
A kar egybként milyen jó minőségű, bevált? Jobb, hogy egy kicsit hosszabb?
hali! ebay-ről max feleannyiból megoldható, kb 1 hét a szállítás.
én msr márkájút vettem, ami 2.5 centivel hosszabb, de van gyári hosszú is többféle
Már a létező mindenkit felhívtam, de csak gyári sebváltókar van 15000 Ft körüli áron + postaköltség Parillánál lenne nem gyári, de posta költséggel együtt az is 10000Ft-re jönne ki.
Ezért egy kicsit jegeltem a témát, de azért nem adom fel lehet beruházok még arra a Parilla féle váltókarra.
Legalább két leeresztő csavaron kell leengedni. (Blokk alján és a vázon.) Van aki 3 csavaron szokta kiengedni. A szűrőtől is kijön egy kevés.

Járattad mielőtt megnézted a szintet vagy egyből nézted?
prog info. Remélem nem lesz gáz
Nem jött még meg az új váltókarod?
Már mindenből van tartalékom csak kuplung bowden meg váltókar hiányzik!
Köszi
Heló!
Hogy van az hogy teljesen leengedtem az olajat, minden nyílás nyitva volt, kivettem az olajszűrőt is,dűtögettem jobbra-balra, mindezt melegen...Feltöltöttem 1700ml olajjal és a nívó szerint sokkal több van benne mint kellene!

SM , 2005, 300v factory
nekem már majdnem be van járatva, már néha néha kihúzatom rendesen óvatosba....