Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem bejön az xtx..........énis szeretnék olyat IS ha megtehetném!
túrázni az sokkal de sokkal jobb mint bármelyik drz,viszont tuti h nem sportos annyira......... bár a gyári smnél szerintem jobban megy valamivel.
nehéz eldönteni
attól függ mire kell
Üdv. Srácok tudom, hogy mindenki a sajátját fogja pártolni, de azért megkérdezem Most szeretnék nagyobb motort, és vagy egy DRZ SM, vagy egy XT660X lenne. Vélemény?
Hál'Istennek, nem csak én szívok vele! Így mindjárt más!
További sikeres munkát!
Üdv ! Most vettem a mocim és nem is tudok róla h eladnám Nézd meg a linket :D a DR-Z az az enyém
Az előző hirdetésböl,akitöl vettem http://kepesmotor.hu/suzuki-en...épként
Atalakult epitoanyagga!tetoteret csinaltam es kellett a love!
szia! Nekem sincs SM szettem még az SM-be:):) Ciki mi? Ha meg lesznek a kerekeid akkor majd szóljál. ...De amúgy úgy emlékszem neked volt...még én is mentem a motoroddal SM kerékkel! mi lett velük?
Csö Karesz!lassan motorozhatnank!csak szerzek egy sm szettett!
hát.... nem olvastam még amúgy az érdekelne engem is, mert most én nekem is S kerék szett van a gyári SM-be.
én meg úgy emlékszem hogy vki írta itt régebben, hogy be lehet állítani s/sm órán ezt.. majd megerősítenek vagy sem
Keressél valakit akinek SM-be 21/18 kerék szett van, és cseréljetek órát.Mivel a te órád elektronikája minden fordulatot 21 collal szoroz miközben egy 17 colos kerék forog most benne. így hat 1.25 százalékkal többet mutat Km/h meg a meg tett kilométereket is.Más megoldást nem tudok így kapásból.
Konkurencia
Eladó EXHEL sm kerekek DRZ-be.
És fordított teló.
06-20-5-636-213
Csö,holnap hivlak es dumalunk!
Üdv mindenkinek!
Látom, sokaknak gondot okozott már a ledarált generátor tekercs.
Ha valakinek hasonló problémája van, keressen meg engem, régóta javítok minden típushoz generátort, és önindítót is.
A mellékelt képeken a minap tekercselt DRZ 400-as generátor képeit láthatod.
Bővebben a http://indukcio.uw.hu oldalon.
Tel: 06 30 262 5500
Halihó! Tettem S-be SM szettet és ráesztergáltattam a km óra kihajtást. Szerintetek mit lehetne csinálni hogy ne csaljon az óra? Annyira nem izgat, de ha van vmi kézenfekvő megoldás akkor miért ne? Köszi a segítséget!
SZIASZTOK! HA valakit érdekel van drz 400e -ből komplett szabadonfutóm ami a lendkerék alá való fogaskoszoruval mindenel együtt komplett tévedésből lett megrendelve! 70/375 64 46
Na szóval nem tom mennyire látható de most azt a csövet fogom a karbin amiről beszéltünk A cső 1-ik fele a karbiba a másik a szűrőházba megy (jól látható a karbin az a mágnesszelep amiről beszéltem A szemléltető ábrákon amiket itt belinkelt valaki azon nem látható ez a szelep.

A másik ! FCR39-es karbin hogy szokás a levegő csavart tekergetni nem tudok tekerni rajta ott az indítómotor
Illetve a mikuni fúvókaszettből tudok hasznosítani valamit az FCR-hez?
Mert ha nem akkor van 1 eladő fmf jet kittem!


Akinek drz-e van ki mekkora fúvókákat használ? nyekem nyitott kipu nyitott szűrőház van és hirtelen kotta gáznál behorkant

Létezhet hogy sok neki a levegő?
ügyesen 3szor mentem ebben végig,szóval már tudom hogy kell
viszont néha a vizmosás pereme felvált nekem üresbe vagy éppen feljebb és akkor kicsit bereccsen a váltó
az ábra jó, ilyet már nézegettem, csak mondj egy számot, hogy melyik az na mind1, már most estig nem basztatom, ocso lefotózza és akkor egyértelmű lesz minden
oké, de hogy jöttél ki?
platinumról még nem is hallottam, de az irridiumos jobb mint a gyári!
még le sincs dugózva, simán csak kiindul a légszűrőháztól, ahogy az ábrán, és nem vezet sehova, csak lóg a vége a karbi mellett