Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nittelős nem jó, mert macerás feltenni, leszedni meg nem tudod ha takarítani akarod. Mondják sokan h. nem elég erős a patentszem, de szerintem bőven elég a drzhez...
Anno 500 kemény pénzért tudtam venni ismerős kereskedőtől patentszemeket, és mindig volt nálam tartalék. Egyszer kőkeményen beszoptam a semmi közepén, lent egy völgyben, térdig érő sár, tavaszi hó, hadd ne folytassam. Mire kitoltam az útig, minden szent lent volt már a földön.......
No, szerintem a CZ jó lehet a DRZ-hez, mert közel sem tépi olyan brutálisan a láncot, mint az 520 EXC. A DID nyilván magasabb kategória, de szerintem egy próbát megérhet. Valsz én is a CZ-re szavazok, ha cserélem. A patentszemes verzió nekem kicsit jobban bejön, mert le tudom venni, könnyebben megtisztítom, stb. A nútolós verziók már macerásabbak ilyen szempontból, nekem legalábbis.
Üdv!
Amelyik olcsóbb Az egyik patentszemes, a másik meg a nittelőszemes, mert nem egészen vágesz mi a különbség a kettő közt?
o gyürüset akarsz?
Ahhhahh ezek aranyáron vannak, most nézem a nagyvasat, hát a did-hez meg a CZ-hez képest kb 2x annyi
vegyél RK-t azok is bírják
a karbit hozzátekergette a szerelő aztán majd ha úgy látom akkor kinyitom a levegőszűrőt + dynojet kit... bár egyelőre nem lesz rá pénzem
Meg igazából a csapszám és a méret érdekel, hogy jó-é-e
És mennyi egy ilyen patentszem? Mert 2400 a difi a két ár közt, aztán lehet, hogy hosszútávon jobban járnék a DID-el.... meg nem is szakadna el, bár az 520 EXC egész más kategória (mentem már olyannal, supermoto szett volt rajta.... hát elég brutkó, hármasban kisebb gázra is még akarta emelni az elejét )
a 15/41 az Sm gyári áttétele, végsebességre tuti jó lesz

a hengerszettről nem sokat tudok elmondani még, mert még 170 km-rt járattam és csak nagyon finom gyorsításokkal max 80ig... 500 után megyek majd kb 100-110et vele max, 1000 után meg majd lehet adni neki ha lecseréltem az olajat...
annyi észrevételem van h. sokkal finomabban jár mint az előző, meg lehet kicsit nyomatékosabb alul... de szerintem az ereje csak magasabb fordulaton fog megmutatkozni igazából...
Jaa, hogy ez a S... szorri mert én az SM-et nézem, upsz
Nekem a CZ láncokkal nagyon jó tapasztalatom volt.
Még a KTM 520 EXC-men is bírta 2-3 ezer km-t kőkemény saras, homokos, stb. bevetéseken. Ellenben nagyon kell vigyázni vele, mert a patentszem nem a legerősebb. Nekem 2x is elszakadt, ezért a patentszemet önmagában 1000 km-enként cseréltem újra.
15/41 a gyári, legalábbis a nagyvas.hu ezt írja. Most lesz az enyémen láncszett-csere, és a 41-es hátsóra írja hogy ennyi a gyári fogszám.
Megnéztem, valóban 15/44 a gyári S áttétel (még a gyárim van meg). Ki fogom azért próbálni a 15/41-et túrázgatni, remélem nem lesz túl nyúlós.

Phoenix,
Milyen az Athena hengerszett? Jelentős különbséget érzel? Hogyan kellett ehhez behangolni a vezérlést / karbit?
Üdv!
Használ valaki ilyet:

DID erősített meghajtólánc (520) JP
Japán gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc főként krossz és enduró motorokhoz.
Mérete: 520
120 csap, 12400 Ft

vagy inkább

CZ erősített meghajtólánc (520) CZ
Ajánlott karegória (ccm):
Sport: 125-250
Túra: 125-500
Enduro: 80-500
Krossz: 125-500
Szakítószilárdság: 33 kN
9990 Ft
Hát egyenest mindenki tud menni én nem nagyon
De azért tudok.
Szóval utcára tökéletes szerintem motorzogatni amugy fog mint a zöldfesték
ezzel se sokat mentél/mentek egyenesen
több az esélye mint a 16osnak bár ki tudja... ha fel is megy akkor az a lemez már nem fér oda tuti, 15ösnél is necces
Köszi, akkor most lehet rajta 15 ös és otthon van egy 14es?!
Megnézem amint hazértek!
Helló valakinek supremoto gumi?
120-és 170-es minta 5mm

16,000ft a2db
ha fel is rakták rá a 16os akkor nem valószinű h. visszarakták a láncvédő lemezt, ez pedig kellemetlen lehet 1 láncszakadásnál a blokknak....
amint látod nekem is éppen odafér a 15ös mellé, és hátúl sincs már több hely
biztos hogy 15-44 a gyári áttét ez 1000%
email: roekjozsi@freemail.hu vagy msn: gero12@freemail.hu, itt lebeszélhetjük hogy mikor meg stb.
Sziasztok!Eladóvá vált a mocim: 6sebességes, 1994.09.27i a motor nagyon jó műszaki állapotba levő csendes blokk nem csörög nem zörög és még bontatlan 80%gumik és kevés km futott o gyűrűs lánc, lánckerék a hátsó kerék újra fűzve,új ufo kézvédő stb... Eladó vagy csere Drz-e re ráfizetéssel. iá:348000FT