nittelős nem jó, mert macerás feltenni, leszedni meg nem tudod ha takarítani akarod. Mondják sokan h. nem elég erős a patentszem, de szerintem bőven elég a drzhez...
Anno 500 kemény pénzért tudtam venni ismerős kereskedőtől patentszemeket, és mindig volt nálam tartalék. Egyszer kőkeményen beszoptam a semmi közepén, lent egy völgyben, térdig érő sár, tavaszi hó, hadd ne folytassam. Mire kitoltam az útig, minden szent lent volt már a földön.......
No, szerintem a CZ jó lehet a DRZ-hez, mert közel sem tépi olyan brutálisan a láncot, mint az 520 EXC. A DID nyilván magasabb kategória, de szerintem egy próbát megérhet. Valsz én is a CZ-re szavazok, ha cserélem. A patentszemes verzió nekem kicsit jobban bejön, mert le tudom venni, könnyebben megtisztítom, stb. A nútolós verziók már macerásabbak ilyen szempontból, nekem legalábbis.
Üdv!
És mennyi egy ilyen patentszem? Mert 2400 a difi a két ár közt, aztán lehet, hogy hosszútávon jobban járnék a DID-el.... meg nem is szakadna el, bár az 520 EXC egész más kategória (mentem már olyannal, supermoto szett volt rajta.... hát elég brutkó, hármasban kisebb gázra is még akarta emelni az elejét )
a 15/41 az Sm gyári áttétele, végsebességre tuti jó lesz
a hengerszettről nem sokat tudok elmondani még, mert még 170 km-rt járattam és csak nagyon finom gyorsításokkal max 80ig... 500 után megyek majd kb 100-110et vele max, 1000 után meg majd lehet adni neki ha lecseréltem az olajat...
annyi észrevételem van h. sokkal finomabban jár mint az előző, meg lehet kicsit nyomatékosabb alul... de szerintem az ereje csak magasabb fordulaton fog megmutatkozni igazából...
Nekem a CZ láncokkal nagyon jó tapasztalatom volt.
Még a KTM 520 EXC-men is bírta 2-3 ezer km-t kőkemény saras, homokos, stb. bevetéseken. Ellenben nagyon kell vigyázni vele, mert a patentszem nem a legerősebb. Nekem 2x is elszakadt, ezért a patentszemet önmagában 1000 km-enként cseréltem újra.
DID erősített meghajtólánc (520) JP
Japán gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc főként krossz és enduró motorokhoz.
Mérete: 520
120 csap, 12400 Ft
ha fel is rakták rá a 16os akkor nem valószinű h. visszarakták a láncvédő lemezt, ez pedig kellemetlen lehet 1 láncszakadásnál a blokknak....
amint látod nekem is éppen odafér a 15ös mellé, és hátúl sincs már több hely
Sziasztok!Eladóvá vált a mocim: 6sebességes, 1994.09.27i a motor nagyon jó műszaki állapotba levő csendes blokk nem csörög nem zörög és még bontatlan 80%gumik és kevés km futott o gyűrűs lánc, lánckerék a hátsó kerék újra fűzve,új ufo kézvédő stb... Eladó vagy csere Drz-e re ráfizetéssel. iá:348000FT
No, szerintem a CZ jó lehet a DRZ-hez, mert közel sem tépi olyan brutálisan a láncot, mint az 520 EXC. A DID nyilván magasabb kategória, de szerintem egy próbát megérhet. Valsz én is a CZ-re szavazok, ha cserélem. A patentszemes verzió nekem kicsit jobban bejön, mert le tudom venni, könnyebben megtisztítom, stb. A nútolós verziók már macerásabbak ilyen szempontból, nekem legalábbis.
Üdv!
a hengerszettről nem sokat tudok elmondani még, mert még 170 km-rt járattam és csak nagyon finom gyorsításokkal max 80ig... 500 után megyek majd kb 100-110et vele max, 1000 után meg majd lehet adni neki ha lecseréltem az olajat...
annyi észrevételem van h. sokkal finomabban jár mint az előző, meg lehet kicsit nyomatékosabb alul... de szerintem az ereje csak magasabb fordulaton fog megmutatkozni igazából...
Még a KTM 520 EXC-men is bírta 2-3 ezer km-t kőkemény saras, homokos, stb. bevetéseken. Ellenben nagyon kell vigyázni vele, mert a patentszem nem a legerősebb. Nekem 2x is elszakadt, ezért a patentszemet önmagában 1000 km-enként cseréltem újra.
Phoenix,
Milyen az Athena hengerszett? Jelentős különbséget érzel? Hogyan kellett ehhez behangolni a vezérlést / karbit?
Üdv!
DID erősített meghajtólánc (520) JP
Japán gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc főként krossz és enduró motorokhoz.
Mérete: 520
120 csap, 12400 Ft
vagy inkább
CZ erősített meghajtólánc (520) CZ
Ajánlott karegória (ccm):
Sport: 125-250
Túra: 125-500
Enduro: 80-500
Krossz: 125-500
Szakítószilárdság: 33 kN
9990 Ft
De azért tudok.
Szóval utcára tökéletes szerintem motorzogatni amugy fog mint a zöldfesték
Megnézem amint hazértek!
120-és 170-es minta 5mm
16,000ft a2db
amint látod nekem is éppen odafér a 15ös mellé, és hátúl sincs már több hely
Jó kis videó!