dede, pont a tiédet akartam belepróbáltatni az enyémbe, csak mondta Zoli, hogy az nem lesz jó, mert csavarod rendet rakott. Egyébként egy miskolci motorelektronikai szaki húzta újra a tekercset tizenvalamennyiért, meg nem mondom pontosan, de azóta szar a motorom, úgyhogy megyek vissza reklamálni.
helló!Érdekelne hogy hol csináltattad tekercselést mert valószínűleg nekem is problémám lesz vele nem 100% de lehetséges mert 1 kibaszott csavar elszabadult benne és egy kicsit megrágta a tekercseket és ez mennyibe fájt neked?
128 volt a vége még dugócsere előtt, de felül rohadt gyenge volt, ami a tekercsújrahúzás után jelentkezett. alul is vesztett rendesen, írtam már párszor, hogy egyesben nem jött gázra keróra, de még csak meg se emelte az elejét.. de attól még lehetett vele dinamikusan motorozni, csak a teljesítményleadása is egyenletlen volt, óriási szakadékok voltak benne, ahogy alacsony fordulattól kipörgettem. és mivel 2 lehetőség maradt, a gyújtás, meg a karbi, ezért a megoldás az lenne, hogy más motorról szépen megpróbálni átpakolni alkatrészeket, és így ki lehetne szűrni, hogy pontosan mi okozza a galibát.
Nem tudod megvenni/átiratni ugy hogy nincs rajta műszaki/ vagy ki van vonva a fogalomból, azt a mostani tulajnak kell elintéznie!
Legalábbis 4 éve amikor ilyet akartam venni /kinont autót/ az okmányirodába ezt mondták.
Nekem is volt ilyen a hétvégén 70-80km/h között volt a végsebesség 16-44 es gyári áttétellel,de kis fordulaton jól ment!De ez a hiba teljesen független a gyújtástól.
Ha a gyújtással volt gondod, akkor nem lehet hogy egy csatlakozot ami megy a karbi mágnestekercsére, véletlenül nem lett összedugva?
A légszűrő fedélnél kell keresned ezt a csatit a tank felöli részen!
na most hívott a szerelő, hogy kész a motor, csak még nem tudom elhozni, mert a hátsó lánckerék cserés. Na mind1, nem is ez a lényeg, hanem hogy kicserélte a dugót, és még mindig gyengélkedik, aztmondta, hogy alul nagyon megindul, de felül túlságosan elgyengül, olyan érzés, mintha az elektronika baszakodna, és nem engedné kipörögni. És én is ezt tapasztaltam, mióta visszakaptama tekercselés után. Akkor most mi a jóég fallosza lehet már? Aki a gyújtótekercset csinálta az 3 dologhoz nyúlt: tekercs, gyújtásalaplap, meg gyújtásjeladó. Aki érti a működését az leírhatná, hogy ebből a 3 dologból mi akadályozhatja a motorom a rendes működésben..
esetleg Nyíregyháza/Debrecen környékén van valaki vállalkozó szellemű, akinek a gyújtótekercsét belerakhatnánk egy próba erejéig?
Nekem 2 hete előfordult,jó nagy sárban endúró pálya és erdő között Monnyuk már szarrá volt kopva. Szerintem sem veszélyes,ha néha szemügyre veszed a patentszem.
de viszont olyat már láttam hogy E-s DR-Z -re heggesztett láncot tettek fel, éshát a szédületes 50LE eltépte a láncot ami pedig szépen benyomta a kuplungházat és dőllt belőle az olaj. (jól hazavágta a DR-Z -t a gyerek )
Szerintetek nagyon gáz ha a 110es láncomat meg kéne hosszabbítanom áttétel miatt 112 szemesre és ezt ugy oldanám meg, hogy teszek be egy plusz szemet egy második patentszemmel? Mert fini új lánc még, nem nagyon akarok újat venni.... vagy ez veszélyes már nagyon?
Motorozgattam kicsit 13-41 helyett az új 14-41es áttételemmel, ez a leghasználhatóbb. Szerintem aki a gyárit gyengélli, ezt a 14-41est használja.
Legalábbis 4 éve amikor ilyet akartam venni /kinont autót/ az okmányirodába ezt mondták.
Ha a gyújtással volt gondod, akkor nem lehet hogy egy csatlakozot ami megy a karbi mágnestekercsére, véletlenül nem lett összedugva?
A légszűrő fedélnél kell keresned ezt a csatit a tank felöli részen!
esetleg Nyíregyháza/Debrecen környékén van valaki vállalkozó szellemű, akinek a gyújtótekercsét belerakhatnánk egy próba erejéig?
310mm 10km van benne.
üdv és kösz
Tudja valaki hogy milyen papíroknak kellenek meglennie hogy vissza lehessen helyezni a forgalomba?
Csak az Osztrák hárhoz közelieken van kinti üzemanyag.
PL. Bp-re is már a MOL szállít!
0620 2642430