Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DR350-em van. Úgy még soha nem tankoltam hogy csak Bp lett volna benne. Érdről Istvántelekre járok dolgozni. Hajnalban megyek, szinte nincs is forgalom, dugóban jövök. Nyugisan pöfögök, nem gyorsulgatok, nem állatkodom, így legutóbb 3,4-et evett, igaz ez nem tudom hogy lett, mert inkább 3,6-ot 3,7-et szokott enni. Nagy átlagban 3,76 a fogyasztása, ebben terepezés, oldaldobozokkal és utassal világgá menés, munkába járás, minden benne van.
http://pdftown.com/Suzuki-DR-Z...

én innen szedtem le, ha nem sikerül szólj, és megoldjuk valahogy az átküldést
héten vagy max jövő héten enyém is kész, 29-én még van egy vizsgám, aztán bejáratás céljából túrázhatnánk egy nagyot
na megjöttem
szóval a bajok: sokat evett, olajból 400km alatt 2 decit benyalt, és fordulatszám 3/4-től kb tiszta erőtlen volt, meg 1-esben nem jött gázra keróra.. tulajdonképpen elég egyértelmű volt ezekből a dugócsere, először karburátorra gondoltam, h valami ott nem okés, mivel nekem annyira hihetetlen volt, h gyújtótekercselés meg karbitisztítás előtt ment mint állat, mondjuk már akkor is benyelte a 7 litert simán, és utána hirtelen ilyen lett, mint amit fent leírtam.
Most ennél az új szerelőnél már tuti jó kezekben van a motor, kifejezetten 1 hengeres 4 üteműekre, abból is krosszmotorok és endurók szervízelésére specializálódott. Azt mondta, hogy úgy adja vissza, hogy olyan lesz, amilyenek lennie kell. Szinte olyan, mintha vettem volna egy új motort, és kezdeném a bejáratástól
tegnap délután
ZSÍR lesz. Kíváncsi vok mi változik.
milyen igazad van, lehet énse fogok soha többet használtat venni de pénz beszél....
erre a hétre igérték 100%ra... remélem tényleg úgy lesz... lesz rajta olajnyomás mérő is
anno a honda xl 600-asommal jártam így, hogy aszongya a díler, hogy ez kiváló motor, semmi baja nincs, aztán megvettem 370-ért, 420-ról lealkudva, haza is vittem, és végül kiderült, hogy több olajat eszik, mint benzint. Ráadásul a dugócsere, stb. kb. 150 ezer lett volna, és ezt már nem díjaztam volna, hanem gyorsan eladtam 3 hónap használat után. Nagyon gáz volt, hogy mentem egy 150 km-es laza túrát, és mire hazaértem, megette az olajat (az egészet). Ezer szerencsém, hogy olyan kopott volt a motor, hogy nem sült be a kevés olaj miatt, alig maradt benne valamennyi. No ezért vettem 0 km-es DRZ-t, mert bár fránya hitel van rajta, de tudom, hogy én tettem rá a seggem először, nem pedig valami trehany nagyotmondó.
hellotok,
olyan kérdésem lenne hogy a power már alacsony fordulaon kinyit,és gondolom sok anyagot kap ezért nem növeli hanem visszafogja a masinát mindaddig amig észthez nem tér ,utána repít...
itt lehet rajta állitani,de a csavart hiába tekerem semmi hatás...
Mikor lesz kész a motorod?
4 liter szerinted nem túl jó? miért a tied mennyit eszik? én vegyesbe 4,8ból jöttem ki amig ment a motor... 440es hengerrel ami lesz nekem megint más lesz a helyzet...
szia, teljesen normális h. rángat alacsony fordulaton, minden 1hengeres ilyen szinte... kuplunggal játszogassál ha gurulni akarsz nagyon lassan és akkor nem rángat...
Nekem is rángat bizonyos fordulaton (alig nyitott gáznál) tartva, de most, hogy állítottam jobb, kevésbé durrog kis gázról elzárva, a durrogás sem olyan csattogós, inkább tompa puffogás. Kb. 2,5-3 körül van nyitva az alapjárati keverék csavarja, innen már nem emelkedett a fordulatszám tovább. De ez nyilván több dolog függvénye, szóval neked lehet máshol lesz ideális.

Városi fogyasztás 5 l körüli. (Bp.)
aztán majd ha írsz te is pdf et, feltétlenül szólj.
Ez volt az eslő 100km-em a motorral.
A tű ilyen kis fordulaton még nem sokat számít, az átmeneti rendszert kell piszkálni.Akkor próbálkozom.
Azt hittem valaki már eljátszott vele a dr-z 10 éves életútja alatt,de akkor nekem kell felfedezni a dolgokat.
A ktm klubba már komplett pdf anyagot csináltak,a gyári mikuni karbi okosítására, azt hittem is itt lesz hasonló, mivel dr-z ből sokkal több van az utakon.
Nem baj ,akkor elkezdem az elejéről.
A súber tűt feljebb raknám, aztán ha romlik a helyzet akkor lejjebb Vagy érteni kell hozzá, vagy kísérletezni.
A négy literes fogyasztás városban szerintem nem túl jó, de nem is rossz, meg aztán ez vezetési stílustól is nagyban függ.
Valakai tudna segíteni,hogy más 'S' is így viselkedik?
Ha lassan megyek szinte lapjáraton ,majd gyorsítok kicsit haladok a sorral majd lassítok motorfékkel,megint elindulunk gázt adok és ránt egy-két nagyot a motor,ez 15-20Km/h nál nagyon idegesítő...
Gondolom az átmenti fúvóka túl sok vagy túl kevés,kis fordulaton valahogy nem egészséges a motor hangja sem.
Valahogy nem egyenletesen jár,mintha dadogna,de megy nem fullad.Nagy fordulaton (fél gáz fölött) jó!
Most tankoltam először 100% város =4L.
Valakinek valami tipp?
Hogyne érdekelne nagyon megköszönném.
Hát vannak elvetemült fanatikusak! Ismerek párat szerencsére Am ehhez a km dolgohoz annyit, hogy láttam már DRZ blokkot 7000km után rosszabb állapotba mint egy 80000km-eset. Ki mit ad/nem ad neki...
Akkor igen. De szted 10 DRZ-tulajból hány ilyen van?
Ha napi közlekedésre használod simán belecsavarsz évente 15-20-at.
Ha nem napi közlekedésre használod a motort (szvsz kevesen vannak így) akkor az 5000 km azért nem olyan kevés (pláne egy enduro esetében)...
Hát igen egyrészt messze van sajna meg igazából cross gumit szeretnék rá :) , de azért köszönöm .

Ui.: Naggyon komoly a mocid :)