Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi nem kell megtaláltam
Szia Marco Sm,

köszi a linket a service manualhoz most már csak aegy kodot arulj el légyszive a kicsomagoláshoz
reálisnak tűnik, tégy úgy
Helló!
Beszéltem a tulajjal, 3. tulaja, ő csak hobbinak használta, nincs lerúgva, azt mondta minden rendben vele, most volt olajcsere, új akksi, minden jó rajta, ad hozzá egy hátsó gumit meg fékbetétet, forgalomból ki lett vonva, azt mondta h kb 50-60e ft hogy visszahelyezzék. Index nincs csak meg hozzá, de van rajta egy Gianelli kipu. Ez képről elég szép állapotú, meg itt lakik 10 km re szal elmegyek megnézni.
Itt a linkje:
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-20919334/
hallod,nekem igyis kijött egyesben kerékre simán a gyári sm áttétellel, 69 kg vagyok és hengerszett cserés a gép, szóval ebből nem sokat lehet levonni h. ha jön keróra akkor az jó is lesz....
Helló Tottes
Végülis adok neked igazat ebben,de láttam Te képeid közt is h yoshi rendszer volt rajta
Vagy akkor ajánlj v.mi jó kis dobot nekem,látom elég jól benne vagy
sziasztok megette a lánc a hátsó láncvezetőmet mitől lehet ez túlnagy lánckerék? esetleg valakinek eladó lenne?
én 60kg súlyommal ez a tapasztalat na
Tudom!
De nekem nem bisztós az esti motorozás. a gyerekek közbe szólhatnak.
Tud valaki olyan boltot Bp -en vagy környékén ahol lehet venni mikuni fúvókákat max 1000Ft ért?
(olyan tudok ahol 3000-4000Ft)
Győrbe 700-800 Ft ért lenne,de csak ezért nem megyek le és 1600Ft ért postázzák..
Keihin fcr-hez van komplett sorom alapjárati és fő fúvókából is de mikuni nincs egy db se.
900 km el. De olyan gazdája volt hogy le a kalappal előtte.
Találtam még 1 -et ez 10 km-re van tőlem
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-20919334/
Te újan vetted a mocit?
az enyémbe meg 6500 van és amikor megnéztük a szelephézagot egy kipufogó szelep már határon van. pedig volt olajcsere, meg vigyázok rá amennyire lehet. Nyilván nem bent áll a garázsba és kap is rendesen, de szervizet is mindig alaposan. Nekem azt mondták a régebbiek jobban bírják mint az újabbak.
Nekem 28000-nél át volt nézve a vezérlés, előtte még a szelepdekli sem volt levéve. Minden gyári értéken belül volt. Képek vannak róla az adatlapomon.
Szerintem jobban jársz ha veszel egy jó állapotút aminek bontatlan a blokkja. Meg azért 30000 körtyékén nehogy már bele kelljen nyúlni egy DRZ-be, mert akkor az már nagyon sokat kapott...
Hát azt hogy mi lett cserélve, mennyit ment, hogy volt összetörve csak az előző tulajok tudnák megmondani.
Hát ez azért erősen függ az áttételezéstől is, meg nem mind1 hogy 45kg-os vagy 140kg-os a pilóta!
ja és még1 infó: a DRZ S-nek megfelelő állapotban 1-esben gázra keró, és kettesben is emelgetnie kell az elejét. Ha nem teszi akkor széjjel van kopva, mint most az enyém volt.
na akkor a kéknek így mindjárt reális az ára.
figyelj, azon a sárgán utángyártott Blackbird idomszett van, tehát valamilyen okból már nem a gyári, és ahogy látom az se a legmakulátlanabb állapotban. Ha 8000 lenne benne még csillogni-villognia kéne. Mi van akkor pl. ha úgy estek a motorral, h gyári kijelző széttört, idomszett ugyanúgy, fejidommal egyetemben, és vettek rá egy új S műszerfalat, és azóta ment 8000-et? magyar használtpiac annyira zsákbamacska, én is jól beszoptam. Szerintem akkor vedd meg, ha el tudsz mellé különíteni kb. 150ezret egy komplett generálra, és ha úgy döntesz, hogy megveszed, akkor egyből szerelőhöz, hogy húzza szét a blokkot és nézze meg mi a helyzet belülről. és utána számolj be itt a fórumon mindenképp, hogy mennyi jött be a tippmixemből
Helló!
Hát megkellene nézni a sárgát, lehet áron alúl számolta be vagy kitudja, lehet h. jó, lehet hogy nem, a km sztem is kevés, am. nagybáttyám újan vette az autóját, 5 éves lesz és 3500km van benne. Utánnanéztem, a kékbe 79000km van
ma halottam a rádioban , valakik megrongáltak agy motoros emlékhelyet , tud valaki valami konkrétumot?
szia mennyi?FT képet tudnál küldeni?köszi!