Igen Mikuni karbis hát aszem vagy 155 vagy 160-as van benne már 2éve kinylódtam vele nem nagyon emlékszem rá
Amúgy CRD leömlő meg Xracing kipuff van fent +Twinair szűrő
A kartergáz csövet kikötöttem a légszűrőházból
ja+a szűrőház kivan nyitva fent is+oldalt is
Amúgy 1 fcr karbi kéne+2vezérműtengely és +faszább lenne
Az elektronikával nem tudom mit lehetne kezdeni.
Fogyasztást nem néztem nem is érdekel
Nekem nem sm van hanem s. 14/41-es áttétellel nekem is szépen jön kerékre 1-ben könnyed gyorsításnál is, de 2-ben már nem. Úgyhogy ha neked igen, akkor szerintem is egy igen erős paripád van, bár lehet egy kis kuplunggal nekem is feljönne de ilyesminek nem vagyok híve. Viszont szoktam két személlyel is használni és oda is kell a rövidebb áttétel szerintem mert fürgébb. Ennél rövidebbet nem használnék, mert így is elég sokat pörög a motor 90-es utazónál legalábbis érzésre és mivel főleg aszfalton használom kell a tempó, hogy ne lökjenek le az útról a teherautók meg a buszok.A végét így még nem próbáltam ki de 130-at már mentem vele, szóval nem lehet sokkal lassabb mint gyári áttétellel viszont elevenebb és a legolcsóbb tuning, mert 3000Ft a lánckerék és láncot sem kell cserélni hozzá.Szóval egy próbát megért és bevált nekem.
Köszi az infót. Sajna kell félreraknom lóvét fősuli befizetésére, így most sok lenne az ár... Vagy lesz olcsóbban, vagy ősz környékén ruházok be, nehogy ne maradjon lóvé gurulni... de köszi!
Szia Edem!
A gyári kerekeknek a kerék agya teljesen egyforma csak a ráf és a küllők mérete más, vagyis az sm tárcsa paszol a cros kerékre elől is hátul is, szerintem nem szabad az erősebb sm féket elrontani jól jön az terepen is egyszerűen át kell csavarozni a cros kerékre, ha sűrűn cserélgeted a kereket célszerű egy sm méretű féktárcsa garnitúrát beszerezni.
Mellesleg van egy garnitúra használaton kívüli gyári kerék szettem, endúró gumikkal, féktárcsák nélkül 85000-ért a tiéd lehet, hibátlan álapotú 44-es eredeti lánckerékkel.
Féktárcsákkal együtt ha az is kell akkor 90000
az ár nem alku képes.
Üdv.
Én még mindig a gyári SM 15-41 használom de 18 colos felnivel kicsit hosszúnak találom.Épp ma vettem RK SXO láncot, és CHT fogaskerekeket 14-41.Ha fölrakom majd el mondom, mit tapasztalok
Valaki használ ilyen fogaskerekeket jók?:))
Remélem hogy az Sm fékeket áttették a S agyra, mert akkor pikk pakk a csere és elég enduro szettet vennem lánckerékkel tárcsával.
Áttételed? Sorry, csak kiváncsi vagyok mit használ a többség
Köszi!
Nekem az SM-be S felnik vannak, a fékek maradtak az eredeti SM (nyereg,tárcsák) de nem tudom átfűztek az SM agyra az S felniket, vagy csak a S felnikre át rakták a SM tárcsákat es ugy bele? Azon mindig filózok én is mióta meg vettem:))
Értem. Tehát ha veszek gyári szettet, akkor a két kerék méretpontosan becuppanik az én SM tengelyével? és cross kerékre nem megy rá az SM tárcsa? mert akkor gondolom fékkel se kellene variálni.
Valakinek jó áron eladó cross szettje?
Köszi midnenkinek!
Még egy kérdés: milyen áttéttel használjátok a 40 lovas gépetek SM-ként és krosszal?
Azért a 2-ben +kell küzdeni vele hogy kuplung nélkül jöjjön de rálehet érezni