Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De létezik egy olyan megoldás is hogy villát cserélsz. és akkor nem kell tárcsát
Dehogynem lehet belerakni, sőt azt a legegyszerübb mert egy az egybe belemegy. Nekem is az van benn
Első tárcsa cserés a hátsó abba nem vagyok biztos de szentem az is és akkor belemegy. Ha 20mm vagy kisebb a tengely. De nem létezik hogy különböző a kettőbe. Van itt a fórumon aki úgy használja az sm ét cross szettel. csak a kmlehajtással van baj mert az órája 17 collal számol és nem mutat jót. nekem ktm crossszett van az is jó bele
nem létezik hogy enduroba nem lehet berakni az sm szettet. sm be is belemegy az sé.
Most mennyi km van a Tiedbe,volt valami baja?
igen,oljcsere is 2007 be volt rajta utoljára 1000km nél.
Most indulok haza és kap egy kis Motorex cross power 10w60 at,mert megérdemli / remélem!
Akkor nem sokat használta az előző tulaj... Én a tavalyi szezonba mentem vele 16000-et.
Felrakom rá a kézvédőket tükröket stb és rakok fel képet.
Hitelátvállalással vettem 0FT ért
A régi gazi befizete eddig a motor felét én meg folytatom.
3954km van most benne és 2007-es
Hello!
Próbáltad? túl kicsi volt a szélessége vagy mi volt a problem?
Majd dobhatnál fel képet az új szerzeményről! Ha megkérdezhetem mennyiért sikerült hozzájutnod?
Megmondosz őszintén még nem néztem, kb 3 órája van meg a motor.
A tükröket, meg ilyesmit amiket le karok cserélni rajta már múlt héten megvettem ,ma este felrakok rá amit tudok
Nálam forditott a helyzet
Én sm kereket akarok DRZ-be.
Mídőn ma kiderült a gyári DRZsm kerekek nem jók a DRZ enduróhoz
Ez csöcs!
De ha valakit nem zavar természetesen át lehet fordítani.
Át lehet. Csak ha jól megnézed téglalap alakú a tükör, meg a hátulján a Napolex feliratból is egyértelműen kiderül, hogy melyik oldalra való.
Nekem ez bal oldalon volt,de ezeket nem lehet átfordítani,mint a normál tükröket?
Hali! Neked jobbos vagy balos az a tükör? Am nekem is van egy jobbos eladó! :)
grat!udv
Ja, ha kell valakinek 1db Dr-z gyári tükör eladó 2500Ft ért
Még egy kérdés: Gyári Sm-be gyári enduro kerék minden átalakítás nélkül belemegy?
Mármint ha veszek egy szettet crossáttétellel, lánccal, gondolom az első tárcsa cserés vagy ahhoz kell átalakító?!

A hátsó tengelyek és hátsó fék minden gond nélkül belemegy, vagy módosítást igényel?
PLS help!
Na végre megérkezett a motorom is és Trobee jóvoltából a hűtővédő is!
Mostantól hivatalosan is dr-z tulaj vagyok!
Sziasztok!

Cseréltem gyertyát a gépben, meg áttételt 15-41ről módosítottam 13-41.

Hát nemtom... nyomaték elveszett, középtartományban jobb, de nem jó semmire.
Használ valaki 13-44 vagy más verziót supermotón? Elég a gyári lánc hossza?
vagy 14-41 a tuti?

Üdv: Edem
Hello! Én Salgótarján környékén lakom, de postázni is tudom ha úgy megfelel...
Helló!az enyémbe is prox hajtókar van és megette a csapszeget meg a gyáriba perselyes a hajtókar de ez csak az én tapasztalatom.Ha lehet 1 személyes véleményem a lenkeréknél vagyis a gyújtás résznél a csavarokat érdemes kicserélni acélra mert a gyári csavarok nem bírják sokáig és szétbasszák a tekercset ha már szét van szedve ésdemes kicseréltetni mert 80 ezer az alkatrész.
Várom Tábori bácsi véleményét,hogy anyagfáradás volt-,vagy a tűgörgőskosár tört szét,vagy kenési elégtelenség... Viszont azt nem értem,hogy ehette meg az olajszivattyú a darabkákat. Mi Wössner dugót vettünk,+prox hajtókart.
A szimmering belsejéből azt a szart ki tudod venni fogóval,esztergáltass egy olyat.Plusz szimmeringcsere.Vigyázz az "O" gyűrűre.