Szeva!Én szentesi vagyok,már több mint egy éve boldog DRZ tulaj!Az enyém tutira nem makulátlan,de az egy év alatt nem jött ki rajta semmi nagyon gázos!Használtam sárba enduroként és aszfalton supermotoként!Mivel kopott a gumim nemnagyon kapkodja magát kerora,de 2-3 ba kirugja a farát hirtelen gázra!Olajat csipegeti de csak a motul 300-at,most bel ray van benne,sokat még nem ment de sokkal jobb a motulnál!Én 5-10 liter per százon jövök ki vele,csuklomtol függ Tutira pereceltek is vele,mert látszik rajta,de ha proba után nem huz semmere a kormányütközök épek a dekni nem repedt.akkor nagy baj nem lehet!Sokat kibirnak ezek a gépek!Az igaz hogy amit kinéztél gyanusan olcso,de lehet szerencséd is Ha van valami kérdésed irj!Fontold meg!
még én se tudom pontosan össze vissza mentünk Dobogokö 3ashatár hegy meg itt budapsten randaliroztunk
véletlen nem ismered Fótrol Lacit akkienk Drz-éje volt most meg egy KTM-et hajt
vagy nem voltunk fen együt a Lepencei parkoloba körözgetni ?
Bocs hogy mondom de tapasztalatbol mondom hogy kár több 10,000ft ki adni yoshimura,akropovic kipufra mert csak pénz kidobás. egy olcsó pofás kipuf is megteszi.
szia esetleg nem csatlakoztok egy esti csapatáshoz szombaton
jó sok a ktm legalább erösitenék a suzuki vonalat
voltam velök elözöhéten pénteken kb 10-13 voltunk és nagyon bitang remélem engedi a idö járás is mert menni kéne .lennénk jó sokan ha esetleg érdekel akkor meg irom pontosan a találkozot de olyan este 6-7 tályba lenne nagyábol
Heló.
Van itt valaki aki most szombaton eljönne motorozni természetesen Drz-vel:) úticél nincs de gondoltam Visegrád Mátra Galyatetö.
Igazából mindegy csak menyünk indulás pest környéke ki jön?
ja meg hogy vannak rajta kisebb karcok ,a blokk csavarjain nem látszik hogy hozzányúltak volna, nem kókányolt, meg ilyeneket. Annyit mondott h. nem első gazdija ezért az előéletéről nem sokat tud.
Beszéltem vele, egy autóba számította be, 8000 km van az órában, gumi kopott, az idomról nem szólt h. utángyártott lenne. Am minden működik rajta. Szervízekről nem beszélt
tulajt felhívtad már? hirdetésben egy gramm leírás nincs a motorról, kérdezd meg, hogy miért van rajta utángyártott idomszett, hány km van benne, kinél, milyen időközönként szervizelte, van-e szervizkönyv, hanyadik tulaja a motornak, vannak-e információi az előző tulajokról, h. ki hogy mennyit használta, gyári cuccok megvannak-e hozzá.. ezeket érdeklődd meg, mielőtt elmész, ad egy alapképet a motorról.
OK, köszi mindenkinek, az a gond hogy nincs olyan aki ért hozzá, haveroknak is 2t van . Szeged környékén nincs valaki hozzáértő? Ha esetleg mennék megnézni segíthetne átvizsgálni.
szia, felőlem oké, úgyse mentem még más drzssel, meg úgyis bejáratás lesz mindkettőnknek legalább tudjuk tartani a tempót bár elég lesz megállni igyis nekem
elméssz, meghallgatod a blokk hangját (nem csörög-csattog, szépen jár) megnézed működik-e rajta minden, sebességet veszi-e rendesen. Többet nem tudsz tenni mert a belselyébe úgysem látsz bele, amit meg a tulaj mond az NEM feltétlenül igaz! A motor esztétikai állapota tükrözi a gazdálya igényességét és hozzáértését! amit úgyis csak akkor tudod leszűrni ha szabad szemmel (és nem kép alapján) nézed meg a motort, hogy van-e rajta valamiféle sufnituning vagy taknyolás. (ha elméssz megnézni egy DR-Z -t, nemárt szemügyrevenni a kuplungház állapotát mert egy esetleges lánc leesés alkalmával nagyon könnyen megtud sérülni, esetleg ki is lyukad)
Sok sikert!
Hááááát hallod, ez gyanúsan olcsó. Ennek valami baja van, mert ennyi pénzért szerintem nincs tökéletes állapotú rendszámos DRZ.
Nézd meg az oldaldekniket, h nincs-e rajtuk repedés, javítás. Nézd meg, hogy nem szivárog-e valahol olaj. Nézzél olajszintet. Hallgasd meg, hogy nem csörög v zörög-e a blokk. Nézd meg a hűtők állapotát. De az a legegyszerűbb, ha viszel magaddal egy hozzáértő szerelőt, aki már szerelt DRZ-t. Mindenesetre nagyon gyanús. Figyu én 620-ért vettem márciusban SM szettel 2001-es S-t, és most tartok 800ezernél, mert sorra jöttek ki a hibák. Vagy ha megveszed, akkor különíts el mellé kb 100-200 ezret felújításra vésztartaléknak.
Helló!
MOst tervezek venni egy DRZ 400-ast és az érdekelne vásárláskor mire kell odafigyelni ezeknél? Mert ezeket a 4t- ket nem nagyon ismerem, eddig inkább 2 t motorjaim voltak. Minden infót szivesen fogadok nem csak a blokkról hanem a váz fékek telókról meg mire érdemes figyelni stb is. És előre is köszönöm!
Ezt nézegettem: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
'hidegen hamarabb éri el'-t akartál írni,gondolom:)
A következő mondatod szerint.
És pont ezért kell, amit írsz a második mondatodban,a 10w olaj a 15w helyett!
"Azt am tudtad hogy (szintén egy teszt volt) minden egyes hidegindításkor kb. annyit kopik a motor, mintha 200kmmentél volna vele üzem meleg állapotban."
Tudtam! És pont ezért lényeges az olaj viszkozitása hidegindításkor!
most néztem zsir