Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, sajna mindig a pénz....
Úgy voltam vele, hogy nem akartam már használtat venni, mert nem vagyok két lábon járó endoszkóp, aki belelát a motor belébe vagy végbelébe (kipuffon keresztül)........... hogy hol van a kaki.....
No meg a Suzi szalonban ismertük az értékesítő srácot anno, és olyan kedvezményt adott az újra (2 db S), hogy elsőre nem kaptunk levegőt. A céges kávé aztán segített orvosolni az egészségügyi problémát. Persze van olyan tulaj pl. baráti körben, akitől simán vennék használtat, mert nagyon ért hozzá, de van olyan is, akitől biciklit sem vennék fakerékkel Egyéntől függ, meg lutri valamilyen szinten.

KI JÖN MÉG DONOVALIBA?
JÚL 24-25 VAGY JÚL 31-AUG 1.
FOGYNAK A JEGYEK
Az igaz hogy jobban áramlik, csak éppen hidegen később éri el a tiszta folyadéksúrlódás állapotát (vagy el sem éri). Azt am tudtad hogy (szintén egy teszt volt) minden egyes hidegindításkor kb. annyit kopik a motor, mintha 200km (bár ez csak egy irányérték amit sok minden befolyásolhat) mentél volna vele üzem meleg állapotban. Mert ugye hidegen lazábbak a motor illesztései. Az ilyen nagyobb egyhengeresekbe hidd el, hogy jobb a 15W, 20W lásd DR 600. Csak tapasztalatból mondom.
Annyi,hogy a 10w50 nagyobb hőmérsékletig tartja meg a viszkozitását.
Ugy állítsd le a motort, hogy elzárod a benzincsapot,és megvárod amig elfogysztja az összes benzint a karbiból és leáll.
Amikor két hét múlva indítani akarod nyitsd ki a csapot és indulni fog!
ez igaz. és mi a különbség a 10W40 és 10W50 között?
Hi! Van egy Beta M4-esem Suzuki Dr 350-es blokkal meg a hozzá tartozó karbival (teljesen ugyan az mint a Suzukin). Az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy áll 2 hetet és nem akar indulni csak nagy küszködés árán, illetve ha oldalra döntöm akkor kifolyik a túlfolyón egy kis benzin és utána általában már könnyebben indul. Viszont ha 2 hétnél kevesebbet áll akkor pöccre indul. Ilyenkor megszívja magát a karbi vagy mi? (ha elzárom a benzincsapot se sokat javul a helyzet) Valaki találkozott már hasonlóval?
"Ugyan olyan hőmérsékleten mindkét olaj ugyan olyan viszkozitású"
Na ezt nem jól írtam,helyesen úgy van,hogy üzem meleg állapotban mindkét olaj ugyan olyan viszkozitású.
Ugyan ezek az irányelvek motoroknál is!
Tehát attól,hogy valaki 15W50-es olajat választ 10W50 helyett,attól nem lesz jobb a motornak,sőt!
Ugyan olyan hőmérsékleten mindkét olaj ugyan olyan viszkozitású,a különbség a hidegindításnál van,mégpedig nem kicsi.A 10W50-es olaj hideg állapotban jobban áramlik a furatokban,ezáltal jobb a kenőképessége.
az tény, hogy elég érdekes, de a cikkben autókról volt szó. kíváncsi lennék egy ugyanilyenre, motorokat tárgyalva is. valaki?
Sziasztok!valaki tudja hogy mikor lesz látható a Suzuki 1. futama a neten valahol?
köszi,ezt kipróbálom!
köszi
Szia!
Látom megint olaj a téma. Van itt egy link,amit nemrég egy fórumtárs rakott ide fel............nagyon tanulságos,érdemes végigolvasni!
A lényeg,hogy az olajnyomás nem egyenlő a kenéssel!
http://www.mazda-auto.hu/motor...
Inkább a 15W-50-eset használd bele nyáron főleg!
hát nem az igazit, mert ezt még az előző szerelőm rakta bele, Agip City 10w40. most ha kész lesz tuti lecserélem, Motul 10W50 félszintetikus szerinted jó lenne bele?
mindenesetre mielőtt elhozom mindenképpen megnézetem a szerelővel az olajnyomást, bár lehet nem is kell neki külön mondani, hanem magától megnézte már. amikor elhozom, és beszélek vele személyesen, majd pontosítok minden alább leírt infót
Pontosan milyen olajat használtál bele?
az a baj, hogy nem tudom mikortól kezdte enni az olajat, mert mint kiderült az előző tulaj nagy kamugép volt, és azt se kellett volna neki elhinni amit kérdezett, ráadásul nem is értett a motorhoz, de ugyanakkor szerelőhöz se vitte. én eddig összesen 500km-t mentem vele, 400km után megnéztem az olajszintet, nem ért bele a pálca, ezért utántöltöttem, és 2,3dl belement. Ekkor volt maxon a szint, 100km múlva néztem megint, és akkor már csak a min. és max. között félúton volt...
Hát, ha ilyen hirtelen kezdte el enni az olajat, akkor valami nagyon gyorsan kophatott el benne. Ezért gondoltam kenési elégtelenségre. Az tény, hogy legalább egy kontroll lámpát tehetett volna rá a gyár...
én se, meg nem is nagyon értek hozzá, ezért lehet, hogy én hallottam valamit félre a telefonban de valamit ilyet magyarázott, hogy az egyik szelepnél nem lehetett beállítani a hézagot, mert vmit cserélni kellett.
ha elmegy az olajnyomás azt miből látom? egyébként nem hiszem, h elment volna, mert amikor utántöltögettem olajat, akkor 3 perc járatás 3 perc állás után jó volt a szint, meg amikor bemelegedett rendesen, akkor még feljebb ment a pálcán, ahogy kell. csak hamar megette..
", szelepfedél-csere az egyik szelepen, " Ezt konkrétan, hogy tudja kivitelezni? Ilyenről még nem hallottam...
Szerintem az hogy egyik percről a másikra lett ilyen, nem az előző tulajokon múlott. Nem lehet, hogy elment az olajnyomásod? Olajszivattyúval semmi gond nincs?
Csak a Suzuki nem = KTM. Egy jó Suzukit nem kell piszkálni!
szia nekem van leo vince ha érdekel szólj.