Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól látom mentek szombaton valamerre motorozni?:))
Csatlakozhatok én is?
Tudom, hogy nem teljesen DRZ kérdés, de ha jól tudom NSR kerekek vannak a motoromban. Eltörte a lánctányérban lévő csavarokat és amit az esztergányos csinál, egy hétig bírta. Hol tudok venni esetleg jobb minőségűt, esetleg gyárit? Hondánál próbálkoztam, de az NSR 250-est nem ismeri a rendszerük, ezért nem tudnak gyárit cikkszám hiányában rendelni.....
Jó Estét!
Kicsit átgyúrtam a kartervédőt!
Esetleg,ha valakit érdekel.
Vasárnap-Bakonynána XC 5órás,ott találkozhatunk.


Hogy 1 motor menyit volt használva,arról árulkodnak (lábtartók,fék-kuplung karok) is.
na de ez nem a népautó.hu úgyhogy abbahagyom a sírást
a miénk új kora óta eszi, a Shellt főleg ez Passatbetegség, aszonták a szervízben emiatt ne aggódjunk, van más bőven ami miatt lehet, lassan megint garanciális lesz a blokk annyi minden ki lett benne cserélve az utóbbi 1 évben.. pedig nincsen széjjelhajtva
na de gázra? volt nekem simsonom nem csapol be
nekünk is van passatunk abba félmilió km van. Már eszi az olajat. Nem sok magyar gázolaj volt benne. pdtdi az is. De gondolom félmillió után mind enni fogja az olajat, mert szarrákopik a motor.
1 jó SIMSON is tud ilyet
nekünk 6-os Passat dízelbe még az átlag magyar gázolaj se jó, öntözni kell adalékkal, mert PD-elem 150ezernél kiment mind a 4
nyugaton meg elmennek 300ezret bontás nélkül. Na e van, azért kérdeztem, hogy locsoljak-e én is vmi adalékot az ukránhoz, vagy jó az úgy simán is, ha szép tiszta. Maj kipróbálom így is meg úgy is, és leírom a tapasztalatokat
én a tsr emmel mindíg ukrán benyával jártam sose volt semmi baja. drzbe is raktam már nem tapasztaltam hogy szarabb lenne. Sokan mondják hogy elbassza a kocsit. Nekünk minden kocsink azzal ment magyart nem sokat látott sose volt semmi bajuk
Mo.-n csak OMW kúton van még mindig rendes minőségi, osztrák benzin, apa mondta, a többi mind Mol, akármi van ráírva
meg a DRZ végülis nem versenygép, meg ismerőstől venném, szóval még arra is van garancia, hogy ő nem vizezi fel nekem. egy próbát megér, azárt nem mindegy, hogy 347 egy liter, vagy 280
ja és tegyem hozzá láttam már shell kúton ukrán kamionból üzemanyagot tölteni azokba a batárnagy földalatti tartályokba.
Ha normális helyről szerzed a benzint semmit nem ártasz vele. Ez igazából onnan származik hogy sok helyen lehet venni háztól benzin/gázolajat. Rendes kútfej van az udvarban mint itt a benzinkúton. Na azokat szokták higitani minden szarral. Menj át nézd meg ott is van porsche terepjáró meg passat, phateon. Szerinted azzal átjönnek ide tankolni?
Hát ja az ülés nem gyári..... Am lehet h. nem rosz ez. Am. kb mennyi az ülésmagassága ennek a gépnek?
nekem az lenne a kérdésem, hogy benzinhez oktánszámnövelőt használ/használt már valaki? pl. jobb minőségű ukránt felturbózom vele azzal mennyit ártok a motornak? ilyen benzinárak mellett csak kihasználnám már, hogy Szabolcsban élek, ha van rá mód
alacsony emberek szoktak ilyet csináltatni, hogy leérjen a lábuk, láttam már sok motoron
Szerintetek mennyit dob egy S-en ha már van rajt egy Leo Vince slip on dob, és még vennék rá K & N sportlégszűrűt és DynoJet kit-et?
Milyen ülés van azon a motoron?
1 kérdés tőlem!A suzuki DR-z 400e '04' mennyit eszik 100-on, ha nem hajtom tul csak lazán endurozok?Előre is köszi,Majd teszek fel képeket az új mocimról
na ja viszonyítás kérdése de szerintem érik szépen lassan a dugócsere
nekem 1000 alatt megevett annyit mielött beszart... szóval az még jó ahhoz képest
3000km alatt nem sok a 4,5dl?
bubu91
én 1éve 480000-ért vettem a 2002-es S-t. papírokkal. láncszett és hátsó gumi cserés volt ezért volt ennyi. meg 36000km volt benne.
1 éve hajtom és eddig semmi baja. motul 7100, 10w60-as full szintetikus olaj van bent, a 3000km alatt 4.5 dl-t kellett csak utánna tölteni.
Szóval nem biztos hogy azért annyi az ára mert rossz.