Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok keresek sport kipufogot drz-s re köszi
szia.sütő lászló 2117 isaszeg mátyás király u 61 köszi
Egy 6-7 éves motorba, ha csak évente 5000km-ert mennek ami ugye nagyon kevés, akkor is minimum 30000 van benne. Ha ésszerűen gondolkozol...
Szia!
Konkrétan mi baja volt a motorodnak ami miatt szét kellett bontani? Ette az olajat, füstölt, hidegen/melegen nehezen indult...?
nekem is érdekes, de ez van, szétszedte, azt mondta, majd megmutatja, milyen szinten el van kopva a dugó.. azt viszont, hogy hány km van benne, senki meg nem mondja, mert leveleztem azzal a fickóval, akitől az vette, akitől én vettem. Ő rakta rá a bicikliórát az SM-szett mellé, de már akkor nem működött a gyári óra. És ezt a bicajórát valszeg az előző tulaj lenullázta. Az elmondottak alapján saccperkb. 30 és 40 ezer között lehet valahol. Hülye fejjel nagyon beleszaladtam ebbe a vásárlásba, de most már legalább tudom, hogy ami szükséges volt, az ki van cserélve, és innentől csak rajtam múlik, hogy mennyire lesz tartós, és nem az előző tulaj hanyagságán..
köszi a segítséget! megoldódott a probléma!:)
Szia!
Akkor viszont azt nem értem,hogy nemrég még azt írtad,hogy a tekercs újrahúzása+jeladó csere előtt nem volt semmi baja a motornak,simán 1kerekeztél vele,és erős volt. Akkor ezek után hirtelen elkopott a dugattyú Mennyi km van a motorban?
Nem kötekedni akarok,csak érdekes
Igen voltunk. 2500 Ft egy délután ha saját motorral akarsz menni. Lehet gokartot bérelni is, de én nem tervezem. Itt van kint árlista:
http://www.swgokart.hu/
Rövidek az egyenesek, hátul a hosszúban meg gumik voltak kirakva amiket kerülgetni kellett, de nekem így csak jobban tetszett.
beszéltem a szerelőmmel, megvan mi volt a baja a DRZ-mnek. Dugócsere, vezérműlánc-csere, szelepfedél-csere az egyik szelepen, és hézagolás.. csak ennyi tanulság: ettől a pillanattól kezdve kizárólag szervízkönyves, új korától leinformálható használtmotort veszek, mert amennyit spóroltam a vételáron, annyit rá kellett költenem felújításra.. 620-ért vettem a motort, jelenleg gumikkal, meg az eddigi szervizzel már 800 felett vagyok. A jó oldala egyedül annyi, hogy innentől kb olyan a motor, mintha új lenne, és tudom, az én odafigyelésemmel még sok 10ezer km-en keresztül lesz baleset- és hibamentesen a társam, remélhetőleg
Hali.
Voltatok már ott?
üdv.
Akkor az S-nek és az SM-nek különböző a kilométerórája?
Ez igen megvan a magassági kormány ?
hogy lehet kompenzációt állítani?
Valami okosságot jó lenne kitalálni erre a Vákum vezérelt kissé +bonyolított karbicsekre
Az biztos hogy ha 1 FCR felkerülne sokat dubna de ami késik az nem múlik Csak hát drága itt 68ezerért hirdetnek
Nekem kb 30-ezret érne +

Valaki +tudná mondani mit szabályoz a pillangószelepnél az a kis poti?
Talán előgyújtást!? Vagy mit? Az amúgy az állítható ha jól néztem

Az E-nek biztos más az előgyújtása...
a kompenzáció csak a napi számlálóra vonatkozik! gondolhattak volna rá rendesen, hogy vonatkozzon már mindenre...
semmit:(
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani, hogy S-nél az enduró kereket kicserélem sm-re és a kilométerórán a kompenzációt 80%-ra állítom akkor a helyes sebességet fogja mutatni a kilométeróra?
Azt észrevettem, hogy a napiszámláló és kilométerszámláló között 20% eltérés van!
angol nyelven van, ha érdekel
Kedden délután kettő körül megyünk Kiskunlacházára a gokart pályára motorozni egy jót. Ha van kedve valakinek jönni akkor a pályán is találkozhatunk, vagy mehetünk együtt is. Mi Pestről és Érdről fogunk indulni. Szerintem jó móka lesz, gyertek!
köszi és jelent vmi kis plusz lovacskákat?
Megtaláltam mitől lett kb 20 lóerős a motorom...
A karbi alján van egy szelep,na ezt tegnap ki akartam kötni..de nem jött ki a helyéről csak félig /gondolom a másik oldalról van ott még valami amihez csatlakozik.../ ezért visszadugtam.
Ekkor megváltozhatott az alaphelyzete és folyamatosan kis gáznak megfelelően tartotta a nyomást a karbi tetejébe,ezért max fél gázzal tudtam menni utána nem csinált semmit.
Sajnos nem tudtam helyrerakni a szelep tengelyét,de lekötöttem így most megy rendesen, engedi kipörögni a motort!
Tanulság ne piszkáld amihez nem értesz!
Ha kiveszi az ember a pairt, kell gyártani egy lemezt a hengerfej és a pair csatalakozó helyének lezárására . Valamit a karburátorra menő vákum,csövet is le kell zárni,ennyi!
Amúgy h lehet azt lekötni? Nem néztem még soha közelebbről, de a csövek hova mennek? És csak le kell őket kötni vagy le is kell dugózni? Köszi
Az biztos nem én +vétel után már dobtam is le róla
A sárvédőt a Power City -ben vettem de bármilyen Suzuki szalonban lehet venni, igaz az ára az húzós 11500 Ft.
Van sárga ill. fekete színben.