Hali, ma itt karbantartás volt :D
jó sokra haladtam, tankom alján a csap kipucolva, kormánycsapágy átzsírozva, semmi baja nem volt, szerencsére, meg a kipufogóm lefestve.
Amúgy szerintetek mi pénzt érhet meg ez a hóm-méd dob? Elég szép hangja van vele.
Halihóóó!
Mi történt ferihegyen? Bontják a pályát, vagy mi?
Voltunk kint és se ugró se semmi. Érdekes feliratokat találtunk...
Mindjárt megkeresem a képeket
Üdv.! Nem érdekel véletlenül valakit egy gyáris DRZ csomagtartó? S-re vagy Sm-re egyaránt felszerelhető... 7000Ft lenne az ára. Elérhetőség az adatlapomon vagy az alábbi számon 06203334492. Dobok egy képet is róla.
Hi,
Motorex-szel és Silkolene-nel jó tapasztalatom volt, Castrollal kevésbé. Többek tapasztalata, hogy a híg piros full synt löttyöket nem annyira kedveli a DRZ. A Motorex - bár fully synthetic - jó választás lehet, mert kicsit sűrűbb - elvileg nem eszi. És meg lehet próbálni a minőségi félszint / ásványi alapú olajakat is. Kicsit utánaolvastam a témának a neten, és úgy tűnik, hogy a "piros" full synt olajak igazából a versenygépekhez és a négyhengeres speed gépekhez vannak fejlesztve.
nekem most lesz szétszedve, már szerelőnél van, hogy kiderüljön dugócserés-e, mert minden jel arra mutat.. úgy emlékszem a fickó 47-et mondott a nagykompressziós Wiseco dugóra, meg kell nekem is ugye tömítés, meg azt mondta, ha szerencsém van akkor hajtókart még nem kell cserélni
Köszi az infókat ma körbetelefonáltam fél Magyarországot árajánlatért a legolcsóbb a prox lenne 37000 de annyi rémhírt hallottam róla hogy inkább 42000 ért maradt a gyári.Haverod is ebben a cipőben jár véletlen nem tudod hogy mitől lett gáz a motorral hogy ez után odafigyeljek 8 tankonként cseréltem az olajat minden 2. cserénél olajszűrőt 5100 15w50 motul olajat raktam bele bár az olajpumpám nem szart be hogy lekopogjam csak dugó és csapágy kínja lett.
Mi ezt most jártuk körül,szinte mindenütt ugyanannyi. Hajtókarszett 39900,Tábori teszi rendbe,dugószett 44000, (440-es) Debrecenben vagy 15-ért hüvelyezik.8db csapágy 25000(FAG).Hengerfejtömítést gyártatunk,olajszivattyú vagy 35000.Eddig itt áll a haverom mutatványa
Amiket leírtál szerintem mind kell.
Én személy szerint védőfelszerelés nélkül egy métert nem megyek sem terepen, sem aszfalton. Nem megyek állat módjára, de nagyot esni elég egyszer is, és ki tudja mi lenne a vége, ha az ember a klasszikus póló-gatya-strandpapucs stílust követné... A lényeg: nagyon irritáló pl. a protektoring és kabát + csizma 35 fokos melegben, de a tolószék még jobban irritál - na jó ez morbid volt. Ezért van két kabátom - egy vastagabb cordura hűvös időre és egy vékony vászon nyárra, de a p.ing mindig rajtam van. Sőt, van hogy csak egy bringás póló van rajtam (elvezeti az izzadságot) + a védőing + cordura gatya + csizma. Szóval csak normális felszerelésben húzd a gázt...
Hali , nem vágom annyira az elektromos részét, de ha leírod mit mérjek, azt megköszönném!
Az akksim és önindítóm rendben van, mert töltőről fel lett töltve az akksi, és első tekerésre beindult, hallatszott, h könnyedén viszi. Amúgy meg már egy féléve szenvedés van, ha eldőlök vele, akkor 3-4 tekerés aztán annyi, leis merül egyből.
Igen van benne hát, váll, könyök protektor, kivehető béléses. 15-ért vettem a motorkiállításon. Előtte is gondolkodtam rajta, de ennyiért azonnal megvettem. Hátul hozzá lehet cipzárazni gatyát, amit már 1000x megbántam, hogy nem vettem meg hozzá. Szerintem csak közúton jó terepen tuti meg lehet benne dögleni
jó sokra haladtam, tankom alján a csap kipucolva, kormánycsapágy átzsírozva, semmi baja nem volt, szerencsére, meg a kipufogóm lefestve.
Amúgy szerintetek mi pénzt érhet meg ez a hóm-méd dob? Elég szép hangja van vele.