enduro kereket szeretnék télre mindenképp, nyáron már semmi nem lesz belőle...
a karbit hozzá állította a szerelő, kipufogó meg amúgyis nyitott
lehetne megspékelni vmi másik karbival + dynojet + nagyobb átmérőjű leömlő, de nem igen nyúlok már hozzá idén... nincs már rá keret max kinyitom a levegőszűrőt...
nekem 16ezer forintos RK van, gyűrű nélküli, gondolom azért volt ennyi mert szines, de még csak 1x feszítettem 3000km alatt... nekem bevált! lehet mondani h. nem használom terepen sokat, de akkor is kapja mert egykerekezésnél csak nyúzom
ez jópár dolgot fog még maga után vonni azért kipuf rendszer+karbi állitás+még kitudja mi
de biztos harapós lesz a gép
gondolom enduró kerék idén már nem lesz
ezért kikell venni
a karbit hozzá állította a szerelő, kipufogó meg amúgyis nyitott
lehetne megspékelni vmi másik karbival + dynojet + nagyobb átmérőjű leömlő, de nem igen nyúlok már hozzá idén... nincs már rá keret max kinyitom a levegőszűrőt...
de biztos harapós lesz a gép
gondolom enduró kerék idén már nem lesz
de 18ezerért DID lánc kicsit drága,O nélkül
ja és 1kérdés:hogy hogy 440es lesz a gép és nem a gyári 400ccm
oda fesziti be
igy nem tud elfordulni a külsö gumi