Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na Szebb jövőt srácok,majd jövöhéten is
látom te nem változol meg
én leszoktam takaritani mindig szinte,mert bemegy a sár meg homok
ezért kikell venni
enduro kereket szeretnék télre mindenképp, nyáron már semmi nem lesz belőle...
a karbit hozzá állította a szerelő, kipufogó meg amúgyis nyitott
lehetne megspékelni vmi másik karbival + dynojet + nagyobb átmérőjű leömlő, de nem igen nyúlok már hozzá idén... nincs már rá keret max kinyitom a levegőszűrőt...
érdekesen szerelhetek gumit,minek azt kivenni?
nekem 16ezer forintos RK van, gyűrű nélküli, gondolom azért volt ennyi mert szines, de még csak 1x feszítettem 3000km alatt... nekem bevált! lehet mondani h. nem használom terepen sokat, de akkor is kapja mert egykerekezésnél csak nyúzom
ez jópár dolgot fog még maga után vonni azért kipuf rendszer+karbi állitás+még kitudja mi
de biztos harapós lesz a gép
gondolom enduró kerék idén már nem lesz
kis motorokhoz pl nincs is O gyürüs lánc ha jól tudom,50+65+80ccm cross
de 18ezerért DID lánc kicsit drága,O nélkül
18 ezres gyűrű nélküli D.I.D Szinte minden menet után feszíteni kell.
pontosabban 435, csak felfele kerekítik
440

ja és 1kérdés:hogy hogy 440es lesz a gép és nem a gyári 400ccm
tessék (lancszett.hu-ról van)
az E böl nem spórolták ki kemény 5500ft ért vettem én
enyémben is van
nincsmit
ja íígy már értem...kösziiii
a külsö gumi szélsö peremét fogja bele a felni belsö peremébe
oda fesziti be
igy nem tud elfordulni a külsö gumi
eléggé tág szórás azért,RM már van 80asak évek óta
Akkor valaki még a működését magyarázza el lécci!
söt ha bibmause van akkor szerintem nem kell elfordulás gátló,hisz nincs ami elszakadjon
Amúgy egy pár nappal ezelőtt feltettem egy kérdést hogy az RM, RMZ hátsó láncvezetője megeggyezik a DRZ-vel nemtudja valaki ?
sokan lustaságból nem rakják vissza lehet,mert szar berakni otthoni szerelésnél