Minek az első kerékbe nekem eddig mielőtt beleraktam volna a vakszelepet az elsőt vagy 4-szer elforgatta leérkezésnél elcsavarta a belsőt hát érdekes mert hátra nemraktam és kb max 2-ször csavarta el 4 év alatt röviden ennyi az én tapasztalatom
melyik enduróban és crossmotorban nincs
DRZ S-en kivül versenymotorokban fix hogy van
de a helye benne van az S-be is(mert gondolom ugyanaz a felni mind az E-be)
nekem az utolsó 3láncom CZ O gyürüs volt
de az utolsó kettönél kb 1-1.5 év után szétment a középsö görgö 1láncszemen
pedig max 3000kmert mentem velük nyúlni viszont alig nyúlnak
ez a teljesitmény vesztés dolgot az MXtimeban olvastam anno
de ott is irták hogy inkább 125 2tnél vehetö észre különbség
de azt is csak másodpercben mérve köridönél
1biztos a gyürü nélküli nem áll össze mind a gyürüs és könnyeben mozog
ha nem jön be akkor veszek másikat,mielött még összebaszná a fogaskerekeket
eddig ok, de akkor utcán ahol nem is fog akkorát a gumi, akkor oda is kéne?
meg minek van az első kerékben is?
mert tegnap sikeresen kivágta a vakszelep a belsőm...
Vki elmagyarázná nekem légyszíves a vakszelep funkcióját?!
Nekem mindkét kerékben van és az vágta ki most hátul a belsőm, mi lenne ha nem lenne ott inkább? Tapasztalat? Köszi
Ja és most utcán hajtom a gépet.
Nekem a CZ ORM a (DRZ-nél "kicsit" erősebb) 625-ös KTM-en 13e km-t (ennek k.b 1/3-a terep, a többi SM) kibírt, tehát kb. 1 Ft/km-be került...mennyit is megy el egy 8-9000 Ft-os gyűrű nélküli cucc?
DRZ S-en kivül versenymotorokban fix hogy van
de a helye benne van az S-be is(mert gondolom ugyanaz a felni mind az E-be)
Mert van a motoron első fék is...
de az utolsó kettönél kb 1-1.5 év után szétment a középsö görgö 1láncszemen
pedig max 3000kmert mentem velük nyúlni viszont alig nyúlnak
rajtolást gyakoroltam
vagy bénán lett összeszerelve
és alácsipödött
de ott is irták hogy inkább 125 2tnél vehetö észre különbség
de azt is csak másodpercben mérve köridönél
1biztos a gyürü nélküli nem áll össze mind a gyürüs és könnyeben mozog
ha nem jön be akkor veszek másikat,mielött még összebaszná a fogaskerekeket
meg minek van az első kerékben is?
mert tegnap sikeresen kivágta a vakszelep a belsőm...
Ha kis nyomáson használod a gumit (terep) nagyobb terhelésnél elfordul a felnin és kitépi a szelepet a gecibe...
Nekem mindkét kerékben van és az vágta ki most hátul a belsőm, mi lenne ha nem lenne ott inkább? Tapasztalat? Köszi
Ja és most utcán hajtom a gépet.
Nincs tippetek hol lehetne legolcsóbban légszűrőt venni?