Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek az első kerékbe nekem eddig mielőtt beleraktam volna a vakszelepet az elsőt vagy 4-szer elforgatta leérkezésnél elcsavarta a belsőt hát érdekes mert hátra nemraktam és kb max 2-ször csavarta el 4 év alatt röviden ennyi az én tapasztalatom
Nem egy KTM-et láttam, amiben nincs...
melyik enduróban és crossmotorban nincs
DRZ S-en kivül versenymotorokban fix hogy van
de a helye benne van az S-be is(mert gondolom ugyanaz a felni mind az E-be)
az utcai motorkban nyilván azért nincs mert azokat nem használják olyan alacsony guminyomással h. elfordulna a gumi a felnihez képest...
És akkor mért nincs az utcai motorokban? És mért nincs minden enduróban, crossmotorban?
jó, én alapból csak a hajtásból indultam ki
"meg minek van az első kerékben is?"

Mert van a motoron első fék is...
folyamatosan kezelve voltak
Fújtad rendesen?
nekem az utolsó 3láncom CZ O gyürüs volt
de az utolsó kettönél kb 1-1.5 év után szétment a középsö görgö 1láncszemen
pedig max 3000kmert mentem velük nyúlni viszont alig nyúlnak
nekem sincs gyárilag de raktam bele,mert egyszer enduró gumi eltekeredett rajta
rajtolást gyakoroltam
akkor az elfordulás gátlóddal van gond
vagy bénán lett összeszerelve
és alácsipödött
ez a teljesitmény vesztés dolgot az MXtimeban olvastam anno
de ott is irták hogy inkább 125 2tnél vehetö észre különbség
de azt is csak másodpercben mérve köridönél
1biztos a gyürü nélküli nem áll össze mind a gyürüs és könnyeben mozog
ha nem jön be akkor veszek másikat,mielött még összebaszná a fogaskerekeket
eddig ok, de akkor utcán ahol nem is fog akkorát a gumi, akkor oda is kéne?
meg minek van az első kerékben is?
mert tegnap sikeresen kivágta a vakszelep a belsőm...
De ez hülyeség, mert nekem gyárilag nincs is benn!
"mi lenne ha nem lenne ott inkább"

Ha kis nyomáson használod a gumit (terep) nagyobb terhelésnél elfordul a felnin és kitépi a szelepet a gecibe...
Vki elmagyarázná nekem légyszíves a vakszelep funkcióját?!
Nekem mindkét kerékben van és az vágta ki most hátul a belsőm, mi lenne ha nem lenne ott inkább? Tapasztalat? Köszi
Ja és most utcán hajtom a gépet.
Az nagyon nagyon nagyon jó, ha csak annyit evett meg!
Cz O gyűrűssel énis meg vagyok elégedve nagyon már vagy 5000 km-t mentem vele és alig nyúlt(azt is az elején)...
Lánc nincs rendesen beállírva ahogy néztem.
Az ülés az nem gyári az nekem se tetszik, de a kipu az igen , meg jó hangja van vele . De a gyári is jár hozzá.
Sziasztok!

Nincs tippetek hol lehetne legolcsóbban légszűrőt venni?
annyit nem érne meg igaz. de egy helyről vettem akkor a láncszettet és még olajat és szűrőt is, jelentős kedvezményt kaptam. így már megérte nekem
Nekem a CZ ORM a (DRZ-nél "kicsit" erősebb) 625-ös KTM-en 13e km-t (ennek k.b 1/3-a terep, a többi SM) kibírt, tehát kb. 1 Ft/km-be került...mennyit is megy el egy 8-9000 Ft-os gyűrű nélküli cucc?