Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szió!
Én ilyen melegben inkább a portektor ingre szavazok.
Nekem Zero protiingem és térdvédőm van:
- ZERO7 ROKA JACKET Protektor ing
- Zero7. IDK1 Top térdvédő
(Van kabátom is, de abban megsültem vasárnap, így most nyári szabadságát tölti a szekrényben)
na akkor berugunk ,
Átmentem a KRESZből, megcsináltam egyből
(de csak azért mert az új szerencsehozó pólómban mentem)
és mennyi egy ilyen kabát? Ezek nekem is tetszenek. Protektoros?
Hali!

Nekem van protektorom is meg kabátom is. Egyiket terepen a másikat közúton használom. A Kabit kb 3 hónapja vettem és nem bántam meg!
Szia. Csak olvasni szoktam ezt a fórumot, de ha nem haragszotok meg akkor leírom rövid tapasztalatom: én is kabátot kerestem, motorom ugyanilyen stílusú, nálam bőrkabát szóba se jött. Vannak ezek a cordura kabátok. 15 ezertől 30 ezerig vannak a pakisztániak. Felpróbáltam 2 olyat is, de kényelmetlen, meg csak nem márkás. Ez után egy majdnem 60 ezer forintos Bering kabát került rám: és hibátlan volt! Nem szorít, jó anyagú, sok zsebes, telep protektorral. Utolsó darab volt így jelentős kedvezménnyel el tudtam hozni Így 30 fokban, ha megáll az ember akkor azért bele lehet izzadni, de egyébként nagyon megvagyok vele elégedve!
Motorosruhát szeretnék vásárolni, mert félek hogy hamarosan elperecelek . Semmi tapasztalatom nincs ezek felől. Egyébként ritkán terepezek, de ott is előfordulok. Mit ajánlotok? Én egy cross csizma nadrág mez, protektoring meg térdvédőre gondoltam, felpróbáltam a protektoringet de nem volt túl kényelmes, sőt irritáló. vagy érdemesebb venni egy endúrós kabátot?
Volt valami változtatás az évek során?
Tudja valaki melyik évjáraton mit változtattak?
Nem sok infot taáltam róla a neten...
Nekem az önindító felől jön 1 kis csilingelés de csak akkor ha a motor balra dől de ha ráülök és függőbe kerül akkor +szűnik a hang valaki azt mondta hogy a szabadonfutótól jön hát legközelebb szétszedem +nézem mi lehet az Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?

A csavarok nálam rendben voltak de biztos ami biztos kiszedtem és beragasztottam őket .

Leszakadni szerintem akkor szokott ha kicsit+lazul és akkor a nyírás hatására....

Még mindig kérdezném hogy sm-be jó áron aksit hol találok és mifélét vegyek?

Ha kifúj a csonk +a dob közt a kipuff akkor lehet teljesítménycsökkenés?
Egyébként azt beszélik hogy a régebbiekbe még sokkal jobban benne van az anyag mint az újba. Ez is lehet szempont tartósság kérdésében.
Kösz mindenki..
KDX125S neked is külön köszönöm,igen ez azt jelenti..alig várom már az endurozgatásokat és ha akarod gyere le Mikiéknél most ott van a motor!
Helló!Sürgős segítség kellene 2005 ös drz 400 e be, főtengely csapágy , dugattyú szett és tömítés. Hol és milyen árba tudnám beszerezni esetleg hol tudnám olcsóbban megúszni? előre is köszönöm a segítségetek.
Üdv a társaságnak!
Az lenne a kérdésem hogy ki mekkora aksit rakott sm-be és hol van jó áron ? Az infókat előrre is köszönöm.
Attól függ hogyan használták, mennyire tartották karban. Nekem 40000Km van benne, inkább utcán van használva, de semmi gond vele. 22000-el vettem, de ugyan úgy megy mint akkor. Ja és csak olajcsere, szürőcsere, meg persze kopó aékatrészek (lánc, lánckerék...) voltak cserélve. Láttam már olyan motort is ami 8000km után sokkal rosszabb állapotban volt. Ha teheted minél gyáriasabb állapotút vegyél, ami még nincs szétkókányolva...
Üdv. Igen előfordul az is h elszakad. Gyárilag 10.9 -es csavarok vannak benne, aiket én 12.9 -re cseréltem meg beragasztottam.
Most ezen mit kell nézni? Nem is megy túl jól..
Bolond vagy te...
Kösz a tippet.
Ha kezdenek kijönni a csavarok felteszem hallasz valami csörgést / csilingelést a generátor felől, vagy rosszul gondolom?
Aki esetleg már járt így, annak milyen "előjelek" voltak (ha voltak)?
Üdv!
Be vannak ragasztva. De egyébként nekem azt mondta a szerelőm, hogy amit ő javított drzt ilyen problémával hogy ledarálta a tekercseket, ott nem a csavar tekeredett ki hanem elszakadtak a csavarok. következő olajcserénél én is kicserélem az összeset.

egyébként nem kell leengedni csak egy kicsit meg kell dönteni.
Sziasztok!
A generátor oldali dekli leszedéséhez le kell engedni az olajat?
Meg akarom nézni a generátor csavarokat, hogy be vannak-e ragasztva (2007-es évjárat).
Kösz a választ.
Üdv!
nem szeretek már msnezni.....
egyébként amikor te vagy akkor én nem vagyok...ma is már 20 perce fent vaqyok,tegnap is iylenkor keltem! de biztos fentleszek akor 11ig
és ma este se hiszem h túl sokáig me kifaszulok
küddöm a videjót majd ha látom hogy fent vagy
eccere
nemkeeeeeee rííííni
Nekem évek óta 13.2V alapjáraton,és 14,6 fordulaton.
13V kevés! 2-3 indítás és már nehezen, vagy egyáltalán nem fog indulni.
... aztán pár ezer km-el késöbb mégis megadta magát a generátor... .
Mér ki azt is, csak hogy ki tudd zárni. Tudod hogyan kell?