Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A képeken én Nem vagyok rajta!
Sziasztok!
(Akynho77) vagyok..
Mától én is egy Suzuki DR-z 400 e mocinak vagyok a gazdája!
köszönöm,majd szólj
Képed lenne a váltókarról? Az enyém a tengely középtől mérve 12 cm hosszú, az az msr milyen hosszú? Minőségre milyen? A gyári megvan még, nem eladó? Vbandit, amint meglesz a másik váltókar már viheted is az enyémet.
én csak olyat találok most amit nem postáznak kishazánkba,van egy linked?
helló
nekem msr márkájú van, 2,5centivel hosszabb mint a gyári.
20dolcsi ebay-en, ami most kb 5000ft plusz posta
sokkal hamarabb ideér mint a suzuki alkatrész a kereskedésbe
Nekem a héten az aunernél azt mondták,hogy van!
Én megvenném a rövidet tartaléknak ha elado !?
Universal-nál jártam ott mondták, hogy nincs, Pink motors-nál javasolták a suzuki márkakereskedést, hogy rendeljek gyárit.
A gerecse motor montott 8-10000Ft-t a gyárira, mert csak az van hozzá. Esztergom kertvárosban meg mondtak 24000Ft-at a gyárira,merthogy utángyártott nincs
A parillaálál nézd meg ott biztosan van.
A pink motorsnál talán , az aunernel is tuti hogy van, esetleg az universal motornál is lehet utángyártott.
Így hirtelen ennyi jut eszem,be!
Sziasztok.
Visszatérve erre a sebváltókar témára. Nekem egy nem tudom milyen kar van most fent ami nem gyári viszont rövid ezért egy kicsit kényelmetlen főleg csizmában. Érdeklődtem nem egy helyen de mindenhol azt mondták, hogy gyárit tudnak rendelésre hozatni 8000-24000Ft-ot mondtak helytől függően,mert nincs utángyártott. (pedig ott ahol érdeklődtem több féle márkájú sebváltókart árulnak különböző típusokhoz) Aki vett már X-FUNT vagy bármi mást az hogyan vette, én már gondoltam, hogy esetleg RM 250-esét kéne kérnem, mert ahhoz biztos van és talán jó a DRZ-hez is.Szerintetek?
tudod...... nem érdekel
enyém 50nek van mondva,ez terepre sok,utcára elég. pont
mindenki dobálózik itt a lovakkal
jah, beszéltem vele... de nem sokat használta, vett inkább 1 SXV-t
kosatt-nak volt kemény drz je. ott minden ki volt cserélve. Ő biztos meg tudja mondani mit érdemes és hogyan.
egyelőre nem lesz rajta semmi csak a henger... pénzhiány miatt, mire meg lesz pénzem több cuccra lehet megunom és eladom veszek 1 KTM-et inkább
Ekkora tuningnál maximum 1000Km -enként illene olajat cserélni! Erősebb lesz mint egy E-s !
Főleg ha csak utcán használod ahol lehet full gázon is menni hosszan.
hát ez az de én amugyis cserélném az olajat 4-4500enként
csak hülyültem.
Melyik KTM-nek
Egy SX-F-nek (olajcsere 10 üó-ként) vagy egy LC8 Adventure-nek (olajcsere 7500 km-ként)?
sziasztok!drz400 hoz keresek baloldali deklit sürgös!köszi
aztán olyan lesz a szervizigénye mint egy ktm nek .
e-s karbit azt beszerzek majd, leömlőt csináltatok majd olyan átmérőre mint az E-é csak rozsdamentesből, meg kap majd 1 sport levegőszűrőt meg megnyitom a levegőszűrőházat, mást nem igen fogok rajta csinálni, de ehez is kéne még elég jelentős összeg
De ha az E verzió leömlőcsövet (belsö átmérö nagyobb mint S/SM), a vezérműtengelyeket, meg a karbiját még hozzátennéd a 440 es hengerhez, hát ott már éreznéd a különbséget .


enyém is 440 lesz, majd csináltatok rá vaskosabb kipufogó rendszert, meg kéne vmi nagyobb karbi, biztos nagyot lépne, így h. csak hengert cserélem azt mondták az okosok h. nem sokat dob magába..
meg azt is mondta, hogy már épített 440-es fulltuning E DRZ-t, ami olyan volt, hogy 3.-ban 90-nél gázra kiugrott keróra
nekem is 30ezer körül van benne, de előző tulaj iszonyat trehány volt, ezért most én szívok, úgy néz ki dugócserés. elvittem Nyíregyen Gabulya Zolihoz aki már igencsak tapasztalt a témában, mellesleg kipufogókat is gyárt. azt mondta, hogy a kopott dugó magyarázza minden tünetemet: olajfogyasztás, magas benzinfogyasztás, erőtlenség, nem egyenletes teljesítményleadás.. viszont kérdezte, hogy akarok-e jó tuningot DRZ-be, mert egy vezérműtengely-cserével +8-10 Le kisajtolható, csak sajnos nincs rá fölös 110 ezrem