Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapjáraton pont jó a 13 Volt!Fordulaton 14 Volt környéke.
Igen ez kicsit sovány. max 14,5V. olyan 13,7V - 14,2V általában. Ez nem csak a generátor állapotátol függ, hanem az aksiétól is. 13V kicsit kevés, mivel egy jó aksi alappból 12,6V. Nálam egyszer lemerűlt az aksi menet közben, mert nem volt töltésem. A hiba a csokiban volt. lecseréltem, azóta 14,1V megint.
Hali
Fejből nemvágja vki mennyi az S DR-z töltése alapjáraton?
Elég gyengén indít a gép, akksi nemrégi benne.
Én ma 13,02 V-ot mértem alapjáraton, szerintem ez kevés kicsit.
kár, hogy 240 ft most a dollár , részletekbe ezen a fórumon nem megyek bele
Hali!

Keresek egy megbízható szerelőt Budapesten.Ha valaki tud kérem jelezze itt, vagy az adatlapomon látható e-mail címen.Köszi
király
Hello Ákos. Gratulálok a motorhoz! Tényleg vigyázz eleinte! Akkor ez azt jelenti hogy valamikor mehetünk majd endurozni?
1inch-el hosszabb, feketére eloxált alu. gyári már nincs meg
te meg néha feltolhatnád ám magad msnre....
szétesik a link. mind1. ebayre ird be: drz msr shifter
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

atvunlimited. már sokat rendeltem tőlük és jól bevált
Grat az új gépedhez , sok balesetmentes km-t vele!
én is szemezgetek a DRZ -vel már egy jóidelye, de sajna még nem jött össze hogy legyen egy sajátom is
mondjuk akkor a cs gy is fasza mérnök ha ilyet mond
de tuti h kevesebb hátul mint elöl
Mondjuk ezt akkor sem hiszem el....
Cs. Gy.: "az a gép 70 lovas, hátsó keréken még 80 is lehet..." bocsi, bele se gondoltam, hirtelen csak ebből indultam ki...
Teszek fel!
Am Bazseeee987 a szembe szomszédom koliban, nem bántok ismeretleneket :D
ez a megvételkori kép
józan paraszt ész is elég........... sokmindent megkell hajtania a főtengőnek szal kevesebb jut hátra mint ami ott van.. leegyszerűsítve
grat és óóóvatosan az elején, ahogy megbeszéltük
ha raksz fel képet a motorodról
Te milyen gépészmérnök vagy te?
Keréken mért teljesítmény=Főtengely teljesítmény*hajtás hatásfoka(utóbbi sosem lehet nagyobb=1)
Am pár hónapja én is DRZ tulaj vagyok, néha lehet írogatok majd ide, ha fogadtok :D
Tudna nekem valaki küldeni pár képet egy felszerelt Trobee féle hűtővédőről?
Ha lehet kérni S es verzióról kellene.
Jövőhéten megérkezik a sajátom és a felszereléshez gyűjtök infot!
Trobee mondta hogy kell hozzá egy lemezt gyártani,meg a hűtőventillátort kell áthelyezni.
Köszönöm előre is!
Nem ,ott van az olaj, a váltó,a lánc,a kerék slip-je.stb....
Ezek mind 0,x-es szorzók, a teljesítmény csökkentik!
grat
Sztem meg hátsókeréken lehet mérni több lóerőt, mint főtengelyen...és nemtom a japók a drz-t nem-e hátsó keréken mérik...
Hali!
Van valakinek valami ötlete vagy tapasztalata, hogy lehetne az E-re fordulatszámmérőt illeszteni?